You are not logged in.
onko peitsamo tykitellyt viime aikoina twitterissä?
no joka tapauksessa viikon päästä ilmestyy kuitenkin vedestä nousee kasvi lp uusintapainoksena, pakkohankinta
Todellaki tykitteli Trumpin ja Niinistön tapaamisesta. Tiivistettynä: Sauli ihan kujalla, munasi itsensä ja Suomen, Trump kova jätkä
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:onko peitsamo tykitellyt viime aikoina twitterissä?
no joka tapauksessa viikon päästä ilmestyy kuitenkin vedestä nousee kasvi lp uusintapainoksena, pakkohankinta
Todellaki tykitteli Trumpin ja Niinistön tapaamisesta. Tiivistettynä: Sauli ihan kujalla, munasi itsensä ja Suomen, Trump kova jätkä
Ja joka twiittiin kolme kuvaa joista yksi hänestä itsestään, monesti samoja kuvia.
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:psykokarkki wrote:onko peitsamo tykitellyt viime aikoina twitterissä?
Ja joka twiittiin kolme kuvaa joista yksi hänestä itsestään, monesti samoja kuvia.
vohoi vittu kari
Yritän ymmärtää
Kerrataanpa vielä. Minulla ei ole päätä, mutta sinulla on. MINÄ on <= täällä. SINÄ on => tuolla, eli peilissä. HÄN on siellä =>¥. Eli tarinan päähenkilö, jota ei koskaan ollut. ☠️
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) October 22, 2019
Kari Peitsamo Päätön mies https://t.co/AwRVhXlUQ9 käyttäen @YouTube
Tuanoi saatana.
Minä ymmärrän kuin äärettömyyden Minulle Peitsamon twitterit tuovat aina päivän piristyksen.
Onks tää läppä?
Valmis versio sisältää prosessin kaikki vaiheet. Mutta niitä ei pidä näyttää. Eikä niitä voikaan näyttää. Eikä tarvitse. Sillä tie, jota kuvittelimme kulkeneemme, oli todellisuudessa aivan toinen. Sillä kaikki on lopulta kätkettyä. ☠️ pic.twitter.com/1jvGgOMx6H
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) January 10, 2020
Tuanoi saatana.
ei kiinnosta mutta kari kolmas ilmestyy vinyylinä, ostan.
Keskiviikkona olisi sitten keikka Semifinalessa. Harkinnassa.
Valko-Venäjä ei panikoi eikä rajoita kansalaistensa arkea eikä elämää eikä myöskään urheilutapahtumia tai liike-elämää.
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) March 22, 2020
Tulos. Tällä hetkellä Valko-Venäjällä yhteensä 76 tartuntaa. Suomessa 626.
(Viimeisen vuorokauden aikana Valko-Venäjällä 0 uutta tartuntaa, Suomessa 103.)
☠️ https://t.co/s4lEEkfIdr
Vittu tää on kyllä tyhmä ihminen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
sanomakonna - pyssyn poika oon
Jos Kari googlaat omaa nimeäsi ja päädyt tänne niin haistappa paska
Samanlainen kehäraakki ja netissä idioottimaisuuksiaan huuteleva luuseri kuin Jari Halonenkin. Milloin AlfaTV:lle oma keskusteluohjelma?
Last edited by Kalossimies (03.04.2020 17:03)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
AlfaTV:lle oma show, jossa Kari palaa vuoretellen entisiin ammatteihinsa tai muihin uran kannalta tärkeisiin vaiheisiin.
S1E1 Kari haudankaivajana
S1E2 Kari ja Väyrynen
S1E3 Kari kommunistina
S1E4 Kari rokkarina
S1E5 Kari ja uuden bändin hajoaminen
Last edited by hiirimattona (03.04.2020 21:05)
bzort glorf bööth
Kari on koronaskeptikko.
Tuanoi saatana.
AlfaTV:lle oma show, jossa Kari palaa vuoretellen entisiin ammatteihinsa tai muihin uran kannalta tärkeisiin vaiheisiin.
S1E1 Kari haudankaivajana
S1E2 Kari ja Väyrynen
S1E3 Kari kommunistina
S1E4 Kari rokkarina
S1E5 Kari ja uuden bändin hajoaminen
Karin ja Freukkareiden yhteistyökuvioille myös oma jakso. Arto Pajukallion raportointi aiheesta oli kauhutarinaa.
En ole koskaan kaveria nähny Kallion kaduilla. Liekö myytti koko tyyppi.
Tuanoi saatana.
En ole koskaan kaveria nähny Kallion kaduilla. Liekö myytti koko tyyppi.
En myöskään muista nähneeni Karia Kallion kaduilla. Punavuoressa ja Töölössä kylläkin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
marjapoimuri wrote:En ole koskaan kaveria nähny Kallion kaduilla. Liekö myytti koko tyyppi.
En myöskään muista nähneeni Karia Kallion kaduilla. Punavuoressa ja Töölössä kylläkin.
Ai onks päähesassa muitaki alueita ku Kallio?
Tuanoi saatana.
Vaffaa läppää tuli eilen illalla.
Taiteilija reagoi uuteeen nopeammin kuin muut. Hän näyttää tietä. Tein Twitteristä instrumenttini.
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) July 14, 2020
1. instrumenttini (minulle on kerrottu)oli pinnasänky.
Kun ei heti tultu vaihtamaan vaippaa, avasin sen ja vuorasin jokaisen pinnan huolellisesti paskalla. Mitään ei jäänyt yli.☠️ pic.twitter.com/Nqw8H8Acrx
Olin sekä aikuinen että lapsi. Maailma oli minussa ja minä olin maailmassa.
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) July 14, 2020
Missä minä nyt olen? Taivaassa.
Katselen sieltä ihmistä, joka lähti lapsena paratiisista ja saapui aikuisena hevettiin. ☠️ pic.twitter.com/gIuUUgeQ3o
Tuanoi saatana.
Kari Peitsamo yhtyeineen coveroi Wigwamia. Kari Peitsamon Skootteri Plays Wigwam sisältää rockaavia versioita eri kausien klassikoista kuten "Luulosairas" ja "Nuclear Nightclub". Plays Wigwam -albumin ensimmäinen uusintapainos sitten vuoden 1991 tulee punaisella vinyylillä, numeroituna 300 kpl painoksena. Ennakkovarattavissa nyt!
kaiken järjen mukaan svartin seuraava peitsamo-julkaisu pitäisi olla kari peitsamo ja ankkuli -tupla-LP eli peitsamon paras levy, jota itse ainakin odottelen ihan hulluna, joten miksi tämä tähän väliin?
skootteri-levyjen hinnat toki ihan pilvissä, mutta tämähän on juuri se about turhin niistä
EDIT: luin huolimattomasti ei ollutkaan svart vaan rolling records joten ei huolta
Voin kertoo et hiukan on laukalla ollut tämä äijä twitterissä viime aikoina.
Tuanoi saatana.
Voin kertoo et hiukan on laukalla ollut tämä äijä twitterissä viime aikoina.
täytyypä vilkaista kuha pahimmat kiireet hellittää.
"Pohjois-Koreassa tehdään töitä eikä jauheta paskaa. ’Elintaso’ ei kapitalismin mittapuilla ole hääppöinen, mutta elämässä on muitakin arvoja kuin kulutus ja tuhlaaminen."
- Kari Peitsamo
Tuanoi saatana.
Jos kapitalismissa jauhetaan paskaa eikä tehdä töitä, niin valitsen kapitalismin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
1. Koronahössötys turha.
2. Talous kuralla koronahössötyksen takia.
3. Rotuongelmiin tehoaa vain rajavalvonta & law and order.
4. Ilmastohössötys turha.Pätee USA:han & Eurooppaan.
ukkohan on pihalla kuin lumiukko, mutta toivottavasti svart ehtii silti uudelleenjulkaista kaikkien aikojen parhaan suomalaisen tupla-lp:n KARI PEITSAMO JA ANKKULI
mutta toivottavasti svart ehtii silti uudelleenjulkaista kaikkien aikojen parhaan suomalaisen tupla-lp:n KARI PEITSAMO JA ANKKULI
Tuohan on tulossa, mutta ei kuitenkaan Svartin julkaisemana:
https://www.levykauppax.fi/artist/peits … li/#696830
psykokarkki wrote:mutta toivottavasti svart ehtii silti uudelleenjulkaista kaikkien aikojen parhaan suomalaisen tupla-lp:n KARI PEITSAMO JA ANKKULI
Tuohan on tulossa, mutta ei kuitenkaan Svartin julkaisemana:
https://www.levykauppax.fi/artist/peits … li/#696830
MAHTAVAA! LAITAN HETI VARAUKSEEN
olkoonkin että svart yleensä hoitaa hommat huolellisemmin kuin lipponen, mutta kaitpa on tuohon tyydyttävä sitten
Kolehti kasaan ja Peitsamolle one-way ticket P-Koreaan!