You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
"Kippis, hold on!"
Cold Blow
Uusi biisi ep:ltä kuultavissa täällä: https://aphextwin.warp.net/
Varsin tyypillinen Aphex-biisi. Iso nippu perinteisiä aphex-ideoita ja -soundeja ladottu himmeen taitavasti päällekkäin. Jotain jännää uudehkoa sävyä ehkä myös tuotannossa. Tykkään kovasti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Saakeli, kajarit itkevät hunajamarinaadia
The sought-after fan classic available mastered and in high quality for the first time.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^mahtava tuo koko peelo sessio. Pancake lizard
^mahtava tuo koko peelo sessio. Pancake lizard
On khyl. p-string
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kohta joku nettilive? Ei ehi ku oon kävelyllä mut didgeridoo iha vitu 5/5 biisi, varmaan mämmeissä pärisis suorastaan liikaa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kohta joku nettilive? Ei ehi ku oon kävelyllä mut didgeridoo iha vitu 5/5 biisi, varmaan mämmeissä pärisis suorastaan liikaa
Näin saattaa olla + koko classics levy
Ihanaa musaa, kunnon pauketta ja se kohta isopropanolissa kun tulee se laulupätkä
Miksi ihmeessä en ole vielä ostanut Peel Session EP:tä, asia korjattava ensi tilassa
Ambient Works kakkonen täydellistä pakkaskävelymusaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ihanaa musaa, kunnon pauketta ja se kohta isopropanolissa kun tulee se laulupätkä
yös yksin mämmipäissään joratessa parasta ikinä
Huoh.
Mikä musiikki maistuu limulasi kädessä ja sipsikulho edessä?
bzort glorf bööth
Huoh.
Mikä musiikki maistuu limulasi kädessä ja sipsikulho edessä?
vaikka tää:
Soimassa Hangable Auto Bulb, hyvä levy, vaikka ekalla raidalla puhutaankin perunamuussista
a conversation with aphex twin
ei tosin ihan tuorein juttu vaan syro-ajoilta mutta kun eilen oli avril 14th
Warehouse project 2019 keikkaa kattelen. On kyl hyvät sekä musa että visuaalit. Näin se pitääkin tehdä kun lavalla on vain yks typpi vehkeittensä kanssa.
Last edited by muumipoimuri (21.05.2021 22:12)
— ꧁꧂????????? ??????????’࿆۞ (@Reach4ACopsGun) June 21, 2021
ylös ihan muuten vaan