You are not logged in.
RIP Carlos Ruiz Zafón
Täällä ei muuten mainittu Keith Tippettiä.
Tuanoi saatana.
Joel Schumacher näköjään.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
RIP
R.I.P. legenda.
how they run this show.
Tom Finn The Left Bankesta, viimeisenä Walk Away Renée-aikaisesta kokoonpanosta (Steve Martin Caro kuoli vuoden alussa).
Judy Dyble Fairport Conventionista.
Last edited by å! (14.07.2020 07:28)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
RIP Stakula, tosi surullista
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
RIP Stakula, tosi surullista
Jep. RIP.
Oli monipuolinen tekijä ja ilmeisen mukava mies.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jope Ruonansuu
RIP
Venäläinen lastenkirjakuvittaja Viktor Tshizhikov on kuollut 84 vuoden iässä.
Parhaiten Tshizhikov muistetaan vuoden 1980 Moskovan kesäolympialaisten legendaarisen maskotin Miska-karhun luojana.
RIP
Cardiacs Tim Smith
Tuanoi saatana.
Olivia de Havilland 104-vuotiaana. Voi varmaan sanoa, että hän oli viimeinen elossa ollut 1930-luvun filmitähti.
Alan Parker
(siis elokuvaohjaaja, ei kitaristi)
Martin Birch
Oli näköjään jäänyt eläkkeelle jo ysärillä, 42-vuotiaana
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Erik Allardt
Chadwick Boseman
how they run this show.