You are not logged in.
Tuokaa lepsopillereitä!
Miks?
Regina taitaa olla perjantaina Päiväkodissa.
Regina taitaa olla perjantaina Päiväkodissa.
Saatan piruuttani mennä, jos jaksan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
käsitin varmaan ihan väärin mutta puhuvat että deerhoof ja of montreal olis turkuun tulossa kesällä
käsitin varmaan ihan väärin mutta puhuvat että deerhoof ja of montreal olis turkuun tulossa kesällä
Tulis nyt samalla Deerhoof Helsinkiinkin.
Minne ja miksi
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:e905e1efa2="psykokarkki"]käsitin varmaan ihan väärin mutta puhuvat että deerhoof ja of montreal olis turkuun tulossa kesällä
Minne ja miksi [/quote:e905e1efa2]
en tiedä... dynamosta ja ruisrock-sunnuntaista puhuivat deerhoofin yhteydessä, varmaan ennakkoa huomisesta aprillipäivästä?
[quote:5d8b269441="ginipoika"][quote:5d8b269441="psykokarkki"]käsitin varmaan ihan väärin mutta puhuvat että deerhoof ja of montreal olis turkuun tulossa kesällä
Minne ja miksi [/quote:5d8b269441]
en tiedä... dynamosta ja ruisrock-sunnuntaista puhuivat deerhoofin yhteydessä, varmaan ennakkoa huomisesta aprillipäivästä?[/quote:5d8b269441]
Tämähän on nyt ihan huhutasolla, mutta käsittääkseni of montreal on väärä bändi, ellei haun kohde ole vaihtunut. Muuta en sano.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:14d1d463f7="psykokarkki"][quote:14d1d463f7="ginipoika"][quote:14d1d463f7="psykokarkki"]käsitin varmaan ihan väärin mutta puhuvat että deerhoof ja of montreal olis turkuun tulossa kesällä
Minne ja miksi [/quote:14d1d463f7]
en tiedä... dynamosta ja ruisrock-sunnuntaista puhuivat deerhoofin yhteydessä, varmaan ennakkoa huomisesta aprillipäivästä?[/quote:14d1d463f7]
Tämähän on nyt ihan huhutasolla, mutta käsittääkseni of montreal on väärä bändi, ellei haun kohde ole vaihtunut. Muuta en sano.[/quote:14d1d463f7]
Sano, kun mielesi tekee kuitenkin.
Ensi lauantaina 7.4. TVO:lla
Navigations, Athletic Arms, Imaginary Friend
liput ??? euroa
klo 21-02
TVO, Rehtorinpellonkatu 4-6
Tulkaa sinne !
[quote:e49ff6e5cc="martes martes"]Ensi lauantaina 7.4. TVO:lla
liput ??? euroa
klo 21-02
Tulkaa sinne ![/quote:e49ff6e5cc]
ai niin, jos joku on sattumoisin menossa lauantaiksi Helsingistä Turkuun niin meitä on pari tyyppiä jotka kaipais kyytiä. ottakaa meijät kyytiin !
[quote:5b16c8e505="martes martes"]Ensi lauantaina 7.4. TVO:lla
liput ??? euroa
klo 21-02
Tulkaa sinne ![/quote:5b16c8e505]
Soittojärjestykestä tai -ajoista tarkempaa tietoa?
"A repo man's always intense"
Mr Velcro Fastener lauantaina Päiväkodissa. Minä en tietenkään pääse, kun olen vanhempieni luona ahtamassa mämmiä ja lammasta sisääni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ahtamassa lammasta sisääni.
miksei välillä myös toisin päin?
-spåm
[quote:63e82ced12="ginipoika"]ahtamassa lammasta sisääni.
miksei välillä myös toisin päin?
-spåm[/quote:63e82ced12]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei saatana! Olin lauantaina niin kännissä kun mulle tästä kerrottiin, etten tajunnut mitään muuta kuin että The Monochrome Setin pääjehun nykyinen bändi tulee Kerttuun 5.5. Heavenlyn ja Marine Researchin kitaristi (Peter Momtchiloff) on kans bändissä mukana.
Nyt sitten tajusin, että mikä juttu on kyseessä.
Scarlet's Well!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
AnAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Vuoden paras keikka tulossa tai jotain!!!!! Tulee kiirus Tukholmasta, jos aion sinne Saturday Looks Good To Me'ta ja Of Montrealii mennä 4.5. katsomaan, mutta helposti ehtii aamulaivalla. aaaaaaaaah.
http://www.myspace.com/scarletswell
http://www.scarletswell.co.uk/
MÄ EN KESTÄÄÄÄÄ! Miten en tajunnu tätä jo lauantaina. Voiko niin humalassa olla?
Kaikki sinne.
Jos lähdetään siitä, että mä rakastan The Essex Greeniä, niin tää sillai kuulostaa välillä aika niiltä, mutta tää on niinku miljoona kertaa parempaa! Vois tehä topikin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:3efc28af17="Leif Erikson"][quote:3efc28af17="martes martes"]Ensi lauantaina 7.4. TVO:lla
liput ??? euroa
klo 21-02
Tulkaa sinne ![/quote:3efc28af17]
Soittojärjestykestä tai -ajoista tarkempaa tietoa?[/quote:3efc28af17]
Ei... paitti et liput on 4 euroa. Luulisin et ensimmäinen bändi aloittaa klo 22 ja muut sen jälkeen.
Tollanen flyeri on taskun pohjalla pyörinyt...
Hitto, koko pääsiäinen ois täynnä potentiaalisia keikkoja. Saa nähdä mihin päätyy. Mökille nyt aluks.
Vähän on nyt sellanen kutina, ettei jaksais lauantaina. Emmä tiiä. Mut tänään voi kai käydä kattomassa Baby Sweetcornia tuolla noin. Vaik ei kyl sekään huvittais.
Vähän on nyt sellanen kutina, ettei jaksais lauantaina. Emmä tiiä. Mut tänään voi kai käydä kattomassa Baby Sweetcornia tuolla noin. Vaik ei kyl sekään huvittais.
Mutta perjantainapa jaksaa
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:9e19eb41a3="leposi"]Vähän on nyt sellanen kutina, ettei jaksais lauantaina. Emmä tiiä. Mut tänään voi kai käydä kattomassa Baby Sweetcornia tuolla noin. Vaik ei kyl sekään huvittais.
Mutta perjantainapa jaksaa [/quote:9e19eb41a3]
Saas nähä
Kuuntelen Baby Sweetcornia myspacesta. Voi elämä, että onki paskaa toi uusi. Niillä oli se yksi hyvä seiska. Voi huokaus.
[quote:99c28b000e="leposi"]Vähän on nyt sellanen kutina, ettei jaksais lauantaina. Emmä tiiä. Mut tänään voi kai käydä kattomassa Baby Sweetcornia tuolla noin. Vaik ei kyl sekään huvittais.
Mutta perjantainapa jaksaa [/quote:99c28b000e]
Pitkäperjantaina ruoskitaan itseä ja lähimmäisiä ja ollaan hiljaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:0c47f1487c="forssto"][quote:0c47f1487c="leposi"]Vähän on nyt sellanen kutina, ettei jaksais lauantaina. Emmä tiiä. Mut tänään voi kai käydä kattomassa Baby Sweetcornia tuolla noin. Vaik ei kyl sekään huvittais.
Mutta perjantainapa jaksaa [/quote:0c47f1487c]
Pitkäperjantaina ruoskitaan itseä ja lähimmäisiä ja ollaan hiljaa.[/quote:0c47f1487c]
..saunassa.
I love you and dream about the Führer
Pitkäperjantaina ruoskitaan itseä ja lähimmäisiä ja ollaan hiljaa.
Kuuntelen Baby Sweetcornia myspacesta. Voi elämä, että onki paskaa toi uusi. Niillä oli se yksi hyvä seiska. Voi huokaus.
mikä seiska? small hour drama vai se keno-ep?
ja pannan vielä joku keikkatieto:
Turku 2/5 (Lau Nau, FU, The Skaters)
mikä seiska?
Small Hour Drama. Ja siitäkin oikeestaan toinen puoli on tosi hyvä.
[quote:b5254f2fbf="martes martes"][quote:b5254f2fbf="Leif Erikson"][quote:b5254f2fbf="martes martes"]Ensi lauantaina 7.4. TVO:lla
liput ??? euroa
klo 21-02
Tulkaa sinne ![/quote:b5254f2fbf]
Soittojärjestykestä tai -ajoista tarkempaa tietoa?[/quote:b5254f2fbf]
Ei... paitti et liput on 4 euroa. Luulisin et ensimmäinen bändi aloittaa klo 22 ja muut sen jälkeen.
[/quote:b5254f2fbf]
Tänään ! Jeeeeee!!!!