1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Fishmans

#1 23.04.2020 10:10

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Website

Fishmans

ARE YOU FEEL GOOD?

Kaveri kuvaili 90-luvun parhaaksi bändiksi, varmastikin paras japsibändi johon olen törmännyt ja näähän on saavuttanut aika legendaarisen aseman maassaan ilmeisesti. Olivat olemassa 87-99, laulaja kuoli ja bändin toiminta loppui. Vaikea kuvailla musatyyliä. Kai tää menee indirokin alle enimmäkseen, kuulaita soundeja, psykedeliaa, toistoa tehokeinona ja paljon leikkisyyttä. Long Seasonia ja 98.12.28 男達の別れ nimistä liveä oon Spotikasta veivaillut nyt muutamat pari viikkoa. "The band later accumulated an international cult following largely driven by their popular acclaim on internet discussion boards.[3]"  icon_surprised

Discuss.

Last edited by Okko (23.04.2020 10:29)

VFjVKbO.gif

#2 23.04.2020 11:57

gray charlie
laupias ajojahtilainen
From: google-yliopisto
Registered: 06.10.2019

Re: Fishmans

hieno bändihän tämä ja kaikista levyistä löytyy jotain siistiä. jännä juttu liittyen tähän tutustumiseen oli sellainen, että oma musadiggailu on lähtenyt kunnolla käyntiin jamaikalaisen musan fiilistelystä vuosia sitten. koitin sitten ettiä p2p-ohjelmista kaikenlaisia erilaisia dubilevyjä ja tän bändin kuuchuu camp -levyä otsikoitiin japanilaisena dubina, joten otin uteliaana kokeiluun ja ihan tykkäilin. toki tässä on paljon muutakin, mutta kyllähän ne dubin keinoja käyttää. en mä tainnut edes muita levyjä kokeilla tai niitä löytänytkään, ja fishmans jäi vuosiksi vähän unholaan. sitten tässä 10-luvun lopussa oli jännää huomata, että tää bändi on nykyään jossain kulttimaineessa internetissä. tunnistin kansikuvasta samaksi bändiksi. icon_biggrin mutta tosiaan, hienoja levytyksiä piisaa ja ihan omanlaisensa tyyli näillä.

tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst

#3 23.04.2020 16:19

E
Member
Registered: 21.01.2007

Re: Fishmans

Long Seasonia olen kuunnellut aika paljon, hyvää musaa  peuk Aluks se levyn keskivaiheilla oleva lorinabiisi vähän häiritsi, kun kuulosti ihan kuin joku paskoisi pönttöön, mutta auttoi kun aloin kuvittelemaan niiden olevan sittenkin onkimisen ääniä.

Hehkutettu live-levy 98.12.28 男達の別れ (98.12.28 Otokotachi no Wakare) on ollut tarkoitus ottaa kuunteluun, mutta kun kestoa on se 130 min, ei ole vielä uskaltanut ottaa työn alle.

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Fishmans

Board footer