You are not logged in.
Team Whack
Kakkoskausi
Deadwood jäi kesken ekalla kaudella joskus 15 vuotta sitten, niin jatketaas nyt.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
^ Itsellä kanssa työn alla, tokan kauden aloitin tänään. Ihan mahtava on, ja hauska, muutaman kerran tullut repeiltyä kunnolla, joka harvinaista yksin katsellessa. Vielä kun musa ei olisi suht geneeristä tv-musaa. Harmitonta se on ja välillä hienosti tuo tunnelmaa, mutta usein on jäänyt hajuttomaksi taustameluksi, kohtauksissa jossa musattomuus olisi toiminut paremmin tai sitten joku mieleenpainuvampi. Toki tosi harvoin musan käyttö tv-sarjoissa erityisen hyvää onkaan jaksosta toiseen.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Yleltä islantilaisdekkari Loukussa. 3/5 toistaseks.
Tuanoi saatana.
After Lifen 2. kausi jäisi kyllä kesken, jos jaksoja ei olisi niin vähän. Ihan todella huono
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kuhtalaisen hurja piirretty tämä Adult swimin Mr. Pickles , joka löytyy nyt HBOlta. Tässä on jonkinlainen överiyden raja saavutettu. En kyllä tiiä miten tätä jaksaa pidemmän päälle katsoo.
Tuanoi saatana.
After Lifen 2. kausi jäisi kyllä kesken, jos jaksoja ei olisi niin vähän. Ihan todella huono
^ juuh, eka kausi oli muistaakseni ihan katsottava, mutta nyt on ollut tosi ankeaa läpändeerosta ja varsinkin se terapeutti hahmo vedetty ihan överityperäksi.
Terapeutti ei ole kyllä sarjan lempihahmoja. Tuntuu siltä kuin Gervais olis vähä laiskistunu. Että ei tarvi enää ees yrittää niin paljoa. Hyvää, omaperäistä ja koskettavaa viihdettä kuitenkin tämäkin kausi.
Tuanoi saatana.
Mandalorian ja Picard, much better than expected.
^ juuh, eka kausi oli muistaakseni ihan katsottava, mutta nyt on ollut tosi ankeaa läpändeerosta ja varsinkin se terapeutti hahmo vedetty ihan överityperäksi.
Heikko kausi, mutta mie romahin, kun lopuksi soi The Only Thing Hämmentävä fiilis.
how they run this show.
Katoin myös eilen vikan jakson. Ajattelin Hassuttelijaa kun tuo biisi lähti soimaan
how they run this show.
Unelmahäät. Mukava katsoa ja sydämestä ottaa katsoa näitä yksin.
bzort glorf bööth
Olihan tää viimesin Better Call Saulin kausi aika huikea, huhhuh. Parempi varmaan kuin mikään Breaking Badin kausista
Ja Lalo varmaan yks vekkuleimmista tv-sarjojen pahiksista
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Olihan tää viimesin Better Call Saulin kausi aika huikea, huhhuh. Parempi varmaan kuin mikään Breaking Badin kausista
Ja Lalo varmaan yks vekkuleimmista tv-sarjojen pahiksista
Vikan jakson ammuskelu oli tosin sarjan ainoa typerä kohtaus tähän mennessä muistaakseni. Ja toihan on ollut alusta asti 5/5. Mun mielestä Chuckin ja Jimmyn suhde oli kiinnostavinta koko showssa itse asiassa.
Eilen sain päätökseen Huutokauppakeisarin kauden 8. Tässä koronan aikana menny siis kaudet 12, 11, 10, 9 ja 8. Seuraavaksi seiskaa kohti
Eilen sain päätökseen Huutokauppakeisarin kauden 8. Tässä koronan aikana menny siis kaudet 12, 11, 10, 9 ja 8. Seuraavaksi seiskaa kohti
MITÄ!?
No joo kyllä mäki sitä katson sivusilmällä joskus, mutta mä vihakatson sitä.
Tuanoi saatana.
Toi on itseasiassa eka suomalainen ohjelma mitä olen katsonut sen jälkeen kun Pulkkinen loppui vuosituhannen alussa. Joka jaksosta irtoaa vähintään yhdet hyvät naurut. Eräs suosikkijutuistani on Akin ylitsevuotavat hyvän huomenen toivotukset: "Hu-huomenta, Markku, huomenta!"
Prakk wrote:Olihan tää viimesin Better Call Saulin kausi aika huikea, huhhuh. Parempi varmaan kuin mikään Breaking Badin kausista
Ja Lalo varmaan yks vekkuleimmista tv-sarjojen pahiksistaVikan jakson ammuskelu oli tosin sarjan ainoa typerä kohtaus tähän mennessä muistaakseni. Ja toihan on ollut alusta asti 5/5.
Juuri näin.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
22. heinäkuuta
Seuraako kukaan enää Simpsoneita?
Olen lopettanut. Uudet jaksot ovat jo pitkään olleet huonoja ja vanhoihin olen kyllästynyt. Varmaan Simpsonit olisi pitänyt lopettaa siihen elokuvaan. Ei sekään niin ihmeellinen ollut, mutta tavallaan se olisi ollut sopiva päätös. Kai sekin on jo yli kymmenen vuotta vanha. Ehkä Simpsoneista on tullut sellainen juttu, joka on ollut ikuisesti ja tulee olemaan ikuisesti.
22. heinäkuuta
Olipa tämä hyvä.
Nyt uutena Nörtti: DragonSlayer666.
Kolmen jakson perusteella loistava.
Huutokauppakeisarin kaudet 5, 6 ja 1 puuttuu ruudusta. Mitä helvettiä? Perkele että sapettaa
Huutokauppakeisarin kaudet 5, 6 ja 1 puuttuu ruudusta. Mitä helvettiä? Perkele että sapettaa
Ymmärrän tämän niin, että se sapettaa, kun vain nämä kolme kautta puuttuvat.
Sitä Bulls-dokkaria olen kattellut täsä.
how they run this show.
Samaa olen katsonut. Ihan kiva ollut. Odotin jostain syystä suurempaa shokkidokkaria.
bzort glorf bööth
Better Call Saul katsottu loppuun. En ymmärrä vieläkään hehkutusta, mutta tulipahan katsottua. Toi Saul/Jimmy ei vaan ollut riittävän kiinnostava hahmo mun mielestä ja noi juonikuviotkaan ei oikein napannut. Miken puuhat tässä lähinnä kiinnosti.
Devs tuli katsottua. Sen siis on ohjannut Alex Garland, jonka Ex Machina on mielestäni yksi viime vuosikymmenen kolmesta parhaasta elokuvasta. Musiikin olivat tehneet Geoff Barrow ja Ben Salisbury. Tällä kertaa mukana on ollut myös yhtye nimeltä The Insects. Se on minulle nimenä täysin tuntematon, mutta näköjään toiminut 80-luvulta asti ja tehnyt yhteistyötä mm. Massive Attackin kanssa. Sarjan visuaalinen puoli ja äänimaailma olivat erittäin vaikuttavia, joissakin kohdissa suorastaan järisyttäviä. Välillä en ollut ihan varma, nousiko juoni ihan niiden tasolle. Lopulta kuitenkin silläkin puolella onnistuttiin oikein hyvin. Suosittelen ehdottomasti.
^Garlandin leffoista tykkäsin itsekin, ja toi Devs alkoi lupaavasti, mutta huononi oikeastaan koko ajan loppua kohden. Ja päähenkilö hiton ärsyttävä.