You are not logged in.
itse en kyllä muista yhtään näiden biisiä, mutta muistelen että ainakin olivat kovasti esillä nme:ssä aikoinaan.
Kannattaa kyllä kokeilla. Yhden kuuntelun perusteella en osaa sanoa mitään kovin tarkkaa, mutta pidin bändin aika isosta soundista, jossa yhdistellään kitaroita ja koneita.
Tuanoi saatana.
Tää on kyllä helvetin hyvä levy.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
E-rotic - The Power of Sex
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Spotifyn ysäri alt-rock soittolistaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Luin juttua siitä, että loppuuko kätteleminen kokonaan. Minua se ei haittaisi ollenkaan. Mutta jutun luettuani halusin kuunnella Village Peoplen biisin I Wanna Shake Your Hand. Sitten päädyin kuuntelemaan koko levyn.
Etsin hyllystä ihan toista levyä, mutta laitoinkin Hessun innoittamana tämän soimaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Öresund space collectiven kutosen keikka.
Tuanoi saatana.
Flaming Lips - American Dream
On kyllä vuoden parhaita levyjä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
GOD soi.
bzort glorf bööth
Dusty Springfield - Dusty in Memphis
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tuanoi saatana.
how they run this show.
Tuanoi saatana.
10v. tänään.
how they run this show.
Uutta Flaming Lipsiä. En oo pitkään aikaan tätä bändiä kuunnellut, mutta ihan mukavaahan tämä on.
^
ihan törkeen kova toi uus levy.
nyt tultiin just metsäkävelyltä mutsin ja tyttären kanssa, ja soimaan ELOn eka levy, pitkästä aikaa.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Ralp Lunngsten - Diskofreenia
Tuanoi saatana.