You are not logged in.
äsken tuli fb:ssä livenä hailuoto, rauhallinen meininki :peuk:
Iha vitu paras bändi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
joo oli kyllä kova, jälkimmäisellä keikalla olin ja tosiaan uusimmalta levyltä kuultiin vissiin yhtiön mies ja vankifarmilla 2 -biisejä lukuunottamatta kaikki, erityishuomiona pienet muutokset jeesus kristus ja ateisti -biisin sanoihin ja se, että ekan encoren päätteeksi kuultu vanhus ja piru kuulosti about paremmalta kuin koskaan, ehkä koska biisi on jo tullut niin tutuksi, ensi kuulemalla joskus keikalla sen verran hieman hankalampi seurata kun tarina ei vielä ollut tuttu. encoren ekana kuultu naapurit funkkasi myös harvinaisen komeasti vanhemmista biiseistä soi ainakin salaisuus, hailuoto (jälleen hailuoto 2:n perään), jäämeri, eläintarhaan!, ei kenenkään maa ja tokana encorena keikan päätteeksi ihan huippukovana versiona kuultu seiväsmiehen paluu. hyvässä vedossa oli bändi, vaikka olosuhteet nyt olivat hieman totutusta poikkeavat.
maailman paras bändi
joo oli kyllä kova, jälkimmäisellä keikalla olin ja tosiaan uusimmalta levyltä kuultiin vissiin yhtiön mies ja vankifarmilla 2 -biisejä lukuunottamatta kaikki, erityishuomiona pienet muutokset jeesus kristus ja ateisti -biisin sanoihin ja se, että ekan encoren päätteeksi kuultu vanhus ja piru kuulosti about paremmalta kuin koskaan, ehkä koska biisi on jo tullut niin tutuksi, ensi kuulemalla joskus keikalla sen verran hieman hankalampi seurata kun tarina ei vielä ollut tuttu. encoren ekana kuultu naapurit funkkasi myös harvinaisen komeasti vanhemmista biiseistä soi ainakin salaisuus, hailuoto (jälleen hailuoto 2:n perään), jäämeri, eläintarhaan!, ei kenenkään maa ja tokana encorena keikan päätteeksi ihan huippukovana versiona kuultu seiväsmiehen paluu. hyvässä vedossa oli bändi, vaikka olosuhteet nyt olivat hieman totutusta poikkeavat.
maailman paras bändi :rokrok::rockhands:
Tilasitkö bönttöö pöytään mobiililla?
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:joo oli kyllä kova, jälkimmäisellä keikalla olin ja tosiaan uusimmalta levyltä kuultiin vissiin yhtiön mies ja vankifarmilla 2 -biisejä lukuunottamatta kaikki, erityishuomiona pienet muutokset jeesus kristus ja ateisti -biisin sanoihin ja se, että ekan encoren päätteeksi kuultu vanhus ja piru kuulosti about paremmalta kuin koskaan, ehkä koska biisi on jo tullut niin tutuksi, ensi kuulemalla joskus keikalla sen verran hieman hankalampi seurata kun tarina ei vielä ollut tuttu. encoren ekana kuultu naapurit funkkasi myös harvinaisen komeasti vanhemmista biiseistä soi ainakin salaisuus, hailuoto (jälleen hailuoto 2:n perään), jäämeri, eläintarhaan!, ei kenenkään maa ja tokana encorena keikan päätteeksi ihan huippukovana versiona kuultu seiväsmiehen paluu. hyvässä vedossa oli bändi, vaikka olosuhteet nyt olivat hieman totutusta poikkeavat.
maailman paras bändi :rokrok::rockhands:
Tilasitkö bönttöö pöytään mobiililla?
en, join vain yhden oluen jonka hain tiskiltä tullessani.
to 3.12. teemakeikka on the rocksissa, silmien takana -klubi:
To 03.12. RADIOPUHELIMET Peräkammari
Tämmöinen keikkakonsepti toteutuu meidän kohdallamme 3.12., jos korona suo. Teemakeikka siis. Meidän teema on sokerina pohjalla. Kiljutonkan pohjalla.
16/18 eååh
taannoisen loose-keikan arvio, tosin sen ensimmäisen, itsehän olin jälkimmäisellä, mikä oli varmaan ehkä parempi valinta.
Hiljaista! cd noukittu talteen discogsista
Tuanoi saatana.
Hiljaista! cd noukittu talteen discogsista
Tanskalainen lähettäjä tiesi lähettävänsä harvinaista arvotavaraa ja cd oli paketoitu kuplamuovi+pahvikotelo+kuplamuovikuori.
Kokoelma on nyt täydellinen.
Last edited by marjapoimuri (03.11.2020 13:59)
Tuanoi saatana.
edellen toivon, että peruisivat sen joulukuun keikan, kun en varmaan keikoilla tule hetkeen käymään, toisaalta joskus keväällä menee smartumeita vanhoiksi, ja johonkin ne pitäis tuhlata, no kattellaan
edellen toivon, että peruisivat sen joulukuun keikan, kun en varmaan keikoilla tule hetkeen käymään, toisaalta joskus keväällä menee smartumeita vanhoiksi, ja johonkin ne pitäis tuhlata, no kattellaan
Ostat ens kesän festareille niillä Smartumeilla jiput. ENS KESÄNÄ BAILATAAN VITTU NIINKU NIIN MAAN PERKELEESTI
Hiljaista levyllä saksofini: pekka jääskeläinen. Ei varmaan oo jääskeläisten veljesten pekka, skulaako ees fonia?
Last edited by marjapoimuri (03.11.2020 20:30)
Tuanoi saatana.
Joo ihan hyvä radiopuhelin levy hiljaista. Tämähän on siis RYM ykkönen. Mutta en ole kyllä samaa mieltä rymin kanssa top kolmesta.
Tuanoi saatana.
Joo ihan hyvä radiopuhelin levy hiljaista. Tämähän on siis RYM ykkönen. Mutta en ole kyllä samaa mieltä rymin kanssa top kolmesta.
onhan tuo kevyesti viiden tähden levy, mutta mikä on rymin top-3?
marjapoimuri wrote:Joo ihan hyvä radiopuhelin levy hiljaista. Tämähän on siis RYM ykkönen. Mutta en ole kyllä samaa mieltä rymin kanssa top kolmesta.
onhan tuo kevyesti viiden tähden levy, mutta mikä on rymin top-3?
Hiljaista, rokkiräjä, maasäte. Mutta mitään isoa vaihtelua ei ole läpi tuotannon. Enemmänvähemmän kaikki hyviä näinhän se on.
Tuanoi saatana.
aika outoa kyllä jos hiljaista! ygönen, eihän sillä varsinaisia hittejäkään ole, mutta laadukas levy toki. omat suosikkibiisit: huoneeni, hän katoaa & takaisin.
Hiljaista levyllä saksofini: pekka jääskeläinen. Ei varmaan oo jääskeläisten veljesten pekka, skulaako ees fonia?
En tiiä, mutta tiesitkö että Circlen Jääskeläiset eivät ole sukua toisilleen
marjapoimuri wrote:Hiljaista levyllä saksofini: pekka jääskeläinen. Ei varmaan oo jääskeläisten veljesten pekka, skulaako ees fonia?
Mitä älä ny vittu meinaa? Veljeksiähän ne. Mitä helvettiä?
Tuanoi saatana.
ydis wrote:marjapoimuri wrote:Hiljaista levyllä saksofini: pekka jääskeläinen. Ei varmaan oo jääskeläisten veljesten pekka, skulaako ees fonia?
Mitä älä ny vittu meinaa? Veljeksiähän ne. Mitä helvettiä?
Näin Lehtisalo minulle kertoi
Täs on koko ajan puhuttu veljeksistä! Mistä mä oon ees kuullu sen alunperin?
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
veljeksiksi olen itsekin heidät aina käsittänyt OMG WTF
joka paikassahan noista puhutaan veljeksinä nyt kyllä melkoinen shokkiwau-uutinen, joku toimittaja vois selvittää tän.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Niin, minäkin puhuin Lehtisalolle Jääskeläisen veljeksistä, johon hän korjasi naurahtaen että ei ne ole edes sukua toisilleen. Ehkä Jussi jekutti, mutta epäilen
Ootte sekottaneet Ilkkaan ja Heikkiin
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
YLÖS!
sori että pilaan jääskeläisen veljeksillä spekulaation, mutta haluan vain sanoa:
JOS ETTE TAJUA ETTÄ KOSMINEN TIEDOTTOMUUS ON HELPOSTI VUODEN PARAS LEVY 2020 NIIN ETTE TAJUA MISTÄÄN MITÄÄN ELIKKÄS LOPETTAKAA TURHA JA VÄÄRÄ ELÄMÄNNE
OLEN VAPAA OLEN VAPAA TÄMÄN HETKEN OLEN VAPAA
OLEN VAPAA OLEN VAPAA TÄMÄN HETKEN
VAPAA