You are not logged in.
Tämmöttis keikkameinings sopivasti vuodenvaihteen jälkeen. Eiköhän näillä saa vuoden hyvin alkuun:
Uudenvuoden jälkeen on hyvä hölliä itsellään vasemman laidan kitaramusiikilla. Bar Loosen lavalle nousee kolme kotimaisella kielellä esiintyvää yhtyettä.
Lokit on esittänyt ysäri-indien ja suomirockin ristisiitostaan jo useamman vuoden, neljän seiskatuumaisen ja yhden pitäsoiton verran. Bändi on yksi Helsingin bändikatraan pieniä suuria yhtyeitä.
https://www.youtube.com/watch?v=7bfkF8hla_c
Kesällä 2018 perustettu Tvärtom esittää heleää indiepoppia Sarah Recordsin ja Karkkiautomaatin hengessä. Yhtye julkaisi debyytti-eepeensä lokakuussa ja kasettipainos vietiin lähes samantien käsistä.
https://www.youtube.com/watch?v=rg6Soh_rPHc
Teini-Pää edustaa suomalaisen punkpopin uutta aaltoa. Yhtyeen vastikään julkaisu kasetti-ep tuskin jättää ketään tarttuvien melodioiden ja kitaroiden räminän ystävää kylmäksi
https://www.youtube.com/watch?v=WIo32Bk3Cn4
Ovet 20:30
Teini-Pää 21:30
Tvärtom 22:15
Lokit 23:00
Liput 8
ensi vuoden odotetuin keikka
ensi vuoden odotetuin keikka
psykokarkki wrote:ensi vuoden odotetuin keikka
joko on soittoajat tiedossa?
murmur wrote:psykokarkki wrote:ensi vuoden odotetuin keikka
joko on soittoajat tiedossa?
FB:ssa pelaa:
Ovet 20:30
Teini-Pää 21:30
Tvärtom 22:15
Lokit 23:00
Liput 8
Edit: ruttolintuun parille ennen keikka
Last edited by leposi (31.12.2019 21:21)
mikä on ruttolintu?
mikä on ruttolintu?
Pikkulintu lönkalla
psykokarkki wrote:mikä on ruttolintu?
Pikkulintu lönkalla
no katotaan jos ehtis sinne
Ruttolintuhan voisi kyllä kiinnostaa, sikäli jos vain saan itseni liikkeelle!
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Tyhjä sali, here we are now, entertain us ,:pint:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Onks teil jätkät kivaa siel?
Tuanoi saatana.
Terveisiä!
Tuanoi saatana.
Oikke kivaa, 2 ekaa vuoden parhaat keikat, seuraavaksi lokit
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Täällä Hantan yms forkkalaisten kanssa bönthöö, mixei marjapoimuri ole paikalla
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tvärtom oli kyl helvetin hyvä, etenkin eka biisi ihanaa slowcore-kampetta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Täällä Hantan yms forkkalaisten kanssa bönthöö, mixei marjapoimuri ole paikalla
Pelkäsin että dadarlrl vetää mua turpaan.
Tuanoi saatana.
Kalossimies wrote:Täällä Hantan yms forkkalaisten kanssa bönthöö, mixei marjapoimuri ole paikalla
Voee
Eikai Jantta oo liian selvinpäin siellä?
Tuanoi saatana.
Eikai Jantta oo liian selvinpäin siellä?
On! Vittu mikä nössö! Nyt Burger King issä odottelemassa sapuskaa, Lou Reed soi luureissa
Bönttthhööööööööö!
Tuanoi saatana.
Øöööøö
Oliks noisis taas aivan seipäässä siellä?
Tuanoi saatana.
Oli ja vielä jonkun Tinder-heilan kanssa, en tohtinut edes häiritä...
#sonni
Tuanoi saatana.
psychocandy wrote:Oli ja vielä jonkun Tinder-heilan kanssa, en tohtinut edes häiritä...
Tänne minäkin olisin heilani vienyt jollei hommat olisi taas menneet itselleni ominaisella tavalla... Nyt kävi näin.
Kalossimies wrote:Täällä Hantan yms forkkalaisten kanssa bönthöö, mixei marjapoimuri ole paikalla
Last edited by dadadrlrl (04.01.2020 21:22)
Öööh, en kyllä ollut minkään heilan kanssa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
psychocandy wrote:Oli ja vielä jonkun Tinder-heilan kanssa, en tohtinut edes häiritä...
Öööh, en kyllä ollut minkään heilan kanssa.
mietinkin, että miten olen voinut tämän missata