You are not logged in.
Ite menen tiistaina. En kerro mitä meen katsomaan, ettei sinne tule muita.
leposi wrote:Ens viikon keskiviikkona elokuvateatteriin pitkästä aikaa
Mitä meet kattoo?
Taipei Story.
Spiken uus leffa Da 5 bloods nyt netflixissä. Jasper mukana. Ei kuulemma niin iso rooli tällä kertaa.
Tuanoi saatana.
Oletteko nähneet Spielbeegin vuoden 2018 tieteiselokuvaa Ready player one?
Tuanoi saatana.
Oletteko nähneet Spielbeegin vuoden 2018 tieteiselokuvaa Ready player one?
Olen, 2/5
marjapoimuri wrote:Oletteko nähneet Spielbeegin vuoden 2018 tieteiselokuvaa Ready player one?
Olen, 2/5
Olen, 2/5
En ole, 2/5
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Koko Kummisetä sarjan voi halutessaan tulkita toksisen maskuliinisuuuden kritiikkinä.
Feministinen leffatrilogia.
Oliskohan huomenna senmone hyvä synkkä sadeilta katsoa se vitun midsommar.
Tuanoi saatana.
Missähän Giallo-elokuvassa tämä pullo ilmestyy nopeiten kuviin?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tässä kun olen muutamia elokuvia kattellu viime aikoina niin olen taas huomannut, että kyllä on perseestä se miten radikaalisti kovemmalla elokuvissa on efektit ja musat dialogiin verrattuna.
Tuanoi saatana.
Onks Hereditary hirveen raaka ja hirvee?
Tuanoi saatana.
Onks Hereditary hirveen raaka ja hirvee?
Oli siinä pari inhorealistista otosta, joiden kattominen oli itelle vähän liikaa tai ainakin sillä rajoilla. Sitten siinä on semmosta klassisempaa kauhukuvastoa myös, jota kyllä pystyy kattomaan mutta ainakin meikäläistä pelotti niin maan perusteellisesti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
On se ehkä astetta kuumottavampi lefu kuin Midsommar. Ite kyl tykkäsin Hereditarysta enemmän.
Last edited by jookcha (07.07.2020 20:23)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Taidampa jättää väliin.
Tuanoi saatana.
Sen sijaan lisään netflix listalle Jack Nicholsonin As good as it gets. Liekkö ihan hömppä?
Tuanoi saatana.
Hereditary ei ole kuitenkaan semmosta vittumaista säikyttelyä, kuten suurin osa nykykauhusta, vaan tyylikkään kuumottava pätkä 70-luvun henkeen. En kyllä jättäis väliin
Ite en siis pysty katsomaan ollenkaan noita conjuringeja tms jumpscare skeidaa, mutta Hereditary oli nautinnollinen leffakokemus itselleni.
As good as it gets on hyvä
Varmaan ihan samanlaisii ku me ihmisetkin. Valittavat et onpa hirveet mässyt ja laita kingston wallia soimaan
No niin, sv
Oispa.
Tuanoi saatana.
hohdosta eilisessä hesarissa hyvä artikkeli, nettiversio toki vain tilaajille:
Lukematta jäi.
bzort glorf bööth
Tuanoi saatana.
Oikeestaan aika paska elokuva toi mafiaveljet. Pelkkää raakuutta, hirveyttä ja kusipäisyyttä.
Tuanoi saatana.
Oikeestaan aika paska elokuva toi mafiaveljet. Pelkkää raakuutta, hirveyttä ja kusipäisyyttä.
Nyt täytyy kyl sanoa että samoilla linjoilla, en ole ikinä tajunnut tän yletöntä mainetta ja hehkutusta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
marjapoimuri wrote:Oikeestaan aika paska elokuva toi mafiaveljet. Pelkkää raakuutta, hirveyttä ja kusipäisyyttä.
Nyt täytyy kyl sanoa että samoilla linjoilla, en ole ikinä tajunnut tän yletöntä mainetta ja hehkutusta.
Onhan se aika yliarvostettu. IMDB:n listalla (lol) näköjään sijalla 17
Mafiaveljet hyvää viihdettä ainakin kun teininä katsoin
Ja valkosipulin slaissaaminen never forget
Last edited by Firon (27.08.2020 10:46)