You are not logged in.
Keuhkot with J & VG
Tuanoi saatana.
Keuhkot with J & VG
Ostaisin levyn.
Lehtisalo ja Leppänen olis tohon kova trioks.
Tuanoi saatana.
Tää Eturivin levy on kyl kova ja aikaa kestävä.
Tuanoi saatana.
Lehtisalo ja Leppänen olis tohon kova trioks.
Sehän olis sitten jo melkeen Kirvaston keikka.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Lehtisalo ja Leppänen olis tohon kova trioks.
KÄRPÄSTEN KAVIOIDEN KAPSE
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
marjapoimuri wrote:Lehtisalo ja Leppänen olis tohon kova trioks.
keitä muuten eturivissä soitti?
jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Lehtisalo ja Leppänen olis tohon kova trioks.
Lehtisalo, Kake ja Mika Rintala.
psykokarkki wrote:jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Lehtisalo ja Leppänen olis tohon kova trioks.
Lehtisalo, Kake ja Mika Rintala.
Ja Antti Uronen, oli kans parilla Ektroverde-äänityksellä.
jookcha wrote:23.11. Maunula Elektronikissa keikalla triona olli pauke messissä?
Kattelin samaa, nyt kyllä kiinnostaa. Tai ei se että ketkä siellä ovat messissä vaan ylipäätään Keuhkot livejutun uudistuminen.
Kappas hitto Verde-Mika mukana tuossa triossa!
Uudet housut ja paita wrote:jookcha wrote:23.11. Maunula Elektronikissa keikalla triona olli pauke messissä?
Kattelin samaa, nyt kyllä kiinnostaa. Tai ei se että ketkä siellä ovat messissä vaan ylipäätään Keuhkot livejutun uudistuminen.
Kappas hitto Verde-Mika mukana tuossa triossa!
ai että
tommosta aikataulua oli piffille postattu:
18.00 Keiska (kirjasto)
18.30 Anniina Auf (sali)
19.00 Casio G Url (kirjasto)
19.30 Tapa Paha Tapa (sali)
20.00 Forces (kirjasto)
20.30 AV-teos Matrix Mind (sali)
21.00 TSRS (kirjasto)
21.30 Keuhkot (sali)
22.00 Sasha & Mia (kirjasto)
22.30 Samuli Kemppi (sali)
Tänne mentävä. Oikein mikään muu kuin Keuhkot ei ole tuttu entuudestaan ja hyvä niin.
edit: Maunula-talon tapahtumat ovat kai aina ilmaisia ts. liittyy järkkäysehtoihin.
Last edited by LH (21.11.2019 13:17)
ours is not to reason why.
Kiinnostaisi just tuntemattomien nimien ja ilmeisen monipuolisuuden vuoksi. Plus täkyt (Keukhojen lisäksi Forces sekä Sasha & Mia todettu aiemmin erinomaisiksi). Katsoo nyt miten lauantain kanssa käy, onko sitä ollenkaan kaupungissa silleen, että tuonne edes ehtisi/jaksaisi.
Jaa semmonen keikka sitten
Ensimmäinen tämmönen keikkakokemus mulle.
Tuanoi saatana.
Enpä sit päässy paikalle, eli keikkarapsa kiinnostaa.
alkuun n 20 minsaa random improa rintalalta ja siltä toiselta janarilta. sitten kake tulee lavalle aivan pelti kii. ottaa paidan pois ja kaatuu suht ikävän näköisesti alas lavalta. keikka loppu siihen.
helvetin ikävät fiilikset jäi kaken puolesta
Voi voi, surullinen tapaus Kaken tulo lavalle kesti aika kauan. Oli aivan naamat. Jonku aikaa höpisi mikkiin, kunnes putosi lavalta. Keikka kesti joku 0.5h. En tunnistanu ketä ne kaks oli, toinen kai Rintalan Mika. Voi voi.
Nyt takasin varpajaisiin.
Ääh, nyt vetää kyllä tosi apeaksi
Tsemppiä Kakelle
Tuanoi saatana.
Nyt en tiedä, miten suhtautuisin. Olin miettinyt Helsinkiin lähtemistä, koska edellisestä näkemästäni Keuhkojen keikasta on niin kauan ja koska Keuhkot nyt kuitenkin on minulle tärkein juttu suomalaisessa musiikissa. Olin myös ollut hyvin huolissani Kaken terveydentilasta. Aikataulujen ja aiempien keikkojen perusteella arvelin, että ei tämäkään keikka puolta tuntia pidempään kestä. Kun päivä lähti huonosti liikkeelle, niin päätin olla lähtemättä. Ja nyt luen tällaista.
Kake
Myin Keuhkot-levyni joitain vuosia sitten, enkä ole näköjään ripannut niitä koneelle. Spotifyssakaan ei ole. Tekispä mieli kuunnella. Mulle
Olin muute eturivissä.
Tuanoi saatana.
Olin muute eturivissä.
Mä kans
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
1. Peruskivi
2. Bilharzia
3. Toimintatapoja olioille
4. Ruskea aikakirja
5. Mitä otat mukaan
6. Laskeutumisalusastia
1. Konduktöörivaunu
2. Älä koskaan kuuntele
3. Vasen ja oikea
4. Lihaa y-akselilla
5. Latistaa totuudenetsinnän
Tuanoi saatana.
1. Peruskivi
2. Bilharzia
3. Toimintatapoja olioille
4. Ruskea aikakirja
5. Mitä otat mukaan
6. Laskeutumisalusastia1. Konduktöörivaunu
2. Älä koskaan kuuntele
3. Vasen ja oikea
4. Lihaa y-akselilla
5. Latistaa totuudenetsinnän
Vaikka näin. Tai oikeastaan Toimintatapoja olioille on minulle tärkein levy. Laskeutumisalusastia on ihan hyvä mutta ei minun mielestäni Keuhkoja parhaimmillaan. Siitäkin on jo vaikka kuinka kauan, joten nyt alkaisi todellakin olla uuden levyn aika. Viime aikojen tapahtumien jälkeen on kyllä vaikea sanoa, mitä oikeastaan on tekeillä.
Huonoa levyä ei tosiaan löudy, paitsi noi pari eepeetä sisältää vähän turhaa avantgardeilua.
Tuanoi saatana.