You are not logged in.
Presto ei oo kauheesti lämmittäny koskaan, Roll The Bones on selkeesti parempi
Kalossimies wrote:Ja 70-luvun Rush on kyllä tosi vaikeeta ja yliarvostettua! Toki suuri eri siihen, etteikö sieltä löytyisi yhtään hyvää biisiä, mut onhan se lopulta aika tylsää musaa.
Huomasin insta pisteytyksistäsi, että parhaat pisteet kasautui sinne kaikkein synapoppihömpimpien levyjen ympärille wtf
No siis pikkutakki-Rush'han on parasta, jopa bändin itsensä mielestä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
The Spirit of Radion alotusriffi on aika ärsyttävän kuulone
Kuuntelin eilen tuon Permanent Wavesin (paljon parempi kuin aiemmat lätyt) ja piti heti tarkistaa tuon biisin kohdalla että kumpi teki ensin, Rush vai Journey. Don't Stop Believiniä voi laulaa ton biisin päälle
Ei vittu sehän on ihan legendaarisen hyvä riffi. Meikäläiselle reitti koko bändiin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joku The Fountain of Lamneth on tosiaan aika katkonainen eikä oikein solju (ne osasethan on jaettukin eri biiseiksi), mutta kyllä 2112 menee jo ihan sulavasti ja varsinkin Cygnus X-1 Book II: Hemispheres toimii erinomaisesti
Totta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Grace under pressure vika hyvä levy.
Test for Echo > Grace
Ei vittu sehän on ihan legendaarisen hyvä riffi. Meikäläiselle reitti koko bändiin.
Ei meitsille reitti itse bändiin mut tautisen hieno riffi, en ymmärrä vihaa!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
marjapoimuri wrote:Grace under pressure vika hyvä levy.
Test for Echo > Grace
Nyt kiinnostaa oikeesti perustelut! Mä muistin TFE:n ihan pätskyksi mut tällä kertaa närästi kyllä yllättävän pahasti...
Jean-Babtiste wrote:marjapoimuri wrote:Grace under pressure vika hyvä levy.
Test for Echo > Grace
Nyt kiinnostaa oikeesti perustelut! Mä muistin TFE:n ihan pätskyksi mut tällä kertaa närästi kyllä yllättävän pahasti...
En voi muuta sanoo ku että mun mielestä toi on another peak soiton, biisien ja soundien suhteen. Kaikki toimii, levyyn ei kyllästy, jää aina nälkä kuunnella uudelleen. Itseäni ei myöskään haittaa yleensä nämä aikalaisteknologioihin ja visioihin sidoksissa olevat jutut, mun mielestä ne on just kiinnostavia ja toki myös nostalgisia tai muuten vaan kiehtovia. Dog years on sanoituksiltaan naurettava, mutta siihen samaan tyyliin, kuin monet bändin aiemmat jutut, en pysty vihaamaan.
Mikäs juttu tässä Signalsilla on tää että melkein joka biisissä lähtee todella komean kuuloinen outro ja sitten miksaaja kääntää välittömästi volat pois
Tulee vähän Slowdiven Souvlaki mieleen tämmösestä ratkaisusta
Last edited by ydis (24.01.2020 21:06)
Counterparts taitaa olla ainoo '90--> levy mitä olen harkinnut.
Tuanoi saatana.
R30 dvd pyörii
Miks tää ei oo raskaammassa
Rip neil äiä
R30 dvd pyörii
Muistin että mulla olis tää mut ei sit vissiin olekaan Rush in Rio ja Snakes & Arrows -pläjäykset löytyy, onkin pitänyt järjestää itselleen aikaa taas tsekkailla ne.
Grace Under Pressure Touria tässä kahton. VHS:ltä
Last edited by hezma (02.03.2020 20:49)
https://i.imgur.com/KGeT5qe.png
Grace Under Pressure Touria tässä kahton. VHS:ltä
Kuuntelin tossa test for echon taas pari kertaa, ja se on helvetin hyvä
Rushin Permanent Waves -albumista 40 vuotta, tiedossa todellinen megapaketti
Keikkataltioinnit kiinnostaa jos on tuonaikasia, mutta enpä lähde sen takia super deluxea hankkimaan (tai muutakaan versiota?)
Tuanoi saatana.
Mä oon vähä niinku Rush fani, mut se bändi on king crimson.
Tuanoi saatana.
Rush > vanha palvikinkku
t. JOPE
Last edited by Jean-Babtiste (30.05.2020 00:27)