You are not logged in.
yleensä jää mietityttämään, kun ruoka jää leffoissa ja sarjoissa syömättä. tää on sen takia suosikkikohtauksiani:
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Carmela Sopranon lasagnereseptistä on jäänyt mieleen, että hän laittoi kerroksen basilikan lehtiä juuston alle. Tein itse just pari päivää sitten samalla tavalla
Joanna Clore (Green Wing) vaihtaa greipinpuolikkaan munkkeihin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Valkosipulin pilkkomisen ohuiksi viipaleiksi opin tietty Goodfellasista. Valkosipulinpuristimet
yleensä jää mietityttämään, kun ruoka jää leffoissa ja sarjoissa syömättä. tää on sen takia suosikkikohtauksiani:
Itteäkin aina hämää kun tyypit tilaa ruokaa ja juotavaa, tulee puhelu ja pitää jättää eväät pöytään. Vituttaa kun ruokaa menee hukkaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^
Niinpä. Ja vielä erityisesti se trooppi, jossa teini lähtee aamiaispöydästä ennen kuin on edes maistanut tai yhden lusikallisen jälkeen
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
en tiedä onko offtopik mutta entä se kun tyypit lähtee ravintolasta ja pöytään jää osin juomaton drinkki, tapahtuuko muka sellaista oikeasti? kyllä lasi vedetään tyhjäksi vaikka millainen hoppu olisi
Tuanoi saatana.
Valkosipulin pilkkomisen ohuiksi viipaleiksi opin tietty Goodfellasista. Valkosipulinpuristimet
Meil sama
gray charlie wrote:yleensä jää mietityttämään, kun ruoka jää leffoissa ja sarjoissa syömättä. tää on sen takia suosikkikohtauksiani:
Itteäkin aina hämää kun tyypit tilaa ruokaa ja juotavaa, tulee puhelu ja pitää jättää eväät pöytään. Vituttaa kun ruokaa menee hukkaan.
On siellä joku puomittaja joka koppaa ne kuitenkin siitä kotiin syötäväksi
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.