You are not logged in.
Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
itelle kaukon kolme ekaa on tärkeimmät, mutta omasta mielestäni hieman epätasainen artisti, tykkään enempi yksittäisistä biiseistä kuin koko albumeista. niitä kieltämättä riittää pitkin uraa, tai ainakin johonkin 90-luvun alkuun, mikä oli tossa ihan äsken tai en muista
Mä tykkään Speden leffoista, mutta ne ei ole hyviä, eli sun logiikassa on aukko.
psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
itelle kaukon kolme ekaa on tärkeimmät, mutta omasta mielestäni hieman epätasainen artisti, tykkään enempi yksittäisistä biiseistä kuin koko albumeista. niitä kieltämättä riittää pitkin uraa, tai ainakin johonkin 90-luvun alkuun, mikä oli tossa ihan äsken tai en muista
Mä tykkään Speden leffoista, mutta ne ei ole hyviä, eli sun logiikassa on aukko.
Eli on olemassa objektiivinen totuus siitä mikä on hyvä?
Tuanoi saatana.
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
Siitähän mä tässä yritän teiltä kysellä! Subjektiivisiin mielipiteisiin perustuva parempi/huonompi keskustelu on tylsää.
psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
Itsekin tykkään ja Spede on tehnyt monia hyviä elokuvia, toki paljon huonojakin.
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
Itsekin tykkään ja Spede on tehnyt monia hyviä elokuvia, toki paljon huonojakin.
Hain takaa sitä että pidän joistain asioista jotka samaan aikaan monella tavalla koen huonoiksi. Pikkupojat on ihan kamala elokuva, mutta silti sen katselu ilahduttaa minua valtavasti.
marjapoimuri wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
Siitähän mä tässä yritän teiltä kysellä! Subjektiivisiin mielipiteisiin perustuva parempi/huonompi keskustelu on tylsää.
Ei ole objektiivisia totuutta näissä asioissa. Kysymykseen vastattu.
Tuanoi saatana.
Uudet housut ja paita wrote:marjapoimuri wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
Paitsi että kyllähän nyt Röyhkän biisit ON parempia ku jotku Peitsamon rämpyttelyt.
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:Uudet housut ja paita wrote:marjapoimuri wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
Paitsi että kyllähän nyt Röyhkän biisit ON parempia ku jotku Peitsamon rämpyttelyt.
Juu ei tietenkään ole objektiivista paremmuutta. Miten itse mittaroit paremmuutta tuossa tapauksessa?
Kännykällä hiton rasittavaa kirjoittaa tänne, tästä aiheesta vois sössöttää pidemminkin.
marjapoimuri wrote:marjapoimuri wrote:Uudet housut ja paita wrote:marjapoimuri wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Määritelkää hyvyys Ei tartte vetää ryppyotsaisesti, mutta jos vähän sisältöä tuohon että mikä tekee hyvän levyn.
semmonen mistä tykkää
Juu ei tietenkään ole objektiivista paremmuutta. Miten itse mittaroit paremmuutta tuossa tapauksessa?
Kännykällä hiton rasittavaa kirjoittaa tänne, tästä aiheesta vois sössöttää pidemminkin.
Omaperäisempi, mielenkiintoisemmat sävellykset, hyvät melodiat, parempi laulaja.
Tuanoi saatana.
Nii miettikääpä että Kauko Röyhkä on tehnyt enemmän hyviä levyjä kuin led zeppelin, who, rolling stones, ismo alanko, flaming lips, smog, doors, bob dylan, van der graaf generator, drones, electric wizard, tangerine dream, metallica, cmx, patti smith. Numerot eivät valehtele.
Tuanoi saatana.
Lupaan miettiä asiaa.
Jaakko Kangosjärvi on tehny enempi hyviä levyjä ku Röyhkä
Nii miettikääpä että Kauko Röyhkä on tehnyt enemmän hyviä levyjä kuin led zeppelin, who, rolling stones, ismo alanko, flaming lips, smog, doors, bob dylan, van der graaf generator, drones, electric wizard, tangerine dream, metallica, cmx, patti smith. Numerot eivät valehtele.
Onpa taas ankeeta horinaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
marjapoimuri wrote:Nii miettikääpä että Kauko Röyhkä on tehnyt enemmän hyviä levyjä kuin led zeppelin, who, rolling stones, ismo alanko, flaming lips, smog, doors, bob dylan, van der graaf generator, drones, electric wizard, tangerine dream, metallica, cmx, patti smith. Numerot eivät valehtele.
Ei yhtä ankeeta ku Röyhkän albumit eiq
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei välitä Kauko enää Mikki Hiiri levystä ja eivät tykänneet soittajatkaan sitä tehdessä. Levy on kuitenkin hyvä ja sisältää useamman hyvän biisin kuten preerian kuu, mikki hiiri, homo, andien lentäjä. Samana vuonna ilmestynyt Nurmion Punainen planeetta on kova levy ja Nurmion parhaimpia. Mutta kyllä tämä saattaa inasen paremoi olla. Enemmän biisejä muistan tältä. Röyhkän biisit painuu parhaiten mieleen.
Uusia tansseja taitaa olla kuitenkin alkutrilogian paras levy.
Tuanoi saatana.
kaikki 1980-about 2012 levyt kuuluu luokkaan hyvä levy.
Noista levyistä huonoin on ehkä Miss farkku suomi.
Tuanoi saatana.
Ihanko pokkana väität että esim Puiden alle tai RocknRoll klisee on hyviä levyjä? Kyllä tohon aikaan oli Kakella suunta aika hukassa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ihanko pokkana väität että esim Puiden alle tai RocknRoll klisee on hyviä levyjä? Kyllä tohon aikaan oli Kakella suunta aika hukassa.
Ihan pokkana kyllä väitän.
Tuanoi saatana.
luin intternetistä että jaakko kangosjärvi on tehnyt enemmän hyviä levyjä kuin led zeppelin, who, rolling stones, ismo alanko, flaming lips, smog, doors, bob dylan, van der graaf generator, drones, electric wizard, tangerine dream, metallica, cmx, patti smith
Rakas pikkuveli kuulostaa paremmalta kuin ensikerralla.
Tuanoi saatana.
Aika geneerinen peruskappale. Pikkuveli parempi.
Tuanoi saatana.
Jaakko Kangosjärvi on tehny enempi hyviä levyjä ku Röyhkä
Tarkistin, että kuka tämä Kangosjärvi on. Hänen ainoalla levyllään näköjään soittaa Jukka Mikkola. Onko kyseessä Avaruusromua-tyyppi? Toki muitakin Jukka Mikkoloita on, esimerkiksi se poliitikko.
(Aioin siirtää tämän Röyhkästä johonkin sopivampaan paikkaan, mutta ei löytynyt mitään.)
hezma wrote:Jaakko Kangosjärvi on tehny enempi hyviä levyjä ku Röyhkä
Tarkistin, että kuka tämä Kangosjärvi on. Hänen ainoalla levyllään näköjään soittaa Jukka Mikkola. Onko kyseessä Avaruusromua-tyyppi? Toki muitakin Jukka Mikkoloita on, esimerkiksi se poliitikko.
(Aioin siirtää tämän Röyhkästä johonkin sopivampaan paikkaan, mutta ei löytynyt mitään.)
on käsittääkseni sama tyyppi, soitti myös vaarallisissa leluissa.
Noihin aikoihin Helsingin kaduilla tai baareissa saattoi tulla vielä vastaa nahkatakki-Röyhkä pikkutakki-Röyhkän sijaan, mutta kyllähän noi levyt ovat ihan kovaa settiä ovat. Yritin katsella missä tässä ketjun viimeisissä viesteissä oikein väitellään, jos yleensä mistään; itse arvioisin tällaisia pitkän linjan artisteja kokonaisuutena. Kovempi kuin Led Zeppelin toki mutta THE WHO heh ei kannata edes ehdottaa.
Pikku enkelistä vielä. Kirjoitin sen 25-vuotiaana. Se on täysin seksitön biisi, jossa on kyse menetetystä viattomuudesta. Laulun hieman alkoholisoitunut päähenkilö kaipaa "rakastumista, mielen puhtautta", tunnetta joka hänellä itsellään oli nuorena, mutta jonka hän on kadottanut. Hän kuvittelee näkevänsä pikku enkelinsä kotonaan riisumassa häneltä saappaita ja kuuntelemassa hänen levyjään. Omasta mielestäni Pikku enkeli on yksi kauneimmista lauluistani, ikävää että joku näkee sen nuoren tytön stalkkaamisena. Se on kyllä totta ettei mun musaa kannata soittaa lapsille. En tee lastenmusiikkia, sen tekijät on erikseen.
marjapoimuri wrote:Nii miettikääpä että Kauko Röyhkä on tehnyt enemmän hyviä levyjä kuin led zeppelin, who, rolling stones, ismo alanko, flaming lips, smog, doors, bob dylan, van der graaf generator, drones, electric wizard, tangerine dream, metallica, cmx, patti smith. Numerot eivät valehtele.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pikku enkelistä vielä. Kirjoitin sen 25-vuotiaana. Se on täysin seksitön biisi, jossa on kyse menetetystä viattomuudesta.
En jaksa uskoa Kaken vakuuttelua biisin seksittömyydestä. Täysin tietoisesti kirjoitettu Lolita teema tässä vähän Policen Don't stand so close to men tyyliin. Röyhkän parhaita kappaleita, jolle sanoituksen lievä pervouskulma antaa vielä hyvää epäsovinnaista potkua.
Tämmöstä tällä kertaa. 3/5 tai jotain. Kauko vois pikkuhiljaa ruveta taas laulamaan ja vähentää sitä puhumista ja kuiskimista.
Tuanoi saatana.
Tää päivitteli facessa sitä että ei albumeita kannata enää julkasta. Miten niin ei kannata? Ymmärrän sen että ei siitä paljo rahaa tienaa, mutta eihän siitä haittaakaan ole. Siis eihän Kauko siitä joudu maksamaan, kun sen joku levy-yhtiö kuitenki julkasee.
Tuanoi saatana.