You are not logged in.
7. Loput onki sit aikalailla paskaa
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
1. Foxtrot
2. Selling england
3. Nursery
4. Trespass
5. Lamb
6. Trick of tail
Ehkä 80-luvun Genesistä ei edes pitäisi vertailla 70-luvun levyihin, mutta itse diggaan älyttömän kovasta neljän levyn putkesta Duke, Abacab, Genesis ja Invisible Touch.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
oiskohan calling all stations ainoa genesiksen oikeesti paska levy. we can't dance menee vielä nostalgiapisteillä riman yli just ja just.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
oiskohan calling all stations ainoa genesiksen oikeesti paska levy. we can't dance menee vielä nostalgiapisteillä riman yli just ja just.
Joo sama, mietin että pistänkö We Can't Dancen saman putken jatkoksi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Phil Collins on avoin Genesis-reunionille Sopiva korvaava rumpalikin löytyy jo ihan lähipiiristä
collinsin 17-vuotias poika siis
Phil Collins on avoin Genesis-reunionille Sopiva korvaava rumpalikin löytyy jo ihan lähipiiristä
Olen avoin reunionille vain, jos Gabriel mukana ja vedetään vain Gabrielin aikaisia biisejä
Last edited by KZ (16.08.2018 12:05)
psykokarkki wrote:Phil Collins on avoin Genesis-reunionille Sopiva korvaava rumpalikin löytyy jo ihan lähipiiristä
Olen avoin reunionille vain, jos Gabriel mukana ja vedetään vain Gabrielin aikaisia biisejä
Hyväksyn mukaan jonkun yksittäisen myöhempien aikojen biisin.
psykokarkki wrote:Phil Collins on avoin Genesis-reunionille Sopiva korvaava rumpalikin löytyy jo ihan lähipiiristä
Hyväksyn mukaan jonkun yksittäisen Gabrielin aikojen biisin.
Phil Collinsin omaelämänkerta I'm not dead yet tuli luettua kesällä, ja täytyy kyllä sanoa että itseironinen ja syväluotaava teos piti otteessaan loppuun saakka - suosittelen!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Peter Gabriel täytti tänään 70 vuotta ja Steve Hackett eilen.
Siis ilman Peter Gabrielia ja Steve Hackettia.
Kyllähän toi kiinnostaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
2022 Primavera ja 2023 Sideways
bzort glorf bööth
Jotain saatanan poprokkia soittavat kuitenki.
Tuanoi saatana.
Oikein hyvää näiden poprock.
Ei toi Trespasskaan mikään ihan timanttilevy ole. The knife joo mutta joo.
Tuanoi saatana.
The Knife nimenomaan ehkä Trespassin vaikein. Liian sankariheviä. Stagnation sen sijaan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Trespass voisi toimia jos kannuissa olisi PHIL sen jonkun käppäukon sijaan
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
1. Foxtrot
2. Selling england
3. Nursery
4. Trespass
5. Lamb
6. Trick of tail
Tätä lähin tänne kirjottaa.
Ja noistaki lamb ja trick of tail 3/5.
Last edited by muumipoimuri (28.04.2021 20:15)
genesis-projektini on pitänyt hieman taukoa, parhaat levyt olen tosiaan hankkinut sekä vinskana että cd:nä elikkäs selling england by the pound ja foxtrot. nursery crimesiä pitäis varmaan joskus muistaa kuunnella, samoin lambia, johon en ole oikein kokonaisuudessaan jaksanut paneutua. mitähän seuraavaksi?
genesis-projektini on pitänyt hieman taukoa, parhaat levyt olen tosiaan hankkinut sekä vinskana että cd:nä elikkäs selling england by the pound ja foxtrot. nursery crimesiä pitäis varmaan joskus muistaa kuunnella, samoin lambia, johon en ole oikein kokonaisuudessaan jaksanut paneutua. mitähän seuraavaksi?
Trick of the Tail, Abacab, Genesis, Invisible Touch
Ei mitään. Tai jos jotain nii se 73 live.
invisible touch toki löytyy jo
Proge > poprock
Calling all stations arvostelu
Absolutely horrible! Ended up as a coaster for my beer...!
Last edited by hezma (02.05.2021 21:56)
Oikein hyvää näiden poprock.
Oli tällä sivulla sentään yks hyvä mielipide.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.