You are not logged in.
Lord, I can still see the bright lights back in Dallas
As yesterday moves like a dream through my mind
I didn't suppose that I'd ever forget her
And you know it took such a long time
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tällekin foorumille joskus kirjoittaneen jaxenin levyhylly-blogista löytämäni Bob Carpenterin Silent Passage on muuten helvetin hyvä levy. Jos surumielinen kantrifolkki putoaa, niin tuo on varma valinta.
J.J. Calella on koko tuotanto rautaista. Vuosia olin jumahtanut 90-luvun alun levyihin, mutta kannatti jatkaa siitäkin eteenpäin.
bzort glorf bööth
Irkkukantri on ehkä tylyintä musaa mitä tiijän
tässä vähän huumoriakin mukana mutta jumaleissön ne tosissaan tehdyt maalaisjunttaukset
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en keksinyt parempaa topikkia joten laitetaan tänne, hieno arvio keikasta, jolla varmasti olisi pitänyt olla, jos vain tuntisin aihetta yhtään paremmin:
Juutalaisvitsejä ja sikarinsavua: Kinky Friedmanin ensivisiitti Suomeen
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Viime aikoina taas Willie Nelssonin nössöbiisit soinu koneessa
Muuten jos Rubber Room ja Psycho -tyyliset kiinnostaa, kannattaa hommata Cryptin kokis God Less America.
Jos taas obskuurimpi enempi "cosmic country" -rokki(kin) kiinnostaa, niin numbers lafkan Wayfaring Strangers -kokis kannattaa tsekata (ja hommata).
Saatto olla tuttuja kokiksia kaikille, mut mä mainitsin täällä ekana, ähäkutti!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei ollu. Tsekkaan. Mainitsen itse tässä kohtaa (sillä uhalla että joku on jo ehtinyt) että Peter Grudzienin The Unicorn-levy vittu rules.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hyviä nostoja Jean-Babtistelta.
bzort glorf bööth
Musta tuntuu että God Less Americaa mulle on joskus aiemminkin suositeltu. Tutun näköinen kansi. Spotifyssa pelas. Huikee kokis, mutta kun Don't go Topless, Mother alkoi soimaan, tipahdin tuolilta kunnolla. Hillitön biisi. Monia muita sikahyviä, joskin muutamia vähemmän hyviä, mutta kokoelmilla yleensä.
Menee jo varhaisen rokkenrollin puolelle, mutta Mississippi Recordsin Six Feet Under-kokoelma on myös oikein mainio.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
en ymmärrä miksei forkalta löydy mitään hakusanalla freukkarit, mutta laitetaan nyt tänne, olihan tää parasta kantria jota suomessa on tehty:
ja pannan pari klassikkoa päälle:
rip
Jos taas obskuurimpi enempi "cosmic country" -rokki(kin) kiinnostaa, niin numbers lafkan Wayfaring Strangers -kokis kannattaa tsekata (ja hommata).
Tältä koksulta varsinkin Jimmy Carter and Dallas County Green osuu mulla herkkään kohtaan. Bändin Summer Brings the Sunshine on hyvä levy alusta loppuun.
EDIT. huomasin nyt vasta ekan kerran että otsikossa lukee SYIVN eikä SYVIN
sama
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Firon wrote:EDIT. huomasin nyt vasta ekan kerran että otsikossa lukee SYIVN eikä SYVIN
sama
eri
:center: wrote:pannan ny vielä tänneki ku soi koko ajan
+
EDIT. huomasin nyt vasta ekan kerran että otsikossa lukee SYIVN eikä SYVIN
Mike Judgen Tales from the Tour Bus on muuten mahtavaa kantrilegendatykitystä, ammuskelu ja kama juttuja. Rokkitähdet ihan nössöjä näiden rinnalla. Vikassa jaksossa Blaze Foleyn tarina, eiköhän tuu tänään katottua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
niin sitä piti vaan sanoa, että freukkarien kokoelma soi ja on kyllä parasta ikinä
mutta minä tahdon olla mystinen metsätyömies ja hirsiä vetää jos karsia rapula on
Huonoimpien genrejen joukossa.
Tuanoi saatana.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kaks foorumin valopäätä taas osoittaa peräkkäisissä viesteissä, miksi tämä foorumi on alkanut vituttaa suurinta osaa jengistä.
Fuck off, eiq, mähän tässä painun vittuun. Terve.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
terve ja kiitos kaloista
katoin sen ekan osan siitä countrymusic-sarjasta joka tulee teemalta, mielenkiintoista juttua kun en oikein asiaa sen kummemmin ole koskaan tuntenut. täytys varmaan katsoa lisää kun vaan jaksais, näillä helteillä kun ei jaksa oikein mitään
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ken burnsin country-ohjelmaa katsottu viisi jaksoa, hyvää kamaa