You are not logged in.
Tässä tekemäni musiikkivideo circlen kappaleeseen vuodelta 2008.
Tuanoi saatana.
Parempaa ku synapop.
Tuanoi saatana.
Onhan marjapoimuri ottanut eh_vision instatilin haltuun?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Todella kova meno kyllä tuolla Hienosti sivallettu mm. Juliuksen twitter-käyttäytymistä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Todella kova meno kyllä tuolla Hienosti sivallettu mm. Juliuksen twitter-käyttäytymistä
Vieläkö oot blokissa?
Tuanoi saatana.
Kalossimies wrote:Todella kova meno kyllä tuolla Hienosti sivallettu mm. Juliuksen twitter-käyttäytymistä
Vieläkö oot blokissa?
Harvinaista kai on semmoinen, että joku unblokataan. Pidätän silti oikeuden pitää Juliusta Vitun Pellenä Jätkänä.
Uutta Lehtipappaa, ihan oikea "biisikin" välillä:
En ole erityisen innoissani tuosta.
Tuanoi saatana.
Hyvä biisi. Tarttuva kertsi
Onks tää sitä indiepoppia ny?
Kuuntelenpa pitkästä aikaa Peel sessionia, ja vaikka tää nyt onkin tämmöstä psyke"jumittelua" niin onhan tää ny hemmetin hyvä.
Meinaatteko vittu saada sen levyn joskus julkastua!?
Tuanoi saatana.
Telescope cd2 Saisivat pojat vähä palata juurilleen.
Tuanoi saatana.
2003 bändin jännittävintä aikaa.
Tuanoi saatana.
Kiinnostavinta hommaa kyllä pitkään aikaan Porista nää Lehtipapan PC Music -sekoilut
Kiinnostavinta hommaa kyllä pitkään aikaan Porista nää Lehtipapan PC Music -sekoilut
Tuanoi saatana.
Kalossimies wrote:Kiinnostavinta hommaa kyllä pitkään aikaan Porista nää Lehtipapan PC Music -sekoilut
Rättö ja Lehtisalo ei oo levyttäny mitään sitten vuoden 2014 Rokkia radiosta singlen.
Tuanoi saatana.
Jussi Lehtisalo feat Flyygel-Koivikko: https://playgroundmusic.ffm.to/pdrvoxm
Valitettavasti totean: Ei. Ei. Ei.
Tuanoi saatana.
Ektroverden olis pitäny tehä paljo enemmä levyjä vuonna 98-2000.
Tuanoi saatana.
Interludes for prepared veast on kyl tosi onnistunut soololevy.
Tuanoi saatana.
rätön & lehtisalon olis pitäny julkaista livelevy, vaikka ei kai se vieläkään myöhäistä ole. ei studioversiot pärjää niille livejutuille mitä on nähty
Tiesittekste et jyrock 2010 eka biisi on se pharaoh overlordin biisi mikä on sillä Grails splitillä?
Tuanoi saatana.
Tiesittekste et jyrock 2010 eka biisi on se pharaoh overlordin biisi mikä on sillä Grails splitillä?
Ei tiietty
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
1. Lepakko
2. Ed bentton
3. Kopernikus
4. Uu mama
5. Matematiikka
Tuanoi saatana.
1. Lepakko
2. Ed bentton
3. Kopernikus
4. Uu mama
5. Matematiikka
Kerrankin ollaan jostain samaa mieltä
Uu mamalla on kyllä parempia yksittäisiä biisejä kuin Kopernikuksella, mut kans paljon tauhkaa, eikä tunnelma oo niin JÄNSKÄ.
Uu mamalla on kyllä parempia yksittäisiä biisejä kuin Kopernikuksella, mut kans paljon tauhkaa, eikä tunnelma oo niin JÄNSKÄ.
Aika samalla viivalla on nämä kaksi.
Tuanoi saatana.
Kyllähän tää Empire on taiteellisesti sitä luokkaa että ei tulla päihittämää lähivuosina.
Last edited by marjapoimuri (24.06.2020 01:38)
Tuanoi saatana.