You are not logged in.
meek millin tosi surkee drake diss
vastaus
is that world tour or your girls tour lol
bonarina
http://pitchfork.com/thepitch/865-op-ed … ith-drake/
"Its about the banal sociopathy of late capitalism, brand over soul, "a charming huckster playing an infinite shell game. Its the triumph of content creation, analytics over everything, the numb acceptance of Sprite as our House of Medici. Its about lying to yourself and the world for so long that you actually start to believe it. Maybe Drake is the ultimate millennial rapper. Look what weve done."
Vuoden nuori muotoilija.
meaghan garvey :peuk:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
#DRIZZYSEASON
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tsekkasitko folkkis tota ylempänä postattua stygeä, joka on tosin nyt poistettu?
Mikäs siinä oli?
Vuoden nuori muotoilija.
ovo sound radiossa kuultu versio biisistä can i, mukana beyoncen voksuja ja 40 syntikkapuuhastelua. oli aikas kova minimalistinen veto!
Juuse! Huippupätkä. Tais olla tuolla OVO-soundcloudissakin jossain vaiheessa.
Vuoden nuori muotoilija.
en saa embed koodii puhelimel näkyy
Last edited by DEVILETERNAL (20.10.2015 16:22)
ei ollu oma lahja
pannaas nyt vielä tää koska ohan tää
Vuoden nuori muotoilija.
Kaks yötä enää
:sydan:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
nyt ois pihalla. aika pitkä kiekko, 82min.
VUODEN PARAS LEVY HANDS DOWN :peuk::peuk:
:peuk:
uus mixtape tosiaan tulossa
Kuuntelen Radio Helsingin podcasteja aika usein ja sieltä siinä Kesäkämmeissä toinen juontajista on maininnut varmaan kolmessa edellisessä kuuntelemassani jaksossa Draken. Selvästi hänen suosikki.
bzort glorf bööth
uus mixtape tosiaan tulossa
yhteisalbumi kanyen kanssa tulossa
Views on pyöriny nyt kuulottimissa vähän runsaammin ja alkaa kyl toimimaa paremmin Hitit ei istu ihan yhtä hyvin tälle levylle toisin kuin edeltäville. Too Good, Controlla ja One Dance on kaikki kovii biisei, mutta levyä kuunnellessa tulee kyl skippailtua. Radiosoitto toki vaikuttaa tähän kyllästymisee
U With Me? on kyl jumalveisu
Pusha servasi ja pwnasi Draken niin rajusti, taaten että Drakea kuunnellaan jatkossa lähinnä 2010 luvun puolivälin nostalgiapippaloissa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En oo aiemmin lämmennyt tälle mutta tää uusin on (typeryydessään) ihan ok.
Last edited by Laatu (30.04.2020 07:22)
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tiedoksi: olen käynyt editoimassa pariin otteeseen analyysiani yllä olevasta biisistä. Tiiättekö kun joskus tulee vastaan biisi, joka on kosiskelevuudessaan niin röyhkeä, että oikeassa mielentilassa sen ottaa vastaan jopa jonkinlaisena kapinointina kaikenlaista uskottavuutta vastaan ja tulee fiilis että nyt on rajua kamaa. Sitten kun kuuntelee biisin toisella kertaa tavallisessa mielentilassa niin iskee cringe. Näin kävi tämän raidan kohdalla. Pidän tuosta taustasta kovasti edelleen. Ja musavideo on asiallinen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.