You are not logged in.
Pages: 1
kulkiya, älä jaksa editoida otsikoita t: natzi-mode
Last edited by kulkiya (20.12.2015 18:58)
Kaksi ensimmäistä Cumuluksen levyä, "Cumulus" ja "Cumulus" on melko perinteistä folkki rallattelua.
on ne ainakin levyjä osanneet nimetä... ei mutta tähän on pitänyt tutustua jo tosi pitkään. samoin ankin soolotuotantoon, sehän on suomen vashti bunyan... onks tota sirkustirehtööriä julkaistu cd:nä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
onks ne 20 hittiä jutut edes hyviä? ankiltakin on joku, tekis melkein mieli ostaa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nostetaas ylös suru-uutisen myötä, RIP anki
josko nyt saataisiin edes niitä uusintajulkaisuja...
tänään teemalla anki-spesiaalia, liittyen siihen, että anki olisi kohta täyttänyt 70 vuotta, kuoli ihan liian nuorena. enkä vieläkään ole ostanut tota ylläolevaa levyä
EDIT: huomaanpa myös että kulkija näköjään poistellut viestejä, ei kai tämä näin yksinpuhelua ole ollut, muistelen että cumuluksen tuotannosta ainakin ollut juttua, ainakin siitä sirkustirehtööri-levystä.
Olikohan Svart vai mikä ku meinas tehä reissuen, tosin vinyylinä vain, cd:nä haluisin
Alamaisema: Anki: Yksin (1966)
koskahan saisin viimein aikaiseksi hankkia ankin levyjä
niin aikaisin
huh mikä biisi
unohdinko sanoa ostostopikissa että ostin sen ankin tupla-cd:n ja näistä biiseistä kännykkään ainakin niin aikaisin, päivän viimeinen laulu ja katoavaisuus, sekä ehkä myös ne kesäyöt, niin kauan kuin tää kestää saa, ja ehkä muitakin, ja kuuntelu vielä kesken...
tämä siis vain itselleni muistutukseksi.
EDIT: hän kahlaa kanssani läpi tulppaanien
ihan hyvä lätty tuo sirkustirehtöörin pieni sydän. osaisko joku ripata tän biisin mulle mp3-muotoon kun ei näytä täällä onnistuvan EDIT: sain ladattua toisaalta
Ankin kokoelma soi, vanha korppi silloin yössä naurahtaa
niin aikaisin
huh mikä biisi
tätä olin tulossa, vitu awesome taapertaa tuulista ja sateista hämeentietä kahta kauppakassia raahaten sadetakki päällä kun luureissa soi tämä mestariteos
Pages: 1