You are not logged in.
Popklassikot 1989 #15: Public Enemy Fight the Power
en kyllä usko että löytävät 14 parempaa biisiä, pixiesien debaser ehkä, en keksi nyt muita
oli yllättävän alhaalla tosiaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
tää on kyllä kova biizi
Oon ostanut It Takes a Nation of Millions to Hold Us Backin 2007, mutta olin tainnut kuunnella sen vain kerran ja jättänyt kasvamaan korkoa hyllyyn. Nyt joskus viikko sitten kaivoin levyn esille ja hyvinhän tää potkii.
ylös, flow-sunnuntaina klo 17
Laitetaas Nation of Millions soimaan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
mainitaan nyt täälläkin että mahtava keikka, ei lainkaan väsynyttä. kuten kalossimies mainitsi tuolla flow-topikissa niin hetken siinä alussa tosiaan mietin että onko muita alkuperäisiä kuin chuck d, mutta sitten flavor flav tuli lavalle ja bileet saattoi alkaa. ja löytyihän se kellokin sieltä paidan alta. ainoa mistä nyt voisi vähän urputtaa, että pitikö sitä nettiosoitetta ja ilmaislahjaa hehkuttaa useampaan kertaan, mutta kävin lopulta osoitteessa publicenemy.com/free ja saihan sieltä kämäsen 128kbps-biisin ilman tägejä ja pääsi arvatenkin spämmilistalle
mutta aivan mieletöntä nähdä nämä sankarit vielä, ja nykyteinien lienee aika vaikeaa kuvitella miltä tuntui silloin 25 vuotta sitten kun it takes a nation of millions to hold us back ilmestyi, ihan tajutonta kamaa, rokin tulevaisuus tosiaankin, kuten joku tuolloin sanoi. ja kuulostaa edelleen tuoreelta, parasta ikinä
siirrän tänne:
psykokarkki wrote:hauskana lisänä save radio helsinki -paitaan sonnustautunut dj lord soitti mainion välinumeron mixailemalla ja skrätchäämällä nirvanan smells like teen spiritia
Minulle tuosta tuli lähinnä vaivaantunut olo, koska se rikkoi ihan hyvän setin ja kuulosti aika paskalta.
Tuntui että muukin yleisö oli paria purkausta lukuunottamatta hiirenhiljaa, vaikka jannut heilutti pyyhkeitä laidoilla.
no onhan noi chuck d ja flav jo vanhoja ukkoja, kaitpa tarvitsivat vähän breikkiä ja onhan smells like teen spirit maailman paras biisi
unohtui mainita chuck d:n huuliharppusoolo ja flavor flav soittamassa rumpuja, viihdettä koko rahalla
siirrän tänne:
Bedderi wrote:psykokarkki wrote:hauskana lisänä save radio helsinki -paitaan sonnustautunut dj lord soitti mainion välinumeron mixailemalla ja skrätchäämällä nirvanan smells like teen spiritia
Minulle tuosta tuli lähinnä vaivaantunut olo, koska se rikkoi ihan hyvän setin ja kuulosti aika paskalta.
Tuntui että muukin yleisö oli paria purkausta lukuunottamatta hiirenhiljaa, vaikka jannut heilutti pyyhkeitä laidoilla.
no onhan noi chuck d ja flav jo vanhoja ukkoja, kaitpa tarvitsivat vähän breikkiä
sanoin ihan samaa keikan aikana!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kuuntelin aamulla vähe public enemyn klassikoita, ja pakko myöntää ettei sen kovempaa kamaa ole varmaan tehty ja tuskinpa tullaan tekemään. edelleen tuoreen kuuloista ja sanomaakin piisaa. ja ne soundit :rockhands::pint:
soittavat ruisrockissa
tommonen lista, ei nyt ihan huono: Public Enemy 10 of the best
(kännykkäbiisicount 7/10)
natikan introbiisi countdown to armageddon on varmaan paras tommonen intro ikinä, kylmät väreet menee joka kerta kun kuuntelee
LONDON, ENGLAND CONSIDER YOURSELVES WARNED! Alright, lets make some fuckin noise! Cmon, lets break this shit out and get busy!
maailman parhaan räppilevyn julkaisusta 30 v. tänään
Public Enemy Part Ways With Flavor Flav
flavor flav ei diggaile bernietä, taitaakin olla trumpin miehiä
Onhan se nyt aikamoista, että lähemmäs 40 vuoden jälkeen perustajajäsen heitetään jokun vaalitilaisuuden takia. Varmasti kyllä kertoo siitä, että Chuck D:n ja Flavor Flavin välit eivät muutenkaan ole mitenkään loistavat.
Onhan se nyt aikamoista, että lähemmäs 40 vuoden jälkeen perustajajäsen heitetään jokun vaalitilaisuuden takia. Varmasti kyllä kertoo siitä, että Chuck D:n ja Flavor Flavin välit eivät muutenkaan ole mitenkään loistavat.
ehkä tuo oli sitten vain viimeinen pisara ja tosiaan public enemy radio -nimellähän on keikkoja vedetty ilman flavta jo aiemminkin. harmi juttu sinänsä.
hesarin juttu: Bernie Sandersin vaalitilaisuus oli Public Enemyn voimahahmoille liikaa: Kaunat yltyivät loukkauksiksi, ja toinen sai potkut
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
rumban juttu: Flavor Flavin potkut Public Enemystä olikin pelkkä mainos uudelle albumille
tiedä sitten pitääkö tässä huomiseen odotella että mitenkäs asiat oikeasti onkaan.
Näytä tämä julkaisu Instagramissa.I am not a part of your hoax @mrchuckd_pe,,,there are more serious things in the world right now than April Fool's jokes and dropping records,,,the world needs better than this,,,you say we are leaders so act like one,,,donate to those in need here: https://www.grammy.com/musicares/get-he … elief-fund (link in bio)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi