You are not logged in.
Faarao Pirttikangas: Kuhmalahden nubialaiset
Ihan kiva levy. Kaks ekaa löytyy tältä + talmud beach yhteislevy. Uudempaan tuotantoon en ole oikein perehtynyt.
Tuanoi saatana.
Tuusanuuskat: Toiminnan aattona
Selkeesti parempi ku eka levy.
Tuanoi saatana.
Tuusanuuskat: Toiminnan aattona
Selkeesti parempi ku eka levy.
true dat
Minkälaisilla soittimilla kuuntelette vielä kassuja? Näitähän näköjään vieläkin valmistetaan:
En kyllä ymmärrä mitä virkaa cd-soittimilla enää on kun on vinyylit ja kasetit.
Minkälaisilla soittimilla kuuntelette vielä kassuja? Näitähän näköjään vieläkin valmistetaan:
En kyllä ymmärrä mitä virkaa cd-soittimilla enää on kun on vinyylit ja kasetit.
Joku Marantzin dekki. Ostin käytettynä pari vuotta sitten.
Tuanoi saatana.
Mulla on Katan (Kata Kärkkäisen) Your Love ja Matti Nykäsen joku, ehkä Yllätysten yö. Siinä se kokoelma.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
meitsillä taitaa olla nyt kaikki kasettisoittimet hajalla, viimeksi kun landella kokeilin niin yksikään ei toiminut vaikka siellä on useampia. pitäis ehkä joskus ostaa joku uusi tai en tiiö, c-kasettihan on paskin formaatti ikinä, mutta ihan esineinä silti hauskoja
Just best formaatti. Ei vaan ole tullut harrastettua, kun omasta soittimesta vissiin meni hihna eikä olla löydetty sopivaa uutta (on tääkin naurettava syy sille, ettei saa dekkiä käyttöön). Kokoelmaa on suhteellisen hyvin, erityisesti sähkömusiikin, dronehommien ja noisen osalta tuolta löytyis iso kasa kaikkea erinomaista musaa, mitä ei ole vaan päässyt kuuntelemaan. Pitäisi kyllä korjata tää tilanne. Osa kokoelmasta taisi mennä kestolainaan kaverille, just siksi kun ei ole soitinta.
Mulla on tuollainen uudehko Tascam, nauhoja useampi sata. Vanhemmat dekit odottavat kellarissa kunnostusta; varkaat yrittävät niitä aina silloin tällöin viedä. Edelleenkin tulee nauhoitettua radio-ohjelmia tms. kasetille... Nämähän säilynevät paremmin jos korona tms. hävitää nykydigiyhteiskunnan pois.
NWOFHM attack vol1 soi
Tuanoi saatana.
Kuuntelin tos viikolla wanhoja Ruton-kassuja ja kattelin, että niistä pyydetään Discogsissa suht kovaa hintaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kuuntelin tos viikolla wanhoja Ruton-kassuja ja kattelin, että niistä pyydetään Discogsissa suht kovaa hintaa
Hyvä. Joitakuita noit ois meinaan hyllyssä ja rahantarve ois kova.
Slussenanalys: Slussenanalys
Olin unohtanu tän olemassaolon. Hyvää metelirokkia selkeesti kokeellisempi ku helvetos levy. Lönberg aika vähä äänessä. Mitenkähän Esko jakselee tänä päivänä?