You are not logged in.
Pages: 1
Luin Voima-lehdestä arvion Beibi, mä oon pilalla -ep:stä, kuuntelin levyn Spotifysta ja hurahdin. Kovia biisejä ja soundit kohdillaan, olen koukussa.
Kuunnelkaa! Ja katselkaa kun nätit tytöt tanssii:
Jotkut olivatkin näköjään hereillä jo tasan vuosi sitten parast just ny -topikissa:
rc-lungen wrote:Henna Emilia & Houreet
Joo tää on kyl tosi hyvä.
Henna ja houreet oli vuodenvaihteen aikoihin kepakkomiehessä tosi hyviä. Hyvin ysäri-suukeisarointisoundilla mentiin. Kitarat kirskuivat ja surisivat. Henna tietenkin oon ihan fani.
Soittaa muuten levyjä loosessa tänään.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Livenä jäänyt vielä todistamatta, mutta albumi on aika hyvä. Ehkä vähän tasapaksu, toisaalta vaikkapa eka biisi on rautaa. Aika usein tää tuntuu kuulostavan Wilman 2010-luvun inkarnaatiolta, mikä on tietysti kehu.
Avausviestin Hei ystävä on tietysti edelleen yhtyeeb oaras (tjsp.) biisi. Vaivatonta neroutta.
no huh huh, kesän 2020 paras biisi?
nää ilmeisesti teini-pään kanssa loosessa keikalla perjantaina 14.8. elikkäs sinne vois jos ei koronan toinen aalto sitä estä. emilia pudonnut nimestä mutta ei kai se haittaa...
toi noiden LP oli rolling recordsin alessa 9 eååh joten tuli ostettua, nyssesoi, ihajjees
The second single from Henna Emilia Hietamäki's upcoming debut solo album Maja, which arrives via Soliti on August 19, 2022
Pages: 1