You are not logged in.
Miksi ihmisten pitää tuhlata ainut elämänsä tuollaiseen Tekisivät mieluummin vaikka rikoksia, ryhtyisivät alkoholin ongelmakäyttäjiksi (mitä toisaalta varmasti jo ovat) tai autokauppiaiksi, tai myisivät vaikka itseään bordellissa. Mitä tahansa, mutta ei tällaista.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ei perkele. kommenteista, bändin nimestä ja thumbnailista kelasin, että varmaan aika hirveä biisi kyseessä. mutta jumalaut toi oli vielä paskempi kun olisi osannut kuvitella ehkä paskin biisi mitä oon kuullut tänä vuonna.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Aivan hirveä kappale.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Aivan hirveä kappale.
Tämän sivun kommentit herättivät väistämättä uteliaisuuteni ja menin kuuntelemaan (vähän). Mitä tämä on, Molli-Ollin Panic IC mutta jostain syystä julkaistu tänä vuonna
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Elastinen.
Tuanoi saatana.
Elastinen.
Katoitko vain elämää?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Elastinen.
Ja Pyhimys. Toivottavasti nää ei oo ikinä tehny yhdessä musiikkia?
Tuanoi saatana.
Elastinen feattaa circlen tulevalla levyllä, varma tieto
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Elastinen feattaa circlen tulevalla levyllä, varma tieto
Sitte taitaa loppuu huumorintaju jo meikäläiseltäkin!
Tuanoi saatana.
En ole kuullut yhtään Arttu Lindemania, mutta mä nään että ihan kamalaa paskaa.
Tuanoi saatana.
Ei ole hyvä!!
Tuanoi saatana.
iha paska
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Jossain sanottiin, että Pyhin vastine Eminemin Without Me'lle. Näen yhteyden, samanlaista HUUMORIräppiä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Edellisen sivun Pystyyn kuolleet hipit näköjään esiintymässä Lepiksessä jos jotakuta jostain kumman syystä kiinnostaa mennä "nauttimaan".
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Ei ole hyvä. Huonoa on.
Last edited by marjapoimuri (18.11.2019 15:59)
Tuanoi saatana.
Okko wrote:vihdoin selvitin et mikä hitto tää ibe oikee on. 102k kuukausittaista kuuntelijaa spotifyssä ja sit tää esiintyy ihan ok festareilla mut musa on ihan hirveetä paskaa? öö hä?
Okse!! OKSE!!!
täähän taitaa olla yksi vuoden parhaita viisuja, lisäsin jo kännykkäänkin sorry offtopik
vihdoin selvitin et mikä hitto tää ibe oikee on. 102k kuukausittaista kuuntelijaa spotifyssä ja sit tää esiintyy ihan ok festareilla mut musa on ihan hirveetä paskaa? öö hä?
Piti vielä tarttua tähän että mitähän erikoista tässä nyt sitten on? Näitähän on vuodesta toiseen.
En tiedä mikä bändi tää ursus factory on, mutta vähitellen alkaa jo kiinnostaa kun kaikki haukkuu
tuosta spämmistä on jo pari vuotta, mutta nyt tuli mieleen että eilen autoradiossa teppo vapauden rock showssa soi näiden joku biisi, ja mietin että tässäpä vasta aivan järkyttävän kamalaa musaa, yhdistelmä todella kökköä hakamussuttelua ja myötähäpeää, pitääkin mainita täällä ja nyt kun searchilla asiaa hain niin toki tästä topikista löytyi jo valmiiksi
onko täällä faneja, oman otsikon paikka?
Tässä uutta kotimaista musiikkia.
Tuanoi saatana.
Tämän hetken suosituin kappale suomessa. YÖK YÖK YÖK!
Tuanoi saatana.
tämähän on ville virtanen, auts-töks-töks, sandström soimaan
Kova biisi ja hieno tapa laulaa.
bzort glorf bööth
Kova biisi ja hieno tapa laulaa.
Tuanoi saatana.
Hyvä vaan että nuorisolaiset tekee musaa jota me vanhukset ei ymmärretä, näin sen pitää mennäkin
Ja iha pl ralli, en valita
marjapoimuri wrote:Tämän hetken suosituin kappale suomessa. YÖK YÖK YÖK!
Hyvä vaan että nuorisolaiset tekee musaa jota me vanhukset ei ymmärretä, näin sen pitää mennäkin
Ja iha pl ralli, en valita
Mutta eihän tuossa mitään uutta ja kummallista ole, vaan samaa höttöä mitä on tehty jo aika kauan.
Tuanoi saatana.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Audiovideoille
bzort glorf bööth
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.