You are not logged in.
Suomen paska kappale ei päässyt finaaliin, koska kappale on paska.
ei vaan vitun ulkomaan pellet ei tajunneet taaskaan mistään mitään, kisojen raadit on korruptoituneet ja yleisö äänestää vaan naapurimaitaan
ja joo, superman olis ollut paljon parempi biisi, mutta kyllä mulla soi vielä aamullakin lukuvei päässä, muiden maiden kökköviisut unohtui jo. itse biisin pahin vika: liian vähän edamia, josta da rude boy kuitenkin tunnetaan, olis pitänyt heittää kunnon syntikkapörinät sinne väliin sandström-tyyliin niin jengi muistais kuka siellä lavalla pönöttää ja olis laittanu ääniä tulemaan, mutta tarkemmat anal yysit toki vasta sunnuntaina kun julkaisevat tarkemmat tulostiedot.
noin muuten puolan värttinä oli paras mutta jäi rannalle kuten suomikin australian esitys toi mieleen ne jokunen vuosi sitten taiteiden yönä eduskuntatalon edessä huojuneet tolppataiteilijat ja oli kyllä selkeästi vaikuttavin show, biisikään ei varmaan huonoin ollut, kreikalla ehkä paras perinteinen juroviisuballadi ja san marinon laulava hammaslääkäri oli oikeastaan ihan mainio 70-luvun iskelmäsoundeineen.
ehkä suomen ainoa konsti olisi vaihtaa jonkun muun maan kanssa esiintyjiä, ujutetaan suomalaiset edustamaan muita maita ruotsin tyyliin, koska jostain syystä katkerat ulkomaan pellet vihaa suomea
mitä hemmettiä, norjan biisin kertsin melodia oli napattu suoraan saara aallon monstersista tosin ihan lopussa se katkesi kun se kalju ukko alko joikhaamaan
mutta paras oli tanska ja ei kai se ruotsikaan ihan huono ollut, ja hyvä oli myös itävallan panda, ja siitähän darude kerkesi jo tekemään remixin
höh, itävallan panda putos, daruden taikakosketusko syynä
tanska voittoon
kyllä on tiukkapipoista porukkaa toisaalta valittaminen on niin tyypillistä suomalaisille. ensin haukuttiin kollektiivisesti oma biisi ja kun suomalainen haukkuu muiden biisejä niin sekään ei käy.
Hollanti, miksi?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Suomen ja Daruden kohtalo oli jäädä Semifinaalinsa jumboksi
suomen toinen viisuvoitto näyttää siis olevan jo melkein kirkossa kuulutettu eiq
Oispa Erika Vikmanin biisinä Unelmia ja studiohommia-sarjassa kuultu Pepperoni pizza!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Oispa Erika Vikmanin biisinä Unelmia ja studiohommia-sarjassa kuultu Pepperoni pizza!
komp
Espoon Prinssi wrote:Oispa Erika Vikmanin biisinä Unelmia ja studiohommia-sarjassa kuultu Pepperoni pizza!
komp
löytyykö pizzabiisiä intterwebin syövereistä?
Skeletonni wrote:Espoon Prinssi wrote:Oispa Erika Vikmanin biisinä Unelmia ja studiohommia-sarjassa kuultu Pepperoni pizza!
komp
löytyykö pizzabiisiä intterwebin syövereistä?
Ei oo vissiin julkastu (Euroviisuihin säästelevät?)
Suomi hävii.
Tuanoi saatana.
Noh?
Tuanoi saatana.
^ Juu ei. Eiköhän tää ole Erika Vikmanin kisa.
näinhän se on
aika tylsiä biisejä muilla, sansa ehkä menee rimaa hipoen tai toi bananas, muille ehdoton ei, mutta cicciolina selkeästi paras
Luin ton ja heti alkoi soimaan Cicciolina päässä. Oon kuunnellut sen kerran ja siitäkin on päiviä. Ei helvetti.
danny ja cicciolina taustatanssijoiksi ja voittoa ei voi estää
Laulajalle sataa hurmioitunutta palautepostia ympäri Eurooppaa.
Suomi, teidän pitää lähettää tämä! Olen aivan haltioissani! serbialainen mies ylistää.
Olen italialainen ja äänestän tätä, koska Italian viisubiisi on huono, olen suuri Cicciolinan roskabiisien ystävä, ja tämä biisi on vaan huippu! italialainen fani suitsuttaa.
Ekalla kuuntelukerralla ajattelin, että mitäs kuraa tämä on? Toisella kerralla: Tämän on pakko voittaa! turkkilaismies liittyy kehukerhoon YouTubessa.
Erika Vikmanin euroviisuehdokaskappaletta Cicciolina on katsottu YouTubessa yli miljoona kertaa ja video on kerännyt lähes 3000 kommenttia.
lauantainahan tämä ratkeaa, toivottavasti menee hyvin, parhaimmassa skenaariossa voisi olla jopa tsäänssejä loppukilpailupaikkaan, vaikka ei sekään kovin todennäköiseltä vielä näytä
Koko kansan Erika Vikman kisoihin!
bzort glorf bööth
EVEVVVK
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
EVEVVVK