You are not logged in.
Verkkolehti listasi 12 kaikkien aikojen yliarvostetuinta rockyhtyettä Kiss Army ei liene tuloksesta mielissään
Paskoja bändejä kaikki. Paitsi limppareilla miutama hyvä biisi.
Tuanoi saatana.
Verkkolehti listasi 12 kaikkien aikojen yliarvostetuinta rockyhtyettä Kiss Army ei liene tuloksesta mielissään
juu täyttä skeidaa, mutta mitä ihmettä nickelback tekee tuolla
tarkoitan vaan että kuka sitä muka arvostaa
Verkkolehti What Culture on koonnut listan 12 kaikkien aikojen yliarvostetuimmasta rockbändistä. Ykkös kyseenalaisen kunnia lankesi legendaariselle naamiopoppoo Kissille, joka päihitti ysärin/2000-luvun alun kenties vihatuimmat rockpumput Limp Bizkitin ja Creedin.
Vihatuimmat rockpumput yliarvostetuimpia
Last edited by jookcha (24.06.2020 22:53)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jos ei ymmärrä Kissin päälle niin aika uuvatti saa olla.
What the fuck is uuvatti!?
Tuanoi saatana.
What the fuck is uuvatti!?
vaikuttaa tyypiltä joka ymmärtää hyvän musan päälle
marjapoimuri wrote:What the fuck is uuvatti!?
vaikuttaa tyypiltä joka ymmärtää hyvän musan päälle
Ensivaikutelmat voi pettää
Jos ei ymmärrä Kissin päälle niin aika uuvatti saa olla.
Totta kai ymmärrän: hyviä biisejä löytyy liuta, soitto on mitä on
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mr. Kukkosoos wrote:Jos ei ymmärrä Kissin päälle niin aika uuvatti saa olla.
going blind on kyllä hemmetin kova biisi, mutta melvinsin versiona
Jean-Babtiste wrote:Mr. Kukkosoos wrote:Jos ei ymmärrä Kissin päälle niin aika uuvatti saa olla.
Entä Dinosaur Jr?
Useamman hyvän levyn Kiss teki 70-luvulla.
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:Jean-Babtiste wrote:Mr. Kukkosoos wrote:Jos ei ymmärrä Kissin päälle niin aika uuvatti saa olla.
Entä Dinosaur Jr?
enpä tiennytkään että nekin on tän versioinut
ihan ok mut melvins parempi
Melvinsin versioi ois saanu olla sillä tribuutilla, vaikka sehän ny oli kai aikamoinen hupilevy muutenkin. Ei sillä, etteikö toi sopis dinollekin toi biiso.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Lady A, The Band, Sue Lady A, The Singer
elikkäs joku valkoinen nevahööd bändi lady antebellum kuulee että niiden nimella saattaa olla rasistisia mielleyhtymiä, vaihtavat rehdissä black lives matter -hengessä nimen muotoon lady a ja sitten haastavat oikeuteen vuosikausia kyseistä taiteilijanimeä käyttäneen mustan henkilön (jonka sukunimi sattuu vielä olemaan white), parodia lienee tosiaan nykyaikana jo mahdotonta
Mitä mieltä remake levyistä?
Tuanoi saatana.
Mitä mieltä remake levyistä?
Yleensä huonoa mieltä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tosi tärkeitä levyjä niin bändeille kuin yleisölle.
bzort glorf bööth
Maksan youtubesta kympin kuukaudessa jotta ei tartte kattella mainoksia. Kaupan päälle tulee youtube music, joka on aiemmin jäänyt vähälle käytölle mutta laitoin nyt soimaan algoritmin soittolistan: Oma Mix ja nyt puskee koko ajan hyvää uutta biisiä joka on just riittävän tuttua mutta entuudestaan kuulematonta.
Julistan täten, että uuden etsimisen ja itse keksimisen aika on virallisesti ohi. Algoritmi palvelee sinua. Ota rennosti. Istuudu mukavasti. No, eikö olekin mukavaa, eikö?!?!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Minä käytän IBlock Originia.
bzort glorf bööth
Etsin itse ja missaan varmasti todella paljon kaikkea hyvää.
Etsin itse ja missaan varmasti todella paljon kaikkea hyvää.
sama, mutta näinkin löytyy ihan kohtuullinen määrä uutta kuunneltavaa. lisäksi tykkään kuunnella enimmäkseen vanhoja suosikkeja, kun en itsekään mikään nuori enää ole
Joo tää oli hyvä
Last time --- the same thing or a y y I will have to try to t beer-jantta a good day and time that works best for this week and next week and we will see the best album and Wicked the best album and Wicked a good thing you're the best thank yo
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Joillekin jo fiktiivinen raiskaus oli liikaa: siitä nousi kauhea #yhyy kun Rättö oli ikävä ja käsikirjoitti tuollaisen samuraielokuvaansa.
Ikävä kusta kaaoszinen paraatiin mutta tämä edesmennythän ei ole radiotoimittaja John Peel vaan joku sattumalta samanniminen tyyppi.
marjapoimuri wrote:Ikävä kusta kaaoszinen paraatiin mutta tämä edesmennythän ei ole radiotoimittaja John Peel vaan joku sattumalta samanniminen tyyppi.
Wut
Tuanoi saatana.
Klamydia: Perseeseen wrote:marjapoimuri wrote:Ikävä kusta kaaoszinen paraatiin mutta tämä edesmennythän ei ole radiotoimittaja John Peel vaan joku sattumalta samanniminen tyyppi.
Wut
Tuossa dailymailin alkuperäinen uutisointi: https://www.dailymail.co.uk/news/articl … -5_4OBM4Z8
Mikä on sun mielestä maailman paskin kappale?
Tuanoi saatana.