You are not logged in.
Circle. Tosin taitaa tulla taas vähän helpommin lähestyttävää circleä.
Mitä King gizzard keksii tänä vuonna.
Tuanoi saatana.
Roger Eno & Brian Eno: Mixing Colours
Maaliskuun loppupuolella tulossa tommonen lie.
Last edited by hezma (02.01.2020 21:14)
Tame Impala oli kai helmikuun puolivälissä. En oo testannu vielä yhtään niistä ennakkonäytteistä. Katotaan sitte lähempänä.
radiopuhelimet - kosminen tiedottomuus
Radiopuhelimet
Tuanoi saatana.
^ jaa se oli jos tos ^^
Tuanoi saatana.
Poppy: I Disagree
Poppy on minusta oikein kiinnostava ilmiö. Jostain hänen aiemmasta levystäänkin olen tavallaan pitänyt. Tämä eilen ilmestynyt levy oli ihan oikeasti hyvä tyylien sekamelska. Nyt Poppy on kuitenkin lopettanut yhteistyön Titanic Sinclairin kanssa ja syyttänyt tätä manipuloinnista ja henkisestä väkivallasta. Saa nähdä, mitä tästä seuraa.
Eiks Kaukolammelta pitäny tulla uus levy?
Tuanoi saatana.
Maaliskuussa uus U.S. Girls "Heavy Light".
^ eipä tuo näyte oikein vakuuttanut. ensi kuussa pitkästä aikaa uusi guided by voices lp
U.S. Girlsin uusi biisi ei ainakaan ensimmäisellä kuuntelulla tehnyt erityisempää vaikutusta, vaikka sen ihan mukavasti kuuntelinkin. Edellinen levy oli minusta lähestulkoon loistava. Kyllä minä tämän tulevankin levyn aion kuunnella.
Tämmönen tuli vastaan: mielenkiintoinen kontrasti taustojen ja sanojen välillä.
Stephen Malkmus
Jo kolmas levy kolmessa vuodessa, mikä hänen tapauksessaan on paljon.
Kuusumun profeetta with Circle :pray:
Tuanoi saatana.
Os Mutantes on julkassu uuden levyn, mutta toistaseksi sitä ei ainaskaan saa fyysisesti, on vaan jossain spotifyissä ja vastaavissa
Os Mutantes on julkassu uuden levyn, mutta toistaseksi sitä ei ainaskaan saa fyysisesti, on vaan jossain spotifyissä ja vastaavissa
eli eivät ole julkaissu uutta levyä
Dua Lipan kolme uutta singleä En ole aiemmin lämmennyt Duan musalle, lukuunottamatta toki One Kissiä
Bohren & der Club of Gorelta ilmestynyt uusi lätty näköjään. Jaarilta tulossa myös uus Against All Logic -levy 7. helmikuuta.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mä voin jo tässä vaiheessa laittaa listaa:
1. Radiopuhelimet - Kosminen tiedottomuus
2. Suonuotio
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Dan Deacon - Mystic Familiar
on varsin jees
Dan Deacon - Mystic Familiar
on varsin jees
Erittäin jees. Olen kuunnellut monta kertaa ja pidän kovasti.
En nyt muista oliko tästä jo, mut
Ian MacKayen, Amy Farinan ja Joe Lallyn uus bändi julkaisee tänä vuonna levyn!
Tää on kyllä kerrassaan huippu juttu
Uus The Orb -levy tulossa maaliskuussa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Karinan uusi levy kerran pyöräytetty. Vaatii muutamia kuunteluja ennen kuin siitä osaa sen kummemmin sanoa. Ehkä vähän liian hissua jopa minun makuuni. Tokavika biisi 2000 jäi mieleen ihan hienojen nostatteluiden vuoksi. Melkein kuitenkin tohtii jo sanoa, että debyytin tasolle tuskin nousee.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Uus King Krule tullut näköjään ja ihan hyviä arvioita saanut lehdistössä, pitääpä tekstaa. Miksei King Krulella oo topikkia?
Ei varmaan kiinnosta ketään riittävästi tuo.
bzort glorf bööth
Okko wrote:Uus King Krule tullut näköjään ja ihan hyviä arvioita saanut lehdistössä, pitääpä tekstaa. Miksei King Krulella oo topikkia?
Ei varmaan kiinnosta ketään riittävästi tuo.
jos yksikin on kiinnostunut niin ei muuta ku topikkia pystyyn