You are not logged in.
Kävin kuulostelemassa tuota "vuosikymmenen parasta levyä" Frank Ocean Blonde. Ei ole hyvä tämä. Tämäkö nyt on the shit TÄMÄ!?
Tuanoi saatana.
Kävin kuulostelemassa tuota "vuosikymmenen parasta levyä" Frank Ocean Blonde. Ei ole hyvä tämä. Tämäkö nyt on the shit TÄMÄ!?
Hyvä levy se on. Ei minusta toki vuosikymmenen paras, mutta ymmärrän hyvin, miksi se keikkuu tuollaisten listojen kärjessä. Eklektinen, muttei häiritsevällä tavalla. Vähän jokaiselle jotain.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
^mielenkiinnosta selasin, ei kuulostanu kovinkaan hyvältä tai edes kiinnostavalta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Eipä ole hyvää sanaa sanottavana myöskään tuosta readers poll ykkösestä.
Vähän huonolta näyttää nyt tämä nykymusiikki
Tuanoi saatana.
Toppikymmpi suomalaiset toisinajattelijat, jossa myös muusikkoja, kuten Kari ja Pekka:
Kaarlo Harteva
Ardnt Pekurinen
Lenita Airisto
Kari Peitsamo
Hannu Salama
Jouko Turkka
Aino Kassinen
Pekka Siitoin
Hannu Karpo
Veronica
Last edited by Porvoon turkkilainen (23.10.2019 12:43)
^ Onko näiden tarkoitus toimia ns. pioneerihahmoina (sekä hyvässä että pahassa) tämän listan mukaan? Meinaan että lähinnä ihme paasaajia ja sekopäpitä suurimmaksi osaksi tämä joukko. Ja valitettavasti niitä ihmisiä tuntuu löytyvän vähän turhankin paljon, joiden mielestä nää on legit vakavasti otettavia tyyppejä. Surullista.
Suurimmalla osalla tuossa listassa mainituissa ei ole mitään tekemistä oman ajatusmaailmani kanssa. Toisinajattelija on alunperin ollut haukkumanimitys, josta myöhemmin tullut joillekin ylpeyden aihe.Tarkoitukseni tuohon listaan oli laittaa sellaiset henkilöt, jotka ovat joutuneet ajatustensa vuoksi kovaan julkiseen prässiin, istuneet vankilassa tai pahimmassa tapauksessa menettäneet henkensä. Merkittäviä toisinajattelijoita ei ole pelkästään ne henkilöt, jotka istuvat omiin näkökantoihini. Jonkun Hartevan tai Siitoimen tapauksessa aikuisilla ihmisillä on täysi oikeus heitä kannattaa, jos niin haluavat, mutta surulliseksi minut tekee ainoastaan ne lapset, jotka heidän vaikutuspiiriin ovat joutuneet esim. koulukiusaaminen, johon omalla valinnalla ei ole ollut osaa eikä arpaa. Kertoo aika paljon ihmisistä ylipäätään. Sitä vastoin Arnd Pekurista arvostan paljon, että hänellä oli rohkeus olla tarttumatta aseisiin, ja menetti sen takia henkensä. Kiusallinen tapaus, jota haluttu tässäkin maassa vaieta vuosikymmenet.
Pandoran tutkijat selvittivät: Nämä ovat kaikkien aikojen 10 pelottavinta ja ahdistavinta kappaletta
Pandoran tutkijoiden ja tietokoneanalyysien mukaan seuraavat kymmenen kappaletta ovat kaikkien aikojen pelottavimmat ja ahdistavimmat:
1. Nine Inch Nails The Becoming
2. Pixies Happening
3. Bauhaus Dark Entries
4. Joy Division Transmission
5. Lamb of God Contractor
6. Tool Ænima
7. Nirvana Heart-Shaped Box
8. Korn Bottled Up Inside
9. A Perfect Circle Thinking of You
10. Whitechapel Eternal Refuge
mikä ihmeen höpötutkimus, pelkästään joykkareilta vois saman tien luetella 10 ahdistavampaa kuin transmission
Missä Hamburger Lady Vaikka senkin ahdistavuus tuntuu tässä vaiheessa jo aika gimmickiltä. Joykkareiden ahistavin biisi on varmaan Atrocity Exhibition, ei varmaan oo sen koommin mikään bändi kuulostanut näin paljon teurastamolta tai joltain tommoselta "pahalta" mestalta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
joo, mutta kyllähän suiciden frankie teardrop on ihan ygönen, mutta tossa tutkittiin kai enempi mainstream-kamaa tai en tiiä
VDGG:n Man-Erg on ygönen. Onks Hantta vieläkään kuunnellu?
Voe helekatti mikä lista. Kyllähän se tuonne Scelsi-Penderecki-Ligeti -akselille menee jos pelottavimmasta musasta puhutaan
mikä ihmeen höpötutkimus, pelkästään joykkareilta vois saman tien luetella 10 ahdistavampaa kuin transmission
Tätä ihmettelin minäkin. Transmission on sen bändin mittakaavalla suorastaan hilpeä.
pandoran tutkijat eivät olleet musanördejen kanssa samaa mieltä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pandoran tutkijat eivät olleet musanördejen kanssa samaa mieltä
kuunnelkoon höpötutkijat jatkossakin vain pandoraa, naked sun
VDGG:n Man-Erg on ygönen. Onks Hantta vieläkään kuunnellu?
en vieläkään uskaltaisko edes näin halloweenina
Soundin kysely: 60 musiikkitoimittajaa äänesti parhaita levyjä vuosien 20002019 välillä ilmestyneiden albumien joukosta:
1. PMMP - Kovemmat kädet - 2005
2. Liekki - Korppi - 2003
3. Risto - Aurinko aurinko plaa plaa plaa - 2007
4. Pepe Willberg - Pepe ja Saimaa - 2014
5. Litku Klemetti - Juna Kainuuseen - 2017
6. Jukka Nousiainen - Ei enää kylmää eikä pimeää - 2018
7. Pää Kii - Pää Kii - 2012
8. J. Karjalainen - Et ole yksin - 2013
9. Radiopuhelimet - Oulu on kaupungin nimi - 2000
10. Disco Ensemble - First Aid Kit - 2005
11. Liekki - Magio - 2000
12. PMMP - Veden varaan - 2009
13. Avain - Punainen tiili - 2001
14. Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Itku pitkästä ilosta - 2000
15. CMX - Aion - 2003
16. Chisu - Momentum 123 - 2019
17. Paperi T - Malarian pelko - 2015
18. Minä ja Ville Ahonen - Mia - 2013
19. Egotrippi - Matkustaja - 2003
20. Ruusut - Ruusut - 2018
21. PMMP - Leskiäidin tyttäret - 2006
22. Absoluuttinen Nollapiste - Nimi muutettu - 2002
23. Risto - Risto - 2004
24. Jukka Nousiainen - Huonoa seuraa - 2014
25. Tuomari Nurmio - Korkein oikeus - 2002
26. Ruger Hauer - Se syvenee syksyllä - 2010
27. Risto - II - 2013
28. Mikko Joensuu - Amen 2 - 2016
29. Stam1na - Viimeinen Atlantis - 2010
30. Samuli Putro - Elämä on juhla - 2009
yli puolet löytyy omasta hyllystä ja aivan mahtavaa että radiopuhelimet top-kympissä ruger hauerilta sen sijaan väärä levy mukana ja avaimen punainen tiili ehkä historiallisista syistä mukana, onhan asa tehnyt paljon parempaakin, mutta MISSÄ REGINAN SOITA MULLE? eikä circleäkään tainnut olla mukana
no niin, täällä koko top-100: https://www.soundi.fi/jutut/2000-luvun-parhaat/
kemmuru olis varmaan oikeasti top-kympissä, mutta reginalta mukana vain puutarhatrilogia, wtf? ja missä stöö
hyllyssä nopeasti laskien 36/100
Yksi circle sijalla 71. painukaa helvettiin.
Tuanoi saatana.
Myös lukijaäänestys linjoilla (googlettakaa itse, en jaksa kaivella tähän hätään). Vähän omituinen tosin, mutta menkööt. Siinä voi (ehkä) äänestää vaikka pelkkiä Circlejä sitten jos niikseen tulee. Äänestyslistalta löytyi yllättäviäkin poimintoja kuten Sergion Swords, joka kyllä ihan oikeasti on vuosikymmenen tähän asti kovimpia suomijulkaisuja. Sur-Rurilta valittavana tosin vain kaksi viimeisintä, jotka taas mun kirjoissa ei yllä Ajan paksu lakanan tasolle, joten oman ehdotuksen kenttään piti sitten laittaa se.
The Best Rock Albums of 2019
Moni noista ei sano mulle mitään. Olen pihalla pitchfork indiestä.
Tuanoi saatana.
The 100 Best Songs of 2019
Kävin tyyppaamassa ykkösen.
Ei kauheesti herätä tunteita tuo fka twigs.
Tuanoi saatana.
Mitä? Pitchfork on julkaissut jo vuosilistauksia eikä foorumilla jo kuhista asiasta.
Tuanoi saatana.
Mitä? Pitchfork on julkaissut jo vuosilistauksia eikä foorumilla jo kuhista asiasta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
eihän pitchforkista postaa tänne kukaan muu ku sinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pitchfork ei enää kiinnosta foorumilla. Indie rock on kuollut.
bzort glorf bööth
Pitchfork ei enää kiinnosta foorumilla. Indie rock on kuollut.
rip
Enää ei taida Beyoncekaan kiinnostaa, vaikka Pitchfork tykkää siitä.
bzort glorf bööth