You are not logged in.
Aika tylsää menoa toi uusi levy. Vastaan ei ole tullut vielä yhtään biisiä, joka olisi vienyt mennessään. Irtonaisia CocoRosie-työkaluja lojuu ympäriinsä, mutta mitään kunnollista ei osu kohdalle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mä oon vähän tykkäillyt tästä uudesta. Eka biisikin on jo ihan rautaa. Toki vähän erilaista kuin aiempi. Esim. paljon onnistuneempi paluu tää on musta kuin vaikkapa LCD Soundsystemin tai monen muun tänä vuonna kolmatta/neljättä levyä puskevan bändin uutukainen.
en ole kolmekybänen emoboy
Pitänee ottaa uus kuunteluun. Kukas tuon levynkannen on taiteillu? Aake Kalliala?
Sent from my iPhone 16
Pitänee ottaa uus kuunteluun. Kukas tuon levynkannen on taiteillu? Aake Kalliala?
Eiku jotkut larppaajat.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tää uus levyhän on ihan törkeen hyvä.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Näitä pitkästä aikaa kuunneltuja taas. Nyt ei jaksa edes noi pari ekaa levyä suuremmin kutkutella, joskushan tätä tuli luukutettua ihan huolella. Grey Oceans on sitten täysin kantensa veroinen, no sitä mieltä olin jo 2010 näemma.