You are not logged in.
tossa on kyl aika häiriintynyttä menoa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Nythän mää vasta hokasin, että enhän mä hyvin pitkälti varmaan edes osaa tehdä musiikkia mikä ei olisi häiriintynyttä. En pidä tätä positiivisena seikkana
Tuanoi saatana.
Myös Huumesilmäin uusi "tekno single" on valmis. Levy ilmestyy joskus jos ilmestyy.
Tuanoi saatana.
Jubailtiin tuossa ystävän kanssa miten soitetaan keikalla ja minäpä lähdin opettelemaan uusia sointuja. Jos vaikka jonkun uuden biisin taikoisi stagella.
bzort glorf bööth
Nythän mää vasta hokasin, että enhän mä hyvin pitkälti varmaan edes osaa tehdä musiikkia mikä ei olisi häiriintynyttä. En pidä tätä positiivisena seikkana
Miksi tämä olisi jotenkin huono asia? Meinaan, että foorumikäyttäytymisen perusteella psykedelia sen eri ilmenemismuodoissa on sun juttu ja siihen kai tavallaan kuuluu jonkinlainen häiriintyneisyys.
Sitten taas toisaalta tää "häiriintyneisyys" on myös vähän sellanen termi, että sekin voi merkitä yhtä sun toista. Esim. jossain noisehommissa riittää toisinaan häiriintyneisyyttä vaikka muille jakaa ja sen rinnalla jotkut jutut kuulostaa mun mielestä jo ihan normaaleilta.
Aloitin tänään äänittämään levyä, josta saattaa tulla paskin levyni. Mutta haluan tehdä sen.
Tuanoi saatana.
Eilen viimeinkin treeniksellä soittelemassa ja oikein mukavaa puuhaa tämä tämmöinen. Konsensuksena oli, että otetaan näillä näkymin säännöllinen treenisvuoro ja musiikillisen linjauksen suhteen on myös jotain suuntaviivoja. Kyllä me vielä tästä bändyhommat saadaan rullaamaan tai en tiijä.
Edit. Tosiaan hitokseen inspiroivaa tehdä jotain omaa musiikkia muiden kanssa vaikkei soittotunneilla käynti mitenkään ikävää hommaa sekään ole.
Last edited by minimoog (16.10.2019 18:26)
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Oispa bändi.
Tuanoi saatana.
Foorumi on täynnä jouten olevia soittajia, joten ei muuta kuin kysymään täältä porukkaa soittamaan.
bzort glorf bööth
Foorumi on täynnä jouten olevia soittajia, joten ei muuta kuin kysymään täältä porukkaa soittamaan.
Kuka perustaa mun kaa bändin, levykaupan, rock-klubin ja levy-yhtiön?
Tuanoi saatana.
Jos perustat levykaupan voin tulla sinne myyjäksi
voin tulla mukaan soitetaan poliisit -bändiin
p.s. en osaa soittaa mitään, haittaako?
Tässä ei varsinaisesti musiikkia, mutta keskustelua mm. punk rockista pakollisen kannibalismin lisäksi:
.
Last edited by marjapoimuri (13.12.2020 17:41)
Tuanoi saatana.
.
Tuanoi saatana.
.
Tuanoi saatana.
13. päivä studioaika oodissa
Joo eihän näistä modulaarihäkkyröistä tiedä edes miten siitä saa ääntä ulos. Kai joku niistä moduleista on se missä on vaan joku signaalia tuottava oscillaattori?
Soitin Moogia, siitä tajusin jotain, suurinta osaa en. Jotain tallensinkin, mutta en tiedä onko käyttistä. Manuaalit oli hyvin riisutut.
Rummut oli siirretty tähän huoneeseen.
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:13. päivä studioaika oodissa
Joo eihän näistä modulaarihäkkyröistä tiedä edes miten siitä saa ääntä ulos. Kai joku niistä moduleista on se missä on vaan joku signaalia tuottava oscillaattori?
Soitin Moogia, siitä tajusin jotain, suurinta osaa en. Jotain tallensinkin, mutta en tiedä onko käyttistä. Manuaalit oli hyvin riisutut.
Rummut oli siirretty tähän huoneeseen.
VCO:t on niitä pelkkiä oskillaattoreita
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ensi vuonna olisi tarkoitus lähteä pääkaupunkiseudulle soittamaan syntetisaattoreita, mutta ajattelin pysyä kaukana modulaareista sekä kirjastoista.
bzort glorf bööth
Jos poimuria ihan tosissaan kiinnostelee, niin oodin modulaarissa löytyy doepferiltä käytännössä kaikki perustarvittavat purkit ja siel alareunassa erikseen output-module, josta taitaa lähteä valmiiks piuha mikseriin.
Tää tutoriaali on ihan pätevä, kun kaikki perus virtapiirit selitetään suht yksityiskohtaisesti, mitä nyt itsellä kesti joidenkin konseptien kanssa aikaa tajuta et mitä ja miksi. Useimmiten asiat hiffasi käytännössä itse tekemällä (esim. toi episodi, jossa kytketään "basic synth voice").
Mun on todettava et noiden MakeNoise-modulien sisällyttäminen tohon Oodin modulaariin on snadisti riskialtista, koska niiden layoutit on sillain sekavia, ettei ihan oikeasti välillä meinaa erottaa mikä jakki on input ja mikä on output. Sisääntulo sisääntuloon patchays kun saattaa pahimmassa tapauksessa saada jonkin verran tuhoa aikaan.
Last edited by dadadrlrl (15.12.2019 06:15)
Seuraava oodiaika varattu. Pitkälle tammikuullehan se menee. Kun on yhteen huoneeseen laitettu kaikki soittimet niin onhan se varattuna koko ajan.
Tuanoi saatana.
Juuh, elikkäs viime viikon tekeleeni. Menkööt nyt noin ku ei jaksa nyt säätää siihen mitään lisää ja laulaakaan en osaa
Last edited by hezma (17.12.2019 15:05)
Milläs kamoilla tää on tehty?
Enhän mää osaa muuta kuin audacityllä kasata sämpleistä Tässä olin tosin niin pro että tein rytmiä tällä: https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/
Samalla viivalla Spektatorin kanssa.
Tuanoi saatana.
Julkaistiin muuten "levy-yhtiöllämme" uudenvuoden-EP. Mukana erinäisiä tovereita sekä ex-foorumisti Silvawhale. Synahuminaa ja sensemmoista sekä parit vapor-loopit illan ratoksi!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Lupausteni mukaisesti julkaisin uutena vuotena 2010-luvun viimeisen ja 2020-luvun ensimmäisen levyn. Toinen on myös Spotifyssa ja toinen varmaan ilmestyy sinne lähiaikoina. En tällä hetkellä halua kommentteja enkä varsinkaan rakentavaa kritiikkiä, koska ahdistaa liikaa. Sen sijaan musiikkia saa mielellään jakaa netissä ja muualla jos siltä tuntuu.
En tällä hetkellä halua kommentteja enkä varsinkaan rakentavaa kritiikkiä.
Onks nää nyt niitä Pyhimyksen levyjä?
Pannan kuunteluun
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!