You are not logged in.
Näin Eurosepin Kuopion jäähallissa noin vuonna -93. Sepi tanssahteli Elvis-asussa ja huuteli mikkiin että nyt bailataan tjsp.
Ursus Factorylle
Sepille :itku::peuk:
Väsyneet mielipiteet top 2.
Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
Kukas täällä taas kakkosnikillä hassuttelee
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Klamydia: Perseeseen wrote:Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
vaikea uskoa että forkalta löytyisi ainuttakaan ursus factory -fania, mutta rohkeasti nyt esiin jos sellaisia on
Nikki kuulostaa kyllä ihan ulvikselta
en ole kolmekybänen emoboy
Kalossimies wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
vaikea uskoa että forkalta löytyisi ainuttakaan ursus factory -fania, mutta rohkeasti nyt esiin jos sellaisia on
#yhyy
psykokarkki wrote:Kalossimies wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
#yhyy
Klamydia: Perseeseen wrote:psykokarkki wrote:Kalossimies wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
#yhyy
Ei ole erityisen huono ursus factory.
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:psykokarkki wrote:Kalossimies wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:Kalossimies wrote:Ursus Factorylle
#yhyy
Ei ole erityisen huono ursus factory.
Kyllä se nimenomaan on erityisen huono.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mutta nyt saa Ursus Factory liikaa huomiota, palautetaas meno raiteilleen vaikka tällaisella deep cutilla:
"tässä esiintyvä artisti itse. olen tehnyt uuden laulun yhdessä sami "sokea" heiskasen kanssa, yhteistyönä hänen kanssaan miettinyt ja suunnitellut uutta lyriikkaa elämänrajoitteisille ihmisille/henkilöille joilla on joko älyllistä kehitysvammaa tai myös fyysistä vammaa voi olla. vaikka on rajoitteita kyvyissä ja taidoissa niin se ei silti estä nauttimasta elämästä ja löytämästä jotain muuta korviketta/korvaavaa ilonlähdettä ja motivoivaa toimintaa menetetyn toiminnon tilalle. eli asenne ratkaisee miten suhtautuu asioihin ja elämään! ja jos on rajoitteita silloin on pakko keksiä jotain muuta sillä muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa. mikä on menetetty se on menetetty ja sitä ei takaisin saa! uutta kehitystä kehittämään. :-) sepi kumpulainen"