You are not logged in.
Pages: 1
Eli ei ihan Hi-NRG, vaan enempi sellaista aerobic/tuhannen markan seteli-osasto. Mitä tulee mieleen vai onko taas itsekeksitty termi
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
jumpata jumpata jumpata pakko on vaan, jumpata jotta mä muskelit mahtavat saan
Tuhannen markan seteli mainittu, ketju kii
Sporttiheviä löytyy helpommin ku tätä.
Tuhannen markan seteli on lajin kuningas, ja sit oikeastaan muut on vähän oman mielikuvituksen varassa. Sporttaillessa on kyllä monesti tullut hyödynnettyä näitä tämmösiä Daft Punkeja ja Roger Sanchezin "Another Chancea" ja jopa Eric Prydzin vaimikäseoli "Call On Me" -roskateosta.
Nyt kun topikki on jo pilalla, niin jatketaan tosta urheilumusasta ihan yleisesti. Pyöräilyn yhteydessä olen kuunnellut varmaan +50 kertaa Mats/Morganin "On Air With Guests" -levyä, jazziahan se mutta vauhdikasta ja terveisiin elämäntapoihin sopivaa. Poikasena mulla oli walkmaneissa aina Yesin "Close To The Edge" tai "Gates Of Delirium", homman nimi oli että piti saada jotain 15-20 kilometrin väliltä plakkariin ennen kuiin biisi loppuu. Kraftwerk nyt ainakin on ihan peruskamaa kans tossa.
Mut jos löytyy enemmän nimenmukaista ja koneempaa matskua niin antakaajan vinkkiä!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
ja jopa Eric Prydzin vaimikäseoli "Call On Me" -roskateosta.
noh noh, yksi aikamme suuria mestariteoksia sentään
2000-luvun Tuhannen markan seteli = Daruden Sandstorm
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Robin - Olympianäyttö
"No more mistakes, like the last one."
Hi there! Nice stuff, do keep me posted when you post again something like this! https://royalcbd.com/product/cbd-gummies-10mg/
Hi there! Nice stuff, do keep me posted when you post again something like this! https://royalcbd.com/product/cbd-gummies-10mg/
hyvä nosto, ei tällä vielä banneja saada
Pages: 1