You are not logged in.
Kerran tuli levyt paksuun elmukelmukääreeseen pakattuna. Tuli vielä perään kysely että miten tällainen toimi. Hyvin toimi kyllä. Tästä on jo aikaa.
Sitä määki olen ajatellu että aika paljo saa kaveri levyjä lähetellä. Ja sit pitää kaikki muutki levy-yhtiön asiat hoitaa ite. Ja siihen päälle vielä omien levyjen tekeminen. Äijä painaa duunii.
Tuanoi saatana.
"Cd-formaatissa katteet olivat paremmat kuin vinyylilevyissä. Lehtisalon mukaan pienemmällä myynnillä pääsi omilleen, mikä mahdollisti rohkeampaa kokeilua. Nykyinen uudelleen herännyt vinyyli-innostus tekee kokeiluista hankalampaa, koska tuotantokustannukset ovat levy-yhtiölle kalliimmat."
CD
Ne tuoksuvat kansipaperit takas!
Tuanoi saatana.
Hyvä kysymys, oiskohan joku Sunrise tai tämmönen, loppuvuodesta 2006. Towerin muistan kans tilanneeni. Eka Circle-levy oli kyllä Miljard, jonka ostin Keltaisesta jäänsärkijästä syksyllä 2006. Se oli kyllä mukavaa aikaa!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Hyvä kysymys, oiskohan joku Sunrise tai tämmönen, loppuvuodesta 2006. Towerin muistan kans tilanneeni. Eka Circle-levy oli kyllä Miljard, jonka ostin Keltaisesta jäänsärkijästä syksyllä 2006. Se oli kyllä mukavaa aikaa!
Jännittävää aikaa.
Tuanoi saatana.
Julius Jääskeläinen presidentiksi!!
Tuanoi saatana.
On kyllä Kuhtalainen levy tää Mountain. Ihan vitun kuhtalainen. Ansaitsee enemmän kunnioitusta.
Tuanoi saatana.
On kyllä Kuhtalainen levy tää Mountain. Ihan vitun kuhtalainen. Ansaitsee enemmän kunnioitusta.
Pitäis myydä tämä pois, ei oikein tuu kuunneltua.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Seuraava Lehtipappa-single onkin sitten 8 minuuttia jonkinlaista Eevil Stöö meets Mark Kozelek -horina ja mikähänlie -hommaa... Ei kai siinä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
marjapoimuri wrote:On kyllä Kuhtalainen levy tää Mountain. Ihan vitun kuhtalainen. Ansaitsee enemmän kunnioitusta.
Jos sulta löytyy Empire niin myy mulle!
jookcha wrote:marjapoimuri wrote:On kyllä Kuhtalainen levy tää Mountain. Ihan vitun kuhtalainen. Ansaitsee enemmän kunnioitusta.
Jos sulta löytyy Empire niin myy mulle!
Sitä just ei löydy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Seuraava Lehtipappa-single onkin sitten 8 minuuttia jonkinlaista Eevil Stöö meets Mark Kozelek -horina ja mikähänlie -hommaa... Ei kai siinä!
Anteeksi suorasukaisuuteni mutta pohjanoteeraus. Pohjanoteeraus. Nyt ollaan pohjalla.
Tuanoi saatana.
Siellä on näköjään Doktor ketutkin lisätty bandcampiin.
Tuanoi saatana.
Kalossimies wrote:Seuraava Lehtipappa-single onkin sitten 8 minuuttia jonkinlaista Eevil Stöö meets Mark Kozelek -horina ja mikähänlie -hommaa... Ei kai siinä!
Anteeksi suorasukaisuuteni mutta pohjanoteeraus. Pohjanoteeraus. Nyt ollaan pohjalla.
On se vaan VÄÄRIN kun ei tuu junnausta ja Rätön kiekumista
marjapoimuri wrote:Kalossimies wrote:Seuraava Lehtipappa-single onkin sitten 8 minuuttia jonkinlaista Eevil Stöö meets Mark Kozelek -horina ja mikähänlie -hommaa... Ei kai siinä!
On se vaan VÄÄRIN kun ei tuu junnausta ja Rätön kiekumista
Sanoppa muuta!
Tuanoi saatana.
Mitä hyötyä on digisinkuista.. Ostaako joku yksittäisiä intternet-biisejä?
DJ:t, mutta eihän Soudcloud-biisejä kai ees voi ostaa...
Niinpä. Musiikki on olemassa vain ostamista varten. Ja keräilyä.
Tämä on ilmeisesti tulevan Dawson levyn sivutuote kasetti kun Ruton musicin julkasu. Eikös se seuraavan Circle levyn pitäis tulla Southern lordilta? Tässä ei näköjään ole Jääskeläisiä mukana.
Tuanoi saatana.
Ai se on sivutuote, mietinki että mites ny kasettina se kauvan odotettu ja hehkutettu kimppalevy.
No sivutuote ja sivutuote. Olisko jotain seesteisempää matskuu samoista sessioista
Tuanoi saatana.
No sivutuote ja sivutuote. Olisko jotain seesteisempää matskuu samoista sessioista
Jos on, niin varmasti parempi kuin itse levy. Tai ainakin sen Sideways-keikan perusteella se nyt oli semmosta perusjynkkyä mut vaan Dawsonilla.
Pitäsköhän tehä levy artistinimellä Rauman lukko ja lähettää Lehtisalolle että julkaisis?
Tuanoi saatana.
Milloin tästä kasettiboksi versio?
Tuanoi saatana.
Koko 00 vuosikymmenen parasta taidemusiikkia teki circle.
Tuanoi saatana.
Koko 00 vuosikymmenen parasta taidemusiikkia teki circle.
Tuanoi saatana.
Mitähän Rättö on puuhaillu tänä vuonna? Hiljasta ollu.
Tuanoi saatana.
Hymiö (“smiley”) is an instrumental cassette by Circle. Drumless, genre-free happiness and pure joy of afterhours’ exhaustion by the quartet of Dawson-Lehtisalo-Rättö-Westerlund, produced by Tomi Leppänen.
Eli ilmeisesti erikoismusaa tiedossa
Last edited by marjapoimuri (11.09.2020 10:18)
Tuanoi saatana.
Mun mielestä paljo enemmä credittii ansaitsis se mitä pharaoh overlordissa tehtii alkuaikoina.
Tuanoi saatana.