You are not logged in.
Tiesittekös tämän: Saksalaisella vuoden 1981 Sonet-painoksella on vaihtoehtoiset, hieman pidemmät, miksaukset kappaleista Dance ja Last Quarters.
Mulla on tollanen painos tästä Jos oon oikein ymmärtäny niin nuo vaihtoehtomixit julkastiin alunperin Tolosen Crossection-nimisellä kokoelmalla USAssa ja Kanadassa. En oo koskaan vaivautunu vertaileen mitä eroja noissa mixeissä on.. pitäis ehkä joskus ripata tuo vinyyli koneelle niin vois vähän paremmin tutkia.
Pressan Live in Lambertland helvetin kova, ostakaa ostakaa! Kusen väriset vinyylit.
Tolonen on nero saatana! Mul on ollu kaks sen ekaa soololevyä, mut ne on vähä 50/50 tai 60/40. Niissä on jonku verran löysää.
Tuanoi saatana.
Tsekkaappa Tolosen The Hook
Vuoden progelevy ilmestyikin tänään: https://disorderofdeadeight.bandcamp.co … -vehicle-2
Ketään ei varmaan kiinnosta tämmöne, mutta tämä Kajagoogoo-jäbä Nick Beggsin nykybändi The Mute Gods on oikeestaan aika hyvä. Ei oo mitään yletöntä kikkailua eikä progea progen vuoksi, vaan aika melodista ja popahtaavakin. Ei tää ekakuulemalta mitenkään erityisesti säväyttäny sillon ku pari vuotta sitten tutustuin, mutta oompa sitten kuiteski huomannu tykkääväni suht paljon, joten hommasimpa nyt tämän viimeisimmän levynsäkin. Kolme levyä ovat siis tehneet ja ilmeisesti enempää eikai ole tulossa. Uuden levyn teemana on The albums key message is that we now empower stupid people and dont listen to educated, informed experts anymore because truth is no longer fashionable. ..mutta about samat teemat näissä kaikissa levyissä on. Keskimmäinen näistä varmaankin paras on.
Tuli ehkä raskaanpuoleisia näytteitä, mutta on näissä kevyempääkin kamaa.
Ootteko tämmöstä plokia seurannu? Kai ihan hyviä pitkiä arvosteluita, jos semmosesta tykkää.
Tuanoi saatana.
En.
Mikäs oli hezman ranska proge tuntemus?
Tuanoi saatana.
Eipä kovinkaan laaja... Gong ja Magma ja Jarre Noee, on mulla jotain esim. näiltä: Alan Stivell, Ange, Asia Minor, Atoll, Catherine Ribeiro + Alpes (tää on huippu!), Clearlight, Dashiell Hedayat, Heldon, Richard Pinhas, Lard Free, Mona Lisa, Pulsar, Sandrose, Zao. Ja Serge Gainsbourgin progelevy Jean-Luc Pontyä toki myös. Jotain muutakin ehkä, riippuu mitä progeksi laskee.
Last edited by hezma (18.01.2020 21:02)
No siinähän niitä jo olikin. Ei kai sit lisättävää.
Mikä on Gainsbourgin progelevy?
Last edited by marjapoimuri (18.01.2020 21:15)
Tuanoi saatana.
Mikä on Gainsbourgin progelevy?
Sitä Ribeiroa kandee tsekkailla
Kuulostaa jännittävältä.
Tuanoi saatana.
Edit: en tiijä miksi tämän Atollin tähän laitoin ku ei tuo levy oo itelle kovinkaan kolahtanu syystä tai toisesta.
Last edited by hezma (20.01.2020 15:16)
Pitäs kuunnella noi mun mona lisat ja atollit uudellee jossain vaiheessa.
Tuanoi saatana.
Yonin bayashi onko tuttu? Mulla on vaan niiden live 73.
Last edited by marjapoimuri (19.01.2020 20:37)
Tuanoi saatana.
Yonin bayashi onko tuttu? Mulla on vaan niiden live 73.
Mulla on Ishoku-Sokuhatsu ja se on kyllä ihan mainio levy.
marjapoimuri wrote:Yonin bayashi onko tuttu? Mulla on vaan niiden live 73.
Mulla on Ishoku-Sokuhatsu ja se on kyllä ihan mainio levy.
Sama ishoku löytyy. Ei oo vielä ihan täpöillä kolissu, mut edelleen kiehtoo.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jos diggaa Diagonalista, niin kannattaa tsekata Svartin alesta 2 eurolla Baron - Torpor CD. Baronissa siis sama laulaja kuin Diagonalissa ja vaikka ei niin progea olekaan, niin oikein hyvä levy kuitenkin.
Last edited by Firon (30.01.2020 19:56)
Jengille tuttu tämä hyvä progelevy? Harmillisen lyhytikäiseksi jäi tämä bändi. Boris levyä en ole koskaan kuullut.
Tuanoi saatana.
^mulla oli toi joskus, mutten tykänny, möin pois.
^mulla oli toi joskus, mutten tykänny, möin pois.
Tuanoi saatana.
Ootko kuunnellu tätä svartin julkasemaa Superfjordia? All will be golden on hyvää musaa.
Tuanoi saatana.
Miks Ekkedien tanssi on niin paljo huonompi ku s/t?
Tuanoi saatana.
hezma wrote:^mulla oli toi joskus, mutten tykänny, möin pois.
Kuunteleppa uudestaan.
Tuanoi saatana.
Steven Wilsonin touhut ei ole koskaan eriyisemmin pudonnut. Se Raven levy on ehkä semihyvä, ja joissain PT levyissä voi olla jotain hyvää. Nykyäänhän tää tekee poppia.
Tuanoi saatana.
Mites marjis, kanadalainen FM, onko tuttu?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mites marjis, kanadalainen FM, onko tuttu?
Kikkailutykittelyt ihan jees, hoilauskohdat aika perushuttua. Ihan kiva mutta en tiedä aiheuttaako toimenpiteitä. Uusia "klassisen progen" suosikkeja ei kyllä enää oikeen tuu vastaan.
Tuanoi saatana.
No mikäs se on nyt sitte gentle giantin paras levy. Three friends?
Kenenkään mielestä se ei oo ainakaan acquiring the taste.
Tuanoi saatana.