You are not logged in.
Neloslevy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
One more saturday night INDEED
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Maukka Perusjätkä - Albumi
Kylä lähtee
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pandora - Space Amazon cd
Kylä lähtee!
Last edited by Jean-Babtiste (28.06.2020 23:30)
SCG - Dawn of the Devi LP
Jäi saakeli vaivaamaan, minkä biisin "lähes täydellinen kaksoisolento" on Supertietoisuus. Pitääpä selvitellä loppukesä.
Jäi saakeli vaivaamaan, minkä biisin "lähes täydellinen kaksoisolento" on Supertietoisuus. Pitääpä selvitellä loppukesä.
No eipä se ollutkaan "lähes täydellinen kaksoisolento", mutta muistuttava biisi oli Minutemenin Little man with the gun in his hand. Siinäkö se kesä oli?
Tuanoi saatana.
The Ink Spotsin biisejä vuodelta 1940. Siihen on vähän vaikea suhtautua, että kaikissa on sama kitaraintro. Monissa on myös samanlainen dundeellinen puheosuus. Toisaalta monet biisit ovat todella hyviä ja esitykset suorastaan loistavia, Java Jive ennen kaikkea. Tämän musiikin vaikutus seuraavan vuosikymmenen doowop-bändeihin on myös aivan ilmeinen.
Beatlesin white albumin toka cd shufflella.
Tuanoi saatana.
Damo Suzuki Bandin Promise boksin levy numero E.
Onks Damolta koskaan haastatteluissa kyselty että mikä vitun juttu se jehovan todistaja homma oli?
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Creedence Clearwater Revival: Cosmo's Factory
Minun on ollut kauan tarkoitus kuunnella joku CCR:n levy, koska pidän monista heidän hiteistään. Tosin minulla on ollut heistä vähän sellainen junttirock-vaikutelma. Joka tapauksessa tämä levy ei tehnyt erityisempää vaikutusta. A-puoli oli tylsä. Cover-biisit ovat parempia muiden versioina. B-puolella olivat Up Around the Bend ja Who'll Stop the Rain. Niissä ei edelleenkään ole valittamista. Tämän perusteella taidan jatkossa kuunnella tältä bändiltä hittikokoelmia.
Öörtin keikalla bailataan!
Tuanoi saatana.
Carter the Unstoppable Sex Machine: 101 Damnations
Päädyin kuuntelemaan tällaista melkein vahingossa. Ilmeisesti lähes unohdettu bändi, jonka olen nimen perusteella olettanut olevan jotain pöljäilyä. Yllättäen tämä kuulostaakin erinomaiselta.
Carter the Unstoppable Sex Machine: 101 Damnations
Päädyin kuuntelemaan tällaista melkein vahingossa. Ilmeisesti lähes unohdettu bändi, jonka olen nimen perusteella olettanut olevan jotain pöljäilyä. Yllättäen tämä kuulostaakin erinomaiselta.
tuolla facebookissa pyörii äänestysryhmä, jossa äänestetään parhaasta indiealbumeista kaksintaisteluiden muodossa, ja ilmeisesti tämä on ylläpitäjän erityinen suosikki ja bändin yllättävästä menestyksestä tuntuu tulleen siellä jonkinmoinen sisäpiirivitsi.
itse en kyllä muista yhtään näiden biisiä, mutta muistelen että ainakin olivat kovasti esillä nme:ssä aikoinaan. tämä taisi olla duo ja toinen kaveri (jimbob?) ilmeisesti on juuri julkaissut uuttakin musaa? mutta niinhän suunnilleen kaikki takavuosien ihmeet...