You are not logged in.
Pages: 1
Huomasin, että näin tunnetulla ja merkittävällä bändillä ei ole topikkia! En ollut ihan varma, menisikö tämä kevyempään vai raskaampaan. Päädyin kevyempään, koska Bauhaus ja Joy Division olivat siellä.
Sisters of Mercyn suhteenhan on se ongelma, että levyjä on vain kolme sekä kasa EP:itä. Floodland on aivan ehdoton mestariteos ja yksi minulle tärkeimmistä levyistä. Truu-gootit suosivat niitä EP:itä ja First and Last and Alwaysia. Loistaviahan nekin ovat, mutta Floodland on massiivisuudessaan omaperäisempi. Vision Thing taas usein unohdetaan kokonaan, mutta hieno levy sekin on.
Kerran olen nähnyt livenä. Soundit olivat niin karmeat, että usein meni pitkään ennen kuin tajusin, mikä biisi on menossa.
Hieno bändi. Kaikki pitkäsoitot ja Some Girls Wander By Mistake erittäin kovaa kamaa. Ja toki Sisterhoodin Gift myös (Suomi mainittu!). Floodland kyl varmaan se suosikki sit kuitenkin.
Last edited by jookcha (26.02.2020 23:32)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vekkuli bändi.
bzort glorf bööth
Ekat EP:t & Sinkut > Floodland > First & Last & Always >>>>>>>>>>>>> Vision Thing
Aika moni niistä uusista biiseistä (viimeisen 20+ vuoden ajalta siis) on kyllä aika hyviä, tekisivät nyt uuden studiolevyn tai kunnollisen liven edes...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Kerran olen nähnyt livenä. Soundit olivat niin karmeat, että usein meni pitkään ennen kuin tajusin, mikä biisi on menossa.
Itselleni kävi täsmälleen samoin, muistaakseni myös tuli liian hiljaa, että Eldritchkin ihmetteli soundipolitiikkaa.
Tiennytkään että heidän toistaiseksi viimeiseksi julkaisukseen jäänyt Under The Gun on pääpiirteittäin cover tästä teoksesta:
Tekstit oma lukunsa, joskus törmäsin johonkin sivuun jossa niitä pilkottiin osiin ja selitettiin jokikinen kirjallisuus-ym. viittaus, joita kyllä vilisi. Myös jääräpäisyys levyttämättömyyden suhteen aiheuttaa niin ihailua, kuin turhautumista (jotkut levytystauon jälkeiset kappaleet ovat oikeasti hyviä, mutta tuskin tulevat julkaistuksi; etenkin ne, jotka ovat ex-jäsenten käsialaa).
Pages: 1