You are not logged in.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
albumin biisilista:
1. "Will You Return / When You Come Down" 5:21
2. "Watching the Lightbugs Glow" 2:53
3. "Flowers of Neptune 6" 4:31
4. "Dinosaurs on the Mountain" 3:38
5. "At the Movies on Quaaludes" 3:41
6. "Mother, I've Taken LSD" 3:48
7. "Brother Eye" 4:23
8. "You n Me Sellin' Weed" 4:57
9. "Mother, Please Don't Be Sad" 3:36
10. "When We Die When We're High" 3:39
11. "Assassins of Youth" 4:12
12. "God and the Policeman" (featuring Kacey Musgraves) 2:28
13. "My Religion Is You" 3:33
Total length: 50:40
Ihan hyvältä kuulostaa uusi levy, ei tosin välttämättä ihan instant hittejä pullollaan mutta varmasti ajan myötä kolahtaa useampikin biisi.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
American Headin c-puoli 5/5
Mother please don't be sad
Joko hezma hankkinut uuden levyn?
hezma, mitä tykkäät tätä uudesta?
Joo eilen sain uuden ja nyt lähti tokaa kertaa pyörähtämään. Lepposta leijuntaa. Aika luontevasti jatkoa Oczy Mlodylle lie. Mitään instant-hittejä ei tainnu olla montakaan, ehkä se loppupäässä oleva God And The Policeman tai mikähän lie oli, en oo varma.
Joo eilen sain uuden ja nyt lähti tokaa kertaa pyörähtämään. Lepposta leijuntaa. Aika luontevasti jatkoa Oczy Mlodylle lie. Mitään instant-hittejä ei tainnu olla montakaan, ehkä se loppupäässä oleva God And The Policeman tai mikähän lie oli, en oo varma.
ok, mun mielestä se oli ekoilla kuunteluilla yksi vähimmin mieleen jäävistä, mutta senhän ne soitti jossain tv-showssakin. muutaman kuuntelun jälkeen oikeastaan vain kakkosbiisi watching the lightbugs glow jää hieman tylsäksi, muuten ihan ässämatskua. melkein väittäisin, että bändin paras levy sitten at war with the mysticsin (jos ei jopa vielä parempi).
Olikin Assassins Of Youth se hittibiisi
ok
mutta joo, hyvä levy, kevyesti vuoden paras ulkomainen.
Kova on uus levykin.
wäinö täytti muuten eilen 60 v.
pieni haastis syksyltä:
Wayne Coyne Talks Life, Fast Food, and What It Means to Have an American Head in 2020
p.s.
fun fact: madnessin suggs on syntynyt samana päivänä
Rockyhtyeelle
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pari kertaa pyöräytin American Headia, mutta ei osunut yhtään. Liian löysää Lipsiä mun makuun.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ihan hyvä levy se on, mutta ei omastakaan mielestä kaikein hypen arvoinen. Ei noussut omaan top kymppiin, toisin kuin esim. King's Mouth ja Oczy Mlody.
Menkää musiikin ymmärrys kurssille, ylivoimaisesti vuoden paras ulkomainen levy ja ehkä jopa bändin paras sitten yoshimin
Netflixissä muuten tollanen lefu ku Arkansas, johon Flaming Lips tehny musat. Oikein pätevä neo-noir.
Mikäs tää on?
B.C. teen embarks on unlikely pandemic collaboration with The Flaming Lips
Nell Smith, 13, cut nine tracks with the Grammy-award-winning band during the pandemic
https://www.cbc.ca/news/canada/british- … -1.5848102
Michael Ivins lähteny bändistä, internetin mukaan noin kuukausi sitten. Hieno mies. Nyt on enää Wayne jäljellä alkuperäiskokoonpanosta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
American Head’ Visual Album
Track List:
00:00 - Will You Return/When You Come Down
05:22 - Watching the Lightbugs Glow
08:18 - Flowers of Neptune 6
12:28 - Dinosaurs on the Mountain
16:05 - At the Movies on Quaaludes
19:45 - Mother I've Taken LSD
23:40 - Brother Eye
28:15 - You n Me Sellin' Weed
33:15 - Mother Please Don't Be Sad
36:53 - When We Die When We're High
40:34 - Assassins of Youth
44:53 - God and the Policeman (feat. @K A C E Y M U S G R A V E S )
47:23 - My Religion is You
tuli muuten mieleen että saikohan waynen poika nimensä sen beach housen levyn mukaan? jossain wäinö listaili suosikkilevyjään ja bloom oli siellä mukana.
waynen ja katyn toisen lapsen laskettu syntymäaika on muuten maaliskuussa