You are not logged in.
dadadrlrl wrote:Ikoninen levymerkki Def Jam rantautuu Suomeen.
Noh, kuunnellaas sitten perjantaina avoimin korvin et mikä on Mikon mielestä niin hyvää musiikkia, ettei ikonisen levy-yhtiön maine tahraudu.
Tähän kysyntään me avataan nyt Def Jam Recordings Finland, joka ei kilpaile sainauksista tai mistään muustakaan kenenkään kanssa, vaan keskittyy tekemään vähän, mutta laadukkaasti."
Mitä ihmettä tää tarkottaa? Suomen Def Jam "sainaa" vaan artisteja jotka ei kiinnosta ketään muuta?
Tähän ei voi kyllä tosiaan muuta todeta kuin: mitä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kuulostaa lupaavalta samalla tavalla miten MTV Push ja SNL Suomi kuulosti.
bzort glorf bööth
Mun levyt wantlist excelissä on 211 riviä
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Äiti, poikasi tässä. Lue foorumilta viestejäni niin löydät kyllä ne bändit ja biisit, joita rakastan.
bzort glorf bööth
Äiti, poikasi tässä. Lue foorumilta viestejäni niin löydät kyllä ne bändit ja biisit, joita rakastan.
Muista panna äiteelle myös tunnarit forkalle talteen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hiirimattona wrote:Äiti, poikasi tässä. Lue foorumilta viestejäni niin löydät kyllä ne bändit ja biisit, joita rakastan.
Niin tai musapuolihan onkin julkinen, joten asia kunnossa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
barton_funk wrote:hiirimattona wrote:Äiti, poikasi tässä. Lue foorumilta viestejäni niin löydät kyllä ne bändit ja biisit, joita rakastan.
muistat vain kertoa nikkisi jos ei äiti sitä tiedä/arvaa.
barton_funk wrote:barton_funk wrote:hiirimattona wrote:Äiti, poikasi tässä. Lue foorumilta viestejäni niin löydät kyllä ne bändit ja biisit, joita rakastan.
muistat vain kertoa nikkisi jos ei äiti sitä tiedä/arvaa.
Salasanan piilotan tähän jo valmiiksi äitiä varten.
Hxltxsxn Rxxskx
bzort glorf bööth
Tutkijat muistuttavat myös, että kertalataus ja datan pitäminen omalla laitteella sen jälkeen on ympäristöystävällisempää kuin suoratoisto.
itse harrastan tätä enkä käytä esim. spotifya.
toki musiikki jää tässä melkein sivuseikaksi kun roikkuu netissä, käyttää googlea jne. ja sehän siis aiheuttaa niitä päästöjä. toisaalta on niinkin, että päästöistä pääsee eroon parhaiten vain kuolemalla. mistä tulee mieleen se eräskin stanislav lemin novelli, jossa tekoäly ratkaisi ihmiskunnan kaikki ongelmat selkeällä tavalla...
Kuinka moni on kuvitellut, että cd-levyistä luopuminen on ympäristöteko?
Toi juttu oli ihan informatiivinen, vaikka otsikko onkin taas ihan vitun perseestä. Lopussa tais olla se merkittävin pointti, eli että sillä miten ja paljon kuuntelee, ei ole ympäristöasioissa paljon mitään merkitystä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tuossahan ei lasketa ollenkaan fyysisten äänitteiden valmistukseen ja roudaamiseen kulunutta energiaa, pelkästään muoviraaka-aineen hiilijalanjäki. Muutenkin aika epämääräisiä laskelmia. Toi hesarin juttu on silti parempi kuin se YLE:n juttu samasta aiheesta, mutta kummassakaan ei ole tuotu esille laskelmiin liittyviä ongelmia.
Last edited by turston (21.02.2020 09:33)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tuossahan ei lasketa ollenkaan fyysisten äänitteiden valmistukseen ja roudaamiseen kulunutta energiaa, pelkästään muoviraaka-aineen hiilijalanjäki. Muutenkin aika epämääräisiä laskelmia. Toi hesarin juttu on silti parempi kuin se YLE:n juttu samasta aiheesta, mutta kummassakaan ei ole tuotu esille laskelmiin liittyviä ongelmia.
Mä oletin, että noi ois pakosti mukana. Paljastan samalla, etten lukenut taas ihan sanasta sanaan kokonaan.
Voishan nääki olla nykyään uusiutuvilla tuotettu, ja se uusiutuvakin vois olla jo uusiutuvilla rakennettu, kai.
joo traumoja on ja varmaan syy siihen etten laula koskaan enkä missään, en yhdy edes mihinkään paljon onnea vaan -lauluun perhepiirissä, että kiitos vaan koululaitos.
Tein pienen inventaarion siitä mitä digilevyjä mulla on, eli (vain) ostettuna digitaalisena versiona. Lähinnä vaikeasti tai ei ollenkaan fyysisenä saatavilla olevaa on tullut ostettua:
Altai Kai Khan Altai
Altai Kai XXI century
Altai Kai Altai kabai
Animal collective Live at 9:30
Eleanoora rosenholm Tammen varjossa
JARS s/t
JARS No
JARS KOTOBUS
Krishna das Live Ananda
Maalem Mahmoud Guinia, Floating points & James Holden Marhaba
Paavoharju Laulu laakson kukasta
Panda bear Mr. Noah EP
Passierzettel Flora
Passierzettel Live 1:1 im 88
Passierzettel Dharma bums
Srihari Irumudi thaangi
Srihari Irumudi katti
Srihari Mandala Poojai
Srihari Mandala viratham
Noi Passierzettelit on ceedeeärriä mutta olen heittäny ne pois ja pitäny vaan ämpärit tallella.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tein pienen inventaarion siitä mitä digilevyjä mulla on, eli (vain) ostettuna digitaalisena versiona. Lähinnä vaikeasti tai ei ollenkaan fyysisenä saatavilla olevaa on tullut ostettua:
Altai Kai Khan Altai
Altai Kai XXI century
Altai Kai Altai kabai
Animal collective Live at 9:30
Eleanoora rosenholm Tammen varjossa
JARS s/t
JARS No
JARS KOTOBUS
Krishna das Live Ananda
Maalem Mahmoud Guinia, Floating points & James Holden Marhaba
Paavoharju Laulu laakson kukasta
Panda bear Mr. Noah EP
Passierzettel Flora
Passierzettel Live 1:1 im 88
Passierzettel Dharma bums
Srihari Irumudi thaangi
Srihari Irumudi katti
Srihari Mandala Poojai
Srihari Mandala virathamNoi Passierzettelit on ceedeeärriä mutta olen heittäny ne pois ja pitäny vaan ämpärit tallella.
Mulla on nolla digilevyä.
bzort glorf bööth
Kyllä.
bzort glorf bööth
En voi sille mitään, että aina kun näen netissä sisältöä yhtyeestä Karina, ajattelin sanaa Narina. Ja koska Karina on juuri julkaissut uuden pitkäsoiton ja seuraan somessa musamedioita, niin tämä on nyt aika päivittäistä. Pitäisi vissiin perustaa tuo Narina, jotta saisi manattua tämän asian pois.
En voi sille mitään, että aina kun näen netissä sisältöä yhtyeestä Karina, ajattelin sanaa Narina. Ja koska Karina on juuri julkaissut uuden pitkäsoiton ja seuraan somessa musamedioita, niin tämä on nyt aika päivittäistä. Pitäisi vissiin perustaa tuo Narina, jotta saisi manattua tämän asian pois.
kiimanarina
Tuanoi saatana.
Kyllähän länsimainen musiikki on huonointa maailman musiikkia.
Tuanoi saatana.
Onko k-pop länsimaista musiikkia?
Tuanoi saatana.
Vittu fuck!
No onhan se nyt länsimaista musiikkia.
Tuanoi saatana.