You are not logged in.
Back to Lifelle myös
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Wild Bill yllätti, odotin jotain Lilyhammer-tyyppistä humppaa, mut tämähän tuntuukin enemmän joltain Midsomerin murhien ja Happy Valleyn epäpyhältä ristisiitokselta
Näillä puheilla tämä kiinnostaa. Täytyypä yrittää muistaa katsoa.
bernardblack wrote:Wild Bill yllätti, odotin jotain Lilyhammer-tyyppistä humppaa, mut tämähän tuntuukin enemmän joltain Midsomerin murhien ja Happy Valleyn epäpyhältä ristisiitokselta
Katoin loputkin jaksot ja ei se nyt ihan niin hyvä ollutkaan, mutta parempi kuitenkin kuin mitä olisi osannut odottaa. Vähän erikoinen tapaus tämä ja sikälikin toki kiinnostava.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
2 jaksoa Handmaids talea katottu. Saa nähä... Eka jakso oli aika ikävää katottavaa.
Taitaa olla liian ikävää katottavaa. Nyt ei oikeen uutta sarjaa löydy.
Tuanoi saatana.
Back to Lifelle myös
Neljä jaksoa katsottu. Tämä on hyvä!
Norjalaisdraama Twin. Noniin tämä kelpaa.
Tuanoi saatana.
Sharp Objects
Tämä katsottu. En ihan täysin tajua tän levotonta ylistästä ja/tai suosiota, "isoon kaupunkiin muuttanut pikkukylästä kotoisin oleva henkilö joutuu kohtaamaan menneisyytensä" (OHO SPOILERI) on tässä vaiheessa jo vähän kulunut konsepti, ja hei metsästetään vähän sarjamurhaajaa, ja päähenkilö on tooosi fucked up.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
bojack tuli katottua loppuun tossa viikko sitten kun jaksot saapuivat eetterillemme. ei helvetti miten syvältä koskettava sarja, 10-luvun paras ja aika kirkkaasti :peuk: ja menohan ei heikentynyt, ehkä sarjan paras jakso nähtiin lopussa.
Eilen katsoin loppuun, onhan tuo erittäin hyvä sarja, mutta vikan jakson olis melkein voinut jättää pois
Sharp objectssissa tarina oli mielestäni toisarvoinen. Tunnelma taas toimi poikkeuksellisen hyvin
Last edited by ydis (13.02.2020 12:33)
leposi wrote:bernardblack wrote:Wild Bill yllätti, odotin jotain Lilyhammer-tyyppistä humppaa, mut tämähän tuntuukin enemmän joltain Midsomerin murhien ja Happy Valleyn epäpyhältä ristisiitokselta
Katoin loputkin jaksot ja ei se nyt ihan niin hyvä ollutkaan, mutta parempi kuitenkin kuin mitä olisi osannut odottaa. Vähän erikoinen tapaus tämä ja sikälikin toki kiinnostava.
Vähän mietin tämän yrittämistä, mutta samoin kun Leposi, bb:n luennehdinta herätti sen verran kiinnostuksen että pitää tsekata.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Tommyknockers (1993)
The Stand (1994)
The Shining (1997)
Jonkun noista katson tänään, minkä? Äänestys loppuu klo 18.
The Tommyknockers (1993)
The Stand (1994)
The Shining (1997)Jonkun noista katson tänään, minkä? Äänestys loppuu klo 18.
tommyknockers vaikka
Äänestys on päättynyt, kiitos kaikille osallistujille. Tommyknockers pyörimään.
Se kun Areenasta löytää sarjan minkä vois kattoo mutta poistuu palvelusta 10pv kuluttua
Tuanoi saatana.
Wild Billin katsoin. Ei varsinaisesti haittaa, ettei tuosta tehdä enempää kausia.
Top Boyssä nyt 3. kausi (eli Netflix re-bootin 1. kausi) meneillään. Hyvä sarja.
Heikoilla jäillä. Skandijännäri jossa tapahtumapaikkana Grönlanti. Ekan jakson perusteella ihan pl.
Norjalaisdraama Twin. Noniin tämä kelpaa.
Hyvä sarja oli.
Tuanoi saatana.
The Tommyknockers (1993)
The Shining (1997)
Ihan viihdyttävää käppää molemmat. En ole lukenut hohto-kirjaa, niin hieman huvitti se, että leffan kaikki parhaat kohtaukset on Kubrickin kirjoittamia, ja hän tajusi jättää myös Kingin typerimmät jutut leffastaan pois (ne puutarhan "elävät" pusikot voe hemmetti). Ei ihme että King veti herneet nenään
Grace and Frankie
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Walking Deadin uusimman kauden toka puolikas alkoi. Tää on aivan levoton kasa paskaa tällä hetkellä, mutta pakko vahdata.
The Man in the High Castle
noiseidea wrote:noiseidea wrote:Man in the Hai! Castle
Kaksi kautta katsottu.
SPÖILER SPÖILER VAROITUS
En ole lukenut kirjaa, eli sellaista "taakkaa" en kanna muassani.
Alku on lupaava, hei natseja 60-luvun USA:ssa, nastaa - ja jotain filmejä että natsit ei voittaneetkaan wot da faaaak. Sitten varsinkin Man In the High Castle tuntuu unohtuvan suureksi osaksi ekaa kautta. Ok, Alexa lähtee kaivelemaan siskon tekemisiä, mutta silti välillä katsojalle tulee mieleen kuten Alexallekin että mistä tässä nyt on kyse. Eka kausi ei ole huono, mutta tuntuu että liikaa menee aikaa pikkukalojen polskinnan katsomiseen.
Toisella kaudella saadaan isompi vaihde sisään ja kunnon valtapoliittiset väännöt päälle, tarina muutenkin lavenee Julianan poukkoilun, Frankin poraamisen ja Joen leuan esittelyn ulkopuolelle. Itse filmien osalta alkaa mysteeri aueta.
Joku muukin bongannut että kirjakaupan myyjä on hieman Amazonin perustajan Jeff Bezosin näköinen.
Kolmoskausi katsottu. Kakkoskauden vahva meno jatkuu, ja koko stoorin juju multiverseineen alkaa avautua ja toimii mun mielestä paremmin kuin odotin. Ehkä heikointa on ns. toiminnalliset osuudet, tyypit vaan steppailee natsien salaiseen multiverse-koeyksikköön ja tarkkailee menoa tuuletuskanavasta.
Katsottu! Ihan sujuvasti meni loppuun, vaikka loppupuoli kudottiin kasaan aika hätäisesti olikohan tiedossa että jatkoa ei tule en tiedä en tsekkaa. Neloskausi tuli katsottua aika verkkaiseen tahtiin, ei vaan jaksanut enää tykitellä niin kovaa kun oli jo 30+ jaksoa alla. Lopussa se junan suistuminen ja kaikkien selviäminen oli taas tätä action-hölmöilyä. Hyvä sarja, mutta ei ehkä mihinkään klassikkokategoriaan yllä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Saul 5 korkattu.
Tuanoi saatana.
Jaa Westworld jatkuu edelleen. Mukana Aaron Paul. En kyl kato silti.
Tuanoi saatana.
The Americans katottu, ekat 4 kautta semmoista ihan koukuttavaa 3/5-kamaa, kaks vikaa sit vähän heikompia musta, varsinkin vika eli 6. kausi sellaista helkatin kädenlämpöistä menoa suurimmaksi osaksi. Matthew Rhys ja Keri Russell tämän nostivat vähän keskikastin yläpuolelle.
Arrested Developmentin 5. kautta tuli muutama jakso kestettyä, ei jaksa.
Better Call Saul edelleen
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Rapakon takana just nyt kuuminta hottia oleva Netflixin dokkarisarja Tiger King katselussa. On tämä komeeta. Mennään syvään etelään, otetaan sieltä kahjoimmat isojen kissapetojen omistajat ja laitetaan ne tukkanuottasille. On mafiapomoa, murhayritystä, seksikulttia.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
South park 23 tuli katottua viikonloppurapuloissa. Ihan hyvä ottaen huomioon sarjan pitkäikäisyyden. Nää tekee nykyään vaan 10 jaksoa per saison.
Tuanoi saatana.
Good Omens
Good Omens
Oli kohtuu pettymys.
noiseidea wrote:Good Omens
Oli kohtuu pettymys.
Eli Bad Omens?
Oon nyt kai puolessa välissä ja oon tykännyt, ei nyt mitään klassikkokategoriaa mutta toimii.