You are not logged in.
marjapoimuri wrote:äääÄÄÄÄ!!
Äärimmäisen harvinaislaatuinen muusikko siinä mielessä että mitään vertauskohdetta ei ole koskaan ollutkaan. Näkisin, että tuon tason tekijöitä ei kovin montaa historiasta löydy. Oli ala sitten mikä hyvänsä. RIP.
RIP Florian Schneider
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No oho. R.I.P. vaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ritva Valkama.
how they run this show.
Ritva Valkama.
Voi voi, RIP
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Little Richard
how they run this show.
Little Richard
Hassuttelija wrote:Little Richard
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
psychocandy wrote:Hassuttelija wrote:Little Richard
RIP
Paras rokkari.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Uniikki ja jäljittelemätön, silloin aluksi parasta musaa. LUSIIAHH
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
R.I.P. vaan. Frank Costanza kyllä yksi parhaista hahmoista komediasarjoissa.
how they run this show.
Mr. Kukkosoos wrote:R.I.P. vaan. Frank Costanza kyllä yksi parhaista hahmoista komediasarjoissa.
Serenity now❤️
Tuanoi saatana.
Mr. Kukkosoos wrote:R.I.P. vaan. Frank Costanza kyllä yksi parhaista hahmoista komediasarjoissa.
Maailman hauskimman sarjan ehkä hauskin hahmo.
RIP Moon Martin
RIP Moon Martin
Oo vaan, mut kuka siis kuoli?
Huono vitsi, rip vaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Phil may hemmetti
Oli mukana tekemässä kaikkien aikojen psykedeelisimpiä juttuja
Phil may hemmetti
Oli mukana tekemässä kaikkien aikojen psykedeelisimpiä juttuja
tänä aamuna kännykkäni arpoi pretty thingsien walking through my dreamsin siinä jossain franzeninkadun kohdalla käppäillessäni, kevyet mullat
Mory Kanté on kuollut vajaa viikko sitten
Kanté died on 22 May 2020 at a hospital in Conakry at the age of 70. He was suffering from chronic illnesses in the last years of his life and often received treatment in France. However, this was no longer possible due to the coronavirus pandemic in that country.
Tina Turneria, Rushia ja Stevie Nicksiä tuottanut laulaja-lauluntekijä Rupert Hine on kuollut
ja vielä:
Sad news to report: Kay Bateman, née Carroll, has died. https://t.co/wbqsLlbCPw
— Fall news (@fallnews) June 7, 2020
Avaruusromua