You are not logged in.
aika ysärihenkistä hyväntuulen slacker-indietä kanadasta, selkee oma meininki ilman sekavaa soundikikkailua. kolme levyä julkaissut, joista 2 ja salad days on hemmetin hyviä ja melko tasaisia, se debyytti rock and roll night club yhä kunnolla kuulematta. tästä olis vissii pitäny tehä topikki jo vuos sit ennen flow'ta, keikka siellä ei vaan vissiin vakuuttanut hirveästi? akustisena juutubesta kuunneltuna tää on kyl helvetin hyvää kamaa livenä.
röökimiehen viceroy ei tipu
Keikalla olin Vikan balladin aikana(My kind of woman) Mac noin 6'3 jalkaa pitkänä Kanadalaisena roikas väljästi seisovan suomi yleisön sekaan crowdsurffaileen. Naurahdin väljästi kun tytöt juoksi pois eturivistä ja tarjosin auttavasti hauistani ettei Mac ihan asfaltille mäjähdä. Oli siinä kannattelua...
Ei lähde, mutta ei ole moneen vuoteen maistunut muutenkaan tällainen 2000-luvun slackerointi.
bzort glorf bööth
Kertokaa tän sekoiluista saunalla. Aika moni kai tykkäs keikasta "ihan jeez", mut ite en ollu niin innoissani kuin levystä, joka tosin vähän kului puhki eikä päässyt siksi kärkisijoille äänestyksessä.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei lähde, mutta ei ole moneen vuoteen maistunut muutenkaan tällainen 2000-luvun slackerointi.
joo, muutamia biisejä kuunnellut, mutta en saa tästä mitään irti.
sauna sekoilut kiinnostaa
levyt on hyviä kyllä ja myös demarcon vanhan bändin makeout videotapen levyt mitä oon kuunnellu
hiirimattona wrote:Ei lähde, mutta ei ole moneen vuoteen maistunut muutenkaan tällainen 2000-luvun slackerointi.
Smaa.
hyvää musaa. 2 levyistä parempi.
murmur wrote:hiirimattona wrote:Ei lähde, mutta ei ole moneen vuoteen maistunut muutenkaan tällainen 2000-luvun slackerointi.
Smaa.
Vähän tämä kans. Pari kivaa vetoa kyllä välissä. Hämmensi tosin että tää ukko on meitsin kanssa samanikäinen
Saunasekoilut kiinnostaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hammasrako
laulustaili
musa todettu aika joutavaksi. Odotan myös lisätietoa saunahommista
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tää on kai joku jannu, saunajutut ei kiinnosta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
saunasolmuille
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
vai oliko rallisaunalla makkosen kanssa? siinä tapauksessa kiinnostaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Näin unta et mac ois syntyny oikeest vuonna 1952, mietittiin et miten se on säilynyt niin nuorekkaana
Last edited by DEVILETERNAL (10.07.2015 01:07)
instru kesä levy ilmatteeks https://makeoutvideotape.bandcamp.com/a … other-ones
another ones ep on kans netissä laittomasti ladattavissa, vikassa biisissä se kertoo kotiosotteensa ja kutsuu ihmisiä kahville
Okko wrote:no oliks hyvä keikka? ainaki oli loppuunmyyty, ja en päässy paikalle.
Mitä vittua, oliks tää jossain?
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=11562 Oli oma topikkikin forkalla
Ei edes hirveästi haittaa missaaminen kun tuli nähtyä Riven seksifutista sen sijasta. Harmittavan huonolle päivämäärälle sattui keikka.
En osannut päättää, kumpi nauratti enemmän: Macin bändin itsetarkoituksellinen sekoilu vai yleisön pikkuhiljaa yltynyt närkästys. Itsekin just sain rapsan kasaan mut OO:han tuossa jo olennaisimman kiteytti.
Halutessaan oli kyl tosi hyvä bändi! Huumorinumerot oli tietenkin vähän niin ja näin, mutta se kuului asiaan.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Toimiiks tää albumimitassa? My Kind of Woman ainakin hyvä biiso.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En oo kai koskaan kuullutkaan
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Ok
Mä odotin että oisko tää morkkispäissään deletoitu, mut näemmä ei, niin pakko tiedustella että kenen mielestä tää on hauskaa ja kenen mielestä tällanen perseily on ok?
No ei kyllä henkkoht mitään suosikki"läppää"...
Tuanoi saatana.