You are not logged in.
siks ku sä tykkäät siitä enemmän kuin jengi keskimäärin
eipä kestä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Aloitetaan nyt vaikka Joan of arcin viimeisimmästä, 2.38 niinku mitä helvettiä
Pitsihaarukka ei ole ikinä tykännyt Joan of Arcista. Ootko katsonut Noiseyn JoA-dokkarin? Siinähän sitä ruoditaan, että julkaisulla on joku pysyvä viha Tim Kinsellan kaikkea tekemistä kohtaan.
off topanderi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En osaa itse kommentoida, mutta huomasin tossa että black flagin what the... 1.53 onko oikeesti noin kakki?
Ei, tai se on siis tosi epätasainen mutta vähintään 1/3 on ihan silkkaa asiaa ja se on enemmän kuin sillä Flag nimellä pelkkiä vanhoja biisejä livenä soittavat saavat aikaan. Liian pitkä levy toi on. Ja se nyt sattuu punk-konsensuksen mukaan vaan olemaan sellainen levy josta ei saa tykätä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ja se nyt sattuu punk-konsensuksen mukaan vaan olemaan sellainen levy josta ei saa tykätä.
Liittyykö tähän jotain ulkomusiikillisia tekijöitä?
Voisko nrgm tehän listan "levyt, joista ei punk-konsensuksen mukaan saa tykätä"
Luppakorva sikailee taas wrote:Ja se nyt sattuu punk-konsensuksen mukaan vaan olemaan sellainen levy josta ei saa tykätä.
Liittyykö tähän jotain ulkomusiikillisia tekijöitä?
Voisko nrgm tehän listan "levyt, joista ei punk-konsensuksen mukaan saa tykätä"
Joo osa on toki (ihan aiheesta) sitä mieltä että Ginn on mulkku, enempi ite törmänny siihen että Black Flagin tulisi kuulostaa siltä miltä ne kuulostivat 80-luvulla ja ei saa uusiutua, tai kuulostaa ikäiseltään.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Mediocre folk rock with seriously irritating, pompous vocals.
Tuanoi saatana.
Mediocre folk rock with seriously irritating, pompous vocals.
mikä?
marjapoimuri wrote:Mediocre folk rock with seriously irritating, pompous vocals.
mikä?
Joku Marzuki. Eksyin kattoo ku Sufjan on soittanu tämmösessä joskus.
Tuanoi saatana.
King of limbs Radioheadin toiseks paskin levy höpö höpö. Että voi ihmiset olla kujalla.
Tuanoi saatana.
New facts emerge 3.09 Kärkikastin levyjä.
Muutenki top5ssa liian vähän uusia levyjä.
Tuanoi saatana.
Abbey road Beatlesin paras levy AHAHAHAHAHA!
Last edited by marjapoimuri (10.04.2020 23:21)
Tuanoi saatana.
Abbey road Beatlesin paras levy AHAHAHAHAHA!
no saattaa just ja just yltää top-femmaan jos vähän potkii
6/5-levy toki
Paras levy joka on alle 2.0?
Tuanoi saatana.