You are not logged in.
Saattaa olla poikkeava tällä foorumilla:
Led zeppelin > Black sabbath
Tuanoi saatana.
en ymmärrä sitä richard dawsonin jogging stygeä.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Wb:rmx on residentsien paras levy.
Tuanoi saatana.
Toi Nivhekin levy oli yksinkertaisesti huono. Ja siis tykkään Grouperin musasta ja vähäeleisestä ambientista.
Toi Nivhekin levy oli yksinkertaisesti huono. Ja siis tykkään Grouperin musasta ja vähäeleisestä ambientista.
Tähän liittyvä poikkeava mielipide: Tykkään myös Grouperista (en niin kauheasti Nivhekistä), mutta Liz Harrisin paras julkaisu on Helenin The Original Faces.
ydis wrote:Toi Nivhekin levy oli yksinkertaisesti huono. Ja siis tykkään Grouperin musasta ja vähäeleisestä ambientista.
Tähän liittyvä poikkeava mielipide: Tykkään myös Grouperista (en niin kauheasti Nivhekistä), mutta Liz Harrisin paras julkaisu on Helenin The Original Faces.
Ei oo niin poikkeava, tuo tosiaan on paras. Grouper kans jees, mutta Nivhek ei parilla kuuntelulla lähtenyt.
Joensuu 1685 on (livenäkin) todella tylsä ja mitäänsanomaton bändi enkä usko että uusi single muuttaa tätä tosiasiaa yhtään mihinkään suuntaan.
Last edited by dadadrlrl (05.03.2020 12:00)
Joensuu 1685 on (livenäkin) todella tylsä ja mitäänsanomaton bändi enkä usko että uusi single muuttaa tätä tosiasiaa yhtään mihinkään suuntaan.
joo en oo koskaan ymmärtänyt näiden hypetystä, joskus aikanaan näin keikalla ja oli tylsää, mikko joensuun soolojutut sen sijaan paikoin ihan toimivia.
Poikkean mielipiteistäni musajutuissa.
4 Non Blondesin What's Up on oikein kiva biisi. Mutta kai sen vihaaminen on lähinnä joku kymmenen vuoden takainen juttu. Ei kai enää?
Toinen, jota on tapana haukkua on Starshipin We Built This City. Inhosin sitä jo ennen kuin kuulin, että muutkin inhoavat. Tänään päätin kuunnella sen pitkästä aikaa ja huomasin, että en enää inhoakaan sitä. Kyllähän se tietysti edustaa 80-lukulaisuutta hölmöimmillään. Enkä tarkoita, että se edelleenkään mikään suuri suosikkini olisi. Grace Slick taisi jossain vaiheessa sanoutua irti siitä. Minusta se on vähän tyhmää, kun muusikot paheksuvat vanhoja musiikillisia tekemisiään.
Sinänsä loogista, että whadap edustaa just 90-lukua varmaan hölmöimmillään!
Kyllä toi oli tosi raivostuttava biisi heti ilmestyttyään. Nykyään enempi hupaisa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Turvat tukkoon, we built this city edelleen 5/5 jumalbiisi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sinänsä loogista, että whadap edustaa just 90-lukua varmaan hölmöimmillään!
Kyllä toi oli tosi raivostuttava biisi heti ilmestyttyään. Nykyään enempi hupaisa.
Aikanaan en voinut sietää, mutta nykyäänhän toi on aika raikas biisi.
Pop on paskaa musiikkia.
Tuanoi saatana.
Musa on musiikkia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oon tullut siihen tulokseen, että Margerine Eclipse on Stereolabin paras levy, tuskin kukaan on samaa mieltä? Mutta jos ei oo niin kuunnelkaapa uudelleen, silkkaa neroutta
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
siirsin oikeaan topikkiin:
psykokarkki wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:psykokarkki wrote:Kalossimies wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
Sepille :itku::peuk:
Väsyneet mielipiteet top 2.
Kukas täällä taas kakkosnikillä hassuttelee
vaikea uskoa että forkalta löytyisi ainuttakaan ursus factory -fania, mutta rohkeasti nyt esiin jos sellaisia on
#yhyy
Ei ole erityisen huono ursus factory.
siirsin oikeaan topikkiin:
marjapoimuri wrote:psykokarkki wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:psykokarkki wrote:Kalossimies wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
vaikea uskoa että forkalta löytyisi ainuttakaan ursus factory -fania, mutta rohkeasti nyt esiin jos sellaisia on
#yhyy
Emmää niitten musasta välitä, mutta ihan hyvä imidz.
psykokarkki wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:psykokarkki wrote:Kalossimies wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
#yhyy
Kerrankin jotain kotimaista feel good musaa niin eikös Street Spiritin nirppanokat ole valittamassa.
En ole hirveästi perehtynyt Ursus Factoryn tuotantoon, mutta sen muistan, että sen niminen biisi kuin Tähdistöön! oli mun mielestä oikeasti hyvä.
itsehän en oikeasti ole kuullut näiltä kuin yhden biisin, jonka nimeä en edes muista, mutta se oli suunnilleen kammottavinta ja myötähävettävintä hassuttelua mitä olen kuullut, eikä bändin promokuvat paljoa ole auttaneet asiaa, joten en edes halua tutustua näihin sen tarkemmin.
Onko Klamydia: Perseeseen siis cirle-topik-kriitikon kakkosnick?!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Onko Klamydia: Perseeseen siis cirle-topik-kriitikon kakkosnick?!
Raju meno ja yleisö viihtyy. Koittakaa itse valittamisen sijaan tehdä sama perässä.
^ihan hyvähän toi on. En ole ite feel good biletysrokin fani mutta tää on paikoitellen musiikillisesti ihan jees.
Tuanoi saatana.
En ymmärrä Jope Ruonansuun suosiota. Huonoa huumorimusiikkia se.
En ymmärrä Jope Ruonansuun suosiota. Huonoa huumorimusiikkia se.
Ei ärsytä ei ihastuta. Paitsi se Ei venäjällä selviä kännistä biisi on hyvä. Kaarina Hazard meinas twitterissä että ei Jope ole taiteilija. Olen kyllä vahvasti eri mieltä.
Tuanoi saatana.
hezma wrote:En ymmärrä Jope Ruonansuun suosiota. Huonoa huumorimusiikkia se.
Ei ärsytä ei ihastuta. Paitsi se Ei venäjällä selviä kännistä biisi on hyvä. Kaarina Hazard meinas twitterissä että ei Jope ole taiteilija. Olen kyllä vahvasti eri mieltä.
Eikö se nyt ole ihan menneen ajan juttu, että joku ei muka ole taiteilija, koska hänen tekemänsä jutut eivät ole tarpeeksi hienoja?
On, mutta Kaarina Hazard nyt on ihan pelle muutenkin