You are not logged in.
Oisitpa ostanu debystä sen tuplapainoksen jossa ekan ep:n biisit yms. mutta hyvä näinkin. Itse aavistuksen kyllästynyt musan yksiulotteisuuteen, mutta tykkään kyllä edelleen, ei siinä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^sain nää pilkkahintaan yheltä fb-kaverilta niin en jaksanu ruveta tutkiin, että mitkä painokset ois parhaat ostokset
Asia kunnossa. Laita tänne rapsaa kun olet kuunnellut, se kolmas levyhän oli jonkinmoinen suunnanvaihdos joka ei kaikkia miellyttänyt, omasta mielestäni kyllä hyvä levy sekin.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Eka levy alkaa olla loppusuoralla. Hyvänkuulosta huttua. En aavistanu että tää ois näin psyke ja näin sixties. Mulla oli semmone mielikuva, että ois semmosta Mewin ja Flaming Lipsin puoliväliin sopivaa No ehkä tavallaan onkin, mutta soundi on vanhahtavampi ku aattelin. Mut ei se haittaa
Tuut tykkäämään currentsista, hezma.
Tuut tykkäämään currentsista, hezma.
samaa epäilen
ydinaukio wrote:Tuut tykkäämään currentsista, hezma.
samaa epäilen
Lähti äskön soimaan ja saatatte olla oikeassa
Toka levy meni pitkälti ohi ku päikkärit yllätti, mutta ei vissiin ollu ihan niin retro ku eka, tai en tiijä.
Last edited by hezma (18.07.2017 15:10)
Oon kuunnellu Currentsia ihan homona
ps: laitoin sen ekan ep:nkin tilaukeen.
Last edited by hezma (13.09.2017 14:09)
currentsista ilmestyy joku ihme collectoriboksi elikkäs:
mut enpä kuule tiijä onko tarpeellinen, kun alkuperäinen vinyyli ja cd jo löytyy.
mut enpä kuule tiijä onko tarpeellinen, kun alkuperäinen vinyyli ja cd jo löytyy.
Ei ehkä ihan näin tuoreista albumeista tämmöisiä tarvita
viime yönä näin unta että luin jotain hämärää paikallislehteä ja siellä kerrottiin että tame impala tulee suomeen, mutta ne soittaa jollain ysärifestareilla keskisuomessa ja harmitti että tulen sen missaamaan. herättyäni selasin instagramia ja eka kuva oli tame impalan postaama coachella lineup, ja samassa tajusin että tame impalahan on oikeasti tulossa flow festareille
Pond Announce New Album Co-Produced by Tame Impalas Kevin Parker
Tasmania:
01 Daisy
02 Sixteen Days
03 Tasmania
04 The Boys Are Killing Me
05 Hand Mouth Dancer
06 Goodnight, P.C.C.
07 Burnt Out Star
08 Selené
09 Shame
10 Doctors In
aika lailla edellisen albumin linjoilla tää uus patience-sinkku.
https://pitchfork.com/reviews/tracks/ta … orderline/
aika mitään sanomattomalta kuulostaa, ikävä kyllä.
Trendejä myötäilevä mainstream poppari!!!
Tuanoi saatana.
kuuntelin sen uusimman julkaisun tulevalta lp:ltä ja entistä enemmän joudun miettimään viitsinkö ostaa sitä edes cd-muodossa
ja currents oli sentään vielä loistava levy.
Oho Currentsista on 5 vuotta.
Tuanoi saatana.
Oho pitchfork anto 8.0
Tuanoi saatana.
Aika tasapaksulta popilta kuulostaa levy
Tuanoi saatana.
Selailin youtubesta tuota uutta levyä ylimalkasesti... kai se tulee ostettua jossain välissä, pitää olla haasteita
Selailin youtubesta tuota uutta levyä ylimalkasesti... kai se tulee ostettua jossain välissä, pitää olla haasteita
nysse soi ekaa kertaa, vitosbiisi breathe deeperiä kai jossain kehuttiin ja meinasin just sanoa että miksi ihmeessä, mutta vika minuutti olikin kunnon happosoundia, oispa alkukin ollut tommosta. ei tää huono ole, mutta kyllä ehkä vähän liikaakin menty mainstreamiin. en sitten tiedä olisko pitänyt vinskana hankkia, mutta ei tää kyllä mikään currents ole, laimeampi meno uskaltaisin väittää. tyylillisesti toki sitä lähinnä, alkuaikojen psykerokkimeiningit on jätetty jo aika kauas taakse.
Kuuntelin kerran ja tuli vähän Toolin viimevuotinen lätty siinä mielessä mieleen että ei kiinnosta kuunnella enää koskaan uudestaan
Ei se nyt paskaa musiikkia ole, mutta vaisua ja laimeaa se on. Varmaan soi h&m:n sovituskopeissa kuten edellinenkin rieska