You are not logged in.
Mitäs helvettiä, eikö näille muka vielä ollu omaa topsua???
Sitä vaan tulin spämmäämään, et Fagenin uus Sunken Condos kuulostaa aika hävyttömän hyvältä just nyt.
"mitä, ai, kato" - Pepe Willberg
AJA
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
kaikki 70-luvun levyt
kaikki 70-luvun levyt
Tosin Aja ei oo jostain syystä koskaan ollut meikälle "se" levy. Royal Scam on kovempi. Joskus penskana tutustuin näihin Two Against Naturen kautta, ei oo tullut kuunneltua moneen vuoteen mut muistaakseni sekin oli helvetin kova levy. West of Hollywood ja Jack of Speed ainakin!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Gaucho ja Fagenin Nightfly tuli kuunneltua aikoinaan aika monasti ennenku ees tutustuin vanhempiin levyihin, joten kai ne on sitten ne tutuimmat ja rakkaimmat vaikka tähtihetkiä ja hittikamaa on toki läjäpäin vanhemmillakin levyillä, varsinki Royal Scamilla ja Ajalla.
Ne pari 2000-luvun Steely-levyä on toki myös ihan jees, mutta vähämpä meinaa olla liian kliiniä meininkiä Sama vika Fagenin Kamakiriadilla.
NEROKASTA MUSIIKKIA
on näillä 2000-luvun levyilläkin ihan älytöntä kamaa. niinq vaikka tää:
melodian eteneminen ja muutamat sointuvaihdokset, esim tuossa 2.45-3.00 kohdilla :peuk::peuk:
Last edited by ydinaukio (31.01.2014 19:20)
juuh.
Eilen kuuntelin Ajan pitkästä aikaa, ja onhan tää maailman paras bändi :peuk::peuk:
Ja åhå, oon ylempänä näemmä esittänyt väärän mielipiteen Ajasta, tuntuu että viime aikoina se on auennut oikeasti. Eihän siinä mennyt ku vajaat 7 vuotta.
Last edited by Kalossimies (03.02.2014 20:33)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vitun hyvää musiikkia taas :peuk: Etenkin Fagenin Nightfly
Tullut viime aikoina tätäkin jonkin verran kuunneltua. Aja ei oikein vielä ole auennut, mutta Can't Buy A Thrillistä ja Countdown To Ecstasysta tykkään. Varmaan joku päivä tuon Ajankin tajuan, mutta AOR-soundien kanssa on meinannut ottaa vähän vaikeasti.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Onko totta, itsehän tykkään vain reelin' in the yearsista, muuta en tiedä lol
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
En ole koskaan kuunnellut tätä. Ainaki pitchfork arvostaa ja rymissä kaikilla aika kovat scoret. Mikä vitun genre on yacht rock!?
Tuanoi saatana.
Bändi, josta joskus yritin useamman levyn avulla opetella pitämään, mutta epäonnistuin surkeasti.
Do It Again tosin saattaa olla maailman viilein biisi.
En ole koskaan kuunnellut tätä. Ainaki pitchfork arvostaa ja rymissä kaikilla aika kovat scoret. Mikä vitun genre on yacht rock!?
semmonen jota kuunnellaan purjehduskengät jalassa
Mikä vitun genre on yacht rock!?
Musaa, jota soitetaan toimintaleffojen kohtauksissa, joissa poliisit yachtaa rosvoja
Lisätietoja Yacht Rockista tästä dokumentista:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aika perusmusalta kuulostaa.
Tuanoi saatana.
En tunne yhtään levyä tai biisiä. Tuttu vain meemeistä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Aika perusmusalta kuulostaa.
Täähän on tosiaan poikkeuksellinen bändi myös siksi kun on onnistuttu harvinaislaatuisella tavalla verhoamaan easy listeningin kaapuun pop-musiikiksi äärimmäisen monitasoista ja -mutkaista sisältöä. Siinä missä samaan aikaan progebändit kikkailivat tahtilajeilla ja synasooloilla Steely Dan sävelsi viisi- ja kuusisoinnuilla tarttuvaa pop-musiikkia. Ei tule mieleen toista vastaavaa tapausta.
oisko paras dildon mukaan nimetty bändi?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
oisko paras dildon mukaan nimetty bändi?
Googlasin "bands named after dildos" ja tämmönen lista löyty:
Twenty Bands Besides Steely Dan That Are Named After Dildos
April 21, 2010
HoleSlayer
Mr. Big
Wham!
The Orb
Pearl Jam
Badfinger
Thin Lizzy
Motorhead
Whitesnake
Iron Maiden
Bananarama
Deep Purple
King Crimson
The Verve Pipe
The Guess Who
Chumbawumba
The Flaming Lips
Blood, Sweat & Tears
Ladysmith Black Mambazo
yllättävä lista!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Reelin' in the Years best.
ainoa näiden biisi joka löytyy kännykästäni. samalla ainoa näiden biisi jonka edes tiedän nimeltä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
hyvä nosto. mulla on ollut tarkoituksena aloittaa jonkinlainen steely dan -projekti. viimeksi yläasteella koittanut jotain levyjä ja ei sillon kyllä lähtenyt. josko sitä ois pappaantunut tarpeeksi. tänään lähtee.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
No jos ei Can't Buy A Thrill ja sen jälkeen Gaucho lähe, niin kannattaa ehkä harkita uudelleen omia elämänvalintojaan yms. Aja on löytyy kans vinyyliltä, mutta ehkä vähän vähemmälle kuuntelulle jäänyt.
en ole kolmekybänen emoboy
No jos ei Can't Buy A Thrill ja sen jälkeen Gaucho lähe, niin kannattaa ehkä harkita uudelleen omia elämänvalintojaan yms. Aja on löytyy kans vinyyliltä, mutta ehkä vähän vähemmälle kuuntelulle jäänyt.
can't buy a thrillistä olikin tarkoitus aloittaa ja sitä kautta sitten seitkytäluku haltuun ja lopulta gauchoon.
börjeslandet wrote:No jos ei Can't Buy A Thrill ja sen jälkeen Gaucho lähe, niin kannattaa ehkä harkita uudelleen omia elämänvalintojaan yms..
Kerrankin asiapuhetta forkalla
Ja Reiskalle hyvää matkaa
kiitosta hyvä tulee
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst