You are not logged in.
Kaarina Hazard nyt on ihan pelle muutenkin
Eri. Ylen Pyöreässä pöydässä Hazardilta toistuvasti hyvin perusteltuja ja selkeästi artikuloituja mielipiteitä ja näkemyksiä. Anteeksipyytelemätön ja toisinaan kärjekäs ulosanti varmasti käy monien, etenkin monien miesten, hermoon.
psychocandy wrote:Kaarina Hazard nyt on ihan pelle muutenkin
Eri. Ylen Pyöreässä pöydässä Hazardilta toistuvasti hyvin perusteltuja ja selkeästi artikuloituja mielipiteitä ja näkemyksiä. Anteeksipyytelemätön ja toisinaan kärjekäs ulosanti varmasti käy monien, etenkin monien miesten, hermoon.
Ok, en kyllä totta puhuen muista tyypistä nyt muuta kuin että jostain sen jutusta, mahdollisesti kolumnista tms. olen joskus ehkä ärsyyntynyt, en muista nyt edes aihetta
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
En ymmärrä Jope Ruonansuun suosiota. Huonoa huumorimusiikkia se.
Jope olisi varmaan ihan #yhyy kun joku indienörtti ei pidä musiikistaan. Ja aika kauan maltoit odottaa ennen kuin lähdit paskantamaan tuoreelle haudalle. Ottiko odottaminen vaikeasti?
hezma wrote:En ymmärrä Jope Ruonansuun suosiota. Huonoa huumorimusiikkia se.
Jope olisi varmaan ihan #yhyy kun joku indienörtti ei pidä musiikistaan. Ja aika kauan maltoit odottaa ennen kuin lähdit paskantamaan tuoreelle haudalle. Ottiko odottaminen vaikeasti?
Noh noh. Sinänsä aiheellinen pointti mutta ei nyt lähetä tommoselle nettikeskustelumaiselle linjalle.
Tuanoi saatana.
Klamydia: Perseeseen wrote:hezma wrote:En ymmärrä Jope Ruonansuun suosiota. Huonoa huumorimusiikkia se.
Noh noh. Sinänsä aiheellinen pointti mutta ei nyt lähetä tommoselle nettikeskustelumaiselle linjalle.
Pahoittelen, seura näköjään tehnyt kaltaisekseen ja olin tarpeettoman kärkäs.
St. Angerin virvelisoundi on ihan jees. Onpahan ainakin yritetty jotain. Metallimusiikissa kun bändit soundaa kyllä aika samasta soundinormistosta vedetyltä.
Tuanoi saatana.
St. Angerin virvelisoundi on ihan jees. Onpahan ainakin yritetty jotain. Metallimusiikissa kun bändit soundaa kyllä aika samasta soundinormistosta vedetyltä.
Parahin marjapoimuri, olen kanssasi samaa mieltä. Hieno ja aivan suotta haukuttu levy täynnä iskeviä kappaleita.
St. Angeria olen puolustellut lukuisia kertoja foorumillakin. All Within My Hands yksi parhaimmista post-And Justice for All biiseistä mitä Metallica on tehnyt. Kill kill kill huudot lopussa Virvelisoundi Dirty Window toinen kova biisi tuolla levyllä. Ja pannaas samaan hintaan taas kerran And Justice for Allin soundeille
Ei mulla niistä biiseistä ole paljoa sanottavaa. 90-luvun jälkeen ei vaan jostain syystä biisit iske. Ne on vaan neutraaleja metallica rynkytyksiä. Or prove me wrong. Varmaan johtuu siitä että vanhaa matskua on skidinä fanitettu.
Tuanoi saatana.
Ei mulla niistä biiseistä ole paljoa sanottavaa. 90-luvun jälkeen ei vaan jostain syystä biisit iske. Ne on vaan neutraaleja metallica rynkytyksiä. Or prove me wrong. Varmaan johtuu siitä että vanhaa matskua on skidinä fanitettu.
Jos levy olisi jonkun tuntemattoman yhtyeen julkaisema niin heavypiirit ylistäisivät sitä vuolaasti. Metallica on historiansa vanki. Sama koskee myös Load ja ReLoad äänitteitä.
marjapoimuri wrote:Ei mulla niistä biiseistä ole paljoa sanottavaa. 90-luvun jälkeen ei vaan jostain syystä biisit iske. Ne on vaan neutraaleja metallica rynkytyksiä. Or prove me wrong. Varmaan johtuu siitä että vanhaa matskua on skidinä fanitettu.
Jos levy olisi jonkun tuntemattoman yhtyeen julkaisema niin heavypiirit ylistäisivät sitä vuolaasti. Metallica on historiansa vanki. Sama koskee myös Load ja ReLoad äänitteitä.
Mielenkiintoinen teoria, voihan se olla.
Tykkäsin Loadeista sillo kun ne tuli, mutta olinki lapsi. On niillä tänäkin päivänä muutamat hyvät biisit. Angerin aikoihin olin jo siirtynyt muihin kuvioihin. 1.83 RYMissä ohhoh.
Tuanoi saatana.
what music opinions do you have that make people go like this pic.twitter.com/jTio7Vn9i9
— mac? (@jojidune) September 26, 2020
Tuanoi saatana.
En kyl tiiä yhtään onks tää eriävä, ei ainakaa pitäis olla: Axl Rose on hyvä laulaja.
Tuanoi saatana.
En kyl tiiä yhtään onks tää eriävä, ei ainakaa pitäis olla: Axl Rose on hyvä laulaja.
Tämä tuntuu olevan hyvin yleinen mielipide. En ymmärrä ollenkaan. Kuulostaa siltä kuin sitä kuristettaisiin.
marjapoimuri wrote:En kyl tiiä yhtään onks tää eriävä, ei ainakaa pitäis olla: Axl Rose on hyvä laulaja.
Tämä tuntuu olevan hyvin yleinen mielipide. En ymmärrä ollenkaan. Kuulostaa siltä kuin sitä kuristettaisiin.
Laulajan pitää olla omaperäinen. Niinku love it or hate it.
Tuanoi saatana.
Tykkään enemmän Brian Johnsonin laulusta kuin Bon Scottin.
Tuanoi saatana.
Tykkäätkö myös silloin kun laulaa Bonin aikaisia biisejä livenä?
bzort glorf bööth
Tottakai.
Tuanoi saatana.
Okei.
bzort glorf bööth
Tykkään enemmän Brian Johnsonin laulusta kuin Bon Scottin.
Sama. Olen myös sitä mieltä että AC/DC on 80-luvusta eteenpäin ollut tiukempi yhtye. 70-luvun tuotanto on usein lepsua.
marjapoimuri wrote:Tykkään enemmän Brian Johnsonin laulusta kuin Bon Scottin.
Sama. Olen myös sitä mieltä että AC/DC on 80-luvusta eteenpäin ollut tiukempi yhtye. 70-luvun tuotanto on usein lepsua.
Ei ole pahaa sanottavaa 70-luvun tuotannosta mutta 80-luvun alkupuolisko paras kausi. Ja 90-luvun alkupuolisko myös.
Tuanoi saatana.
En oikein jaksa AC/DC:tä. Laiskaa läpsyttelyä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Keskitempoinen ähkinä ei oo kyllä kunnon rokkia
Last edited by jookcha (08.10.2020 16:37)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Keskitempoinen ähkinä ei oo kyllä kunnon rokkia
Ei tajua miksi väki on niin innoissaan tästä bändistä.
Last edited by noiseidea (09.10.2020 09:14)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
"Tää on rokkii, me soitetaan rokkii, hei rummut" - joo ei tossa suurella idealla olla liikkeellä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
itsehän en ole mikään hardrockin ystävä, mutta onhan ac/dc:llä kuitenkin aika lailla oma soundinsa, eli ei mikään tusinabändi. toiset tykkää, toiset ei, dr, pepper u.s.a.