You are not logged in.
Tulihan siitä toki Schulze / Froese ym. mieleen, mutta eipä tuo mua haitannut. Tykkään levystä kyllä.
Kuuntelen tätä näitten albumia just täsä.. ei nyt mitään lempparia (alternativea vois olla vähemmän, progea enemmän) mutta en ymmärrä vihaakaan.
Kuuntelen tätä näitten albumia just täsä.. ei nyt mitään lempparia (alternativea vois olla vähemmän, progea enemmän) mutta en ymmärrä vihaakaan.
ei kai tätä kukaan ole vihannut, ongelma ennemmin että jättää hieman kylmäksi
Vaikee olla suhtautumatta penseästi näin puolivillaisesti tehtyyn musiikkiin. Mutta tää pätee kyllä noin 85%iin suomibändeistä. Go big or go home on ihan pätevä ohjenuora musaa tehdessä. Jos tehdään, ni tehdään kunnolla, eikä vähän sinnepäin.
Uutta sinkkua. Tollanen ihan kiva biisi ja varmaan paranee parilla kuuntelulla. Vähän vaan tuntuu, että ovat kadottaneet tatsinsa tauon aikana. Onkohan niitä jumitusbiisejä päätymässä levyille, joita soittivat silloin ennen tauolle jäämistä. Niissä ois ainesta.
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Viimeinen näytebiisi ennen levyn ilmestymistä. Kuukauden päästä olisi ulkona. Tollanen ralli. En tykkää yhtään. Debylläkin heikoin biisi oli se millä yrittivät rokata.
Kyllä mä ekasta levystä tykkään edelleen tosi paljon, mutta onhan Mikko Joensuu kaikki nämä vuodet tehnyt yhtä ja samaa biisiä (joojoo nää on vuodelta 2010, mut ihan samaa jollotusta ne Amenitkin on). Pari kertaa "uutukainen" "pyöräytetty" läpi, ja kivaa ääntä ja muotoa, mutta samalla tyhjää pauhua, josta ei välity mitään. Sama ongelma ku jollain Karinalla, joka on keskimäärin ihan luotaantyöntävän mitäänsanomatonta musaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mun korvaan noi Amenit on kyllä aivan erilaista (ja omasta mielestäni parempaa) settiä kuin bänditouhut. Ehkä sillä kakkoslevyllä on välillä vähän samankaltaista menoa. Toki uutukaista en oo vielä päässyt kuulemaan kokonaisuudessaan.
Vois pyöräyttää Amenit I ja III läpi taas jossain välissä.
Mikon pari sooloa meni myyntiin viime satsissa ja taitaa tämä jäädä hankkimatta vaikkei huonoa musaa olekaan. Ihan hyvä nimi levyllä kyl.
Tuanoi saatana.