You are not logged in.
Missä topic?
Olen viime aikoina innostunut SOADista aika paljon... Toxicity ei minusta vielä ollut kovinkaan kummoinen levy, vaikka siltä pari hyvää biisiä löytyikin, mutta Steal This Album ja erityisesti Mezmerize on täyttä parhautta. Hienoa että joku bändi kykenee vielä tekemään musiikkia ottamatta itseään liian vakavasti. Steal This Albumilla on yhdessä biisissä mm. Ritari Ässän tunnarista varastettu soolo. Muutenkin bändillä on selvästi ollut hauskaa levyjä tehdessä ja Mezmerizeltä löytyvä armenialaiselta ripaskalta kuulostava kohta jaksaa naurataa jatkuvasti. Jopa Old School Hollywoodin vocoderit ja muut "futuristiset" äänet toimivat yllättävän hyvin (yleensä ne vaan ärsyttävät minua).
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Toxicityhän oli loistava. Steal This Albumia ja sitä nimikköalbumia en ole yhtään kuullut. Tuota avovaimon Mezmerizeä olen (salaa?) kuunnellut, ja nopeimmin ovat iskeneet Radio/Video (armenialainen ripaska?) ja se hitti B.Y.O.B. Lienevät myöskin helpoimmin lähestyttäviä biisejä popparin näkökulmasta päätösbiisi Lost In Hollywoodin ohella. Saas nähdä millainen se Hypnotize tulee olemaan...
"A repo man's always intense"
Minä tykkään kaikista levyistä tasaisesti ja paljon. En osaa niitä järjestykseen pistää, vaikka kuinka yrittäisin. Tämä on myös yksi niitä bändejä, joka tekisi erityisen kovasti mieli nähdä livenä... Miksei yhteiskiertue Mars Voltan kanssa tule eurooppaan?
System Of A Downin haluaisin tosiaan nähdä joskus livenä. Ja kerrotaan nyt vielä niillekin, jotka eivät edellistä foorumia lukeneet/siitä mitään muista: Antipatiani Toxicitya kohtaan johtuu suureksi osaksi siitä, että armeija-aikani tupamme uusnatsi kuunteli tuota levyä melko ahkerasti ja siksi yhdistän sen väkisinkin elämäni kurjimpaan (tai ainakin yhteen kurjimmista) aikaan. Ihan hyvä levy se varmasti oikeasti on.
Hypnotizea odotan innolla.
<@DBGene> senkin karkki
Luulin että tämä on jo liian mainstream tänne
Mutta suvereenia parhaimmistoa meteliskenessä. S/T sisältää alkuvoimaisimmat vedot ja parhaimman (alkuvoimaisimman?) tunnelman, ollen listaykköseni. Perässä hiihtää yhteensulautuma kaikista sen jälkeisistä levyistä, päällimmäisenä nyt tuo Mezmerize joka on selkein ****1/2 -levy pitkiin aikoihin. Kyseisen levyn armenialaisen ripaskan slaavi-ska -osio on aivan :twisted: ja nämä hymiöt aika ovelia.
I love you and dream about the Führer
Väärä mielipide. Korjaa!
<@DBGene> senkin karkki
eka levy on perhanan hyvä, etenkin kun sattui ilmestymään niihin aikoihin kun jaksoin vielä kaiken maailman nu-metalleja kuunnella ja tunnustaa kuuntelevani.
toxicityn kohdalla tuotanto otti yliotteen tunnelmasta ja se harmitti. steal this album on epätasainen kokoelma hauskanpidon ääniä ja toimii varsinkin kritiikittömissä kännihetkissä.
mezmerize ei voi olla aiempien tasoa, sillä sen ylisoitto mm. roskilden ja ilosaaren leirintäalueilla vei viimeisetkin halut tutustua levyyn rauhassa.
jännä juttu kaiken kaikkiaan tuo tahattoman ylikuuntelun (väkisin negatiivinen) vaikutus suhtautumiseen...
livenä kun näkis niin vois päättää ovatko tosi hyviä vai vain pl.
Toisinaan toimivaa, toisinaan sietämätöntä.
This must be what jail / I will scratch
Tuo uusi muuten kuulosti aika paljon paremmalta cd:ltä kuin mp3:na kuunneltuna. Varsinkin kitarat kuulostavat paljon paremmilta. Tykkään uuden levyn kitarasoundista todella paljon. Tietysti mp3:ssakin on eroja...
<@DBGene> senkin karkki
Harri...pikkunatsi...it all makes sense now
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
SYSTEM OF A DOWN SET TO RELEASE HYPNOTIZE NOVEMBER 22 ON CD AND DUALDISC
Six months after System of a Down's Mezmerize debuted at number one on Billboard's Top 200 Albums chart, the uncompromising and outspoken quartet returns with Hypnotize, part two of a promised two-album set. American Recordings/Columbia will release two versions of Hypnotize, the band's fifth studio album, on November 22.
Both the CD and DualDisc versions feature 12 new songs as well as artwork by Vartan Malakian, father of SOAD's guitarist/singer Daron. The packaging for Hypnotize is specially designed to physically join Mezmerize and Hypnotize together, forming one unified product with continuous artwork. Additionally, the DualDisc edition will contain exclusive behind-the-scenes footage showing the making of both records.
More importantly, the albums interlock musically. The final track on Hypnotize, "Soldier Side" completes "Soldier Side Intro," which appears as the opening track on Mezmerize.
HYPNOTIZE Track Listing
[i]1. "Attack"
2. "Dreaming"
3. "Kill Rock 'n Roll"
4. "Hypnotize"
5. "Stealing Society"
6. "Tentative"
7. "U-Fig"
8. "Holy Mountains"
9. "Vicinity of Obscenity"
10. "She's Like Heroin"
11. "Lonely Day"
12. "Soldier Side"
Eli Mezmerizellä kuultiin aluksi Soldier Siden intro ja Hypnotize loppuu sitten tähän biisiin! Melko jännä palapeli ja odotukset huipussaan jopa babrigallakin!
[quote:feec8bd078]The packaging for Hypnotize is specially designed to physically join Mezmerize and Hypnotize together, forming one unified product with continuous artwork. [/quote:feec8bd078]
Kyllä näinhän se juuri menee. Kaikki mikä ei ole superindierunkkausta on paskaa.
<@DBGene> senkin karkki
anteex luulin tätä topikkia vessanpöntön vanteex
Mezmerize on pienen tauon jälkeen taas ihan täyttä parhautta, kun sain vihdoin ostettua levyn ja laitoin äsken soimaan. Kyllä tässä odotukset nousee myös Hypnotizen suhteen, kun ottaa huomioon senkin, että bändi on tehnyt ainoastaan erinomaisia albumeja.
Kuuntelin 3 ekaa kyllä täysin puhki joskus ?vuosi? sitten, ei ole pitkään aikaan tullut halua laittaa niitä soittimeen. Loistaviahan ne ovat kaikki, ei siinä mitään. Uusin on vielä mp3-muodossa joten se on jäänyt vähän vähemmälle kuuntelulle.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hypnotize kuuluu minulla tällä hetkellä syksyn kahden odotetuimman levyn joukkoon. Nikkareille tiedoksi, että toinen niistä on Absojen uusin.
<@DBGene> senkin karkki
Hypnotizen nimibiisi on nyt kuultavissa SOADin virallisilla sivuilla. Sen kun vaan klikkaa sisään niin biisi alkaa soida. Melko mielenkiintoiselta kuulostaa, armenialais vaikutteet melko selvästi esillä ja odotukset 22.11. julkaistavaa albumia kohtaan nousee!
Vähän ihmettelen, että onko suomalaisissa musiikkitoimittajissa (+Acedia näkköjään) paljonkin armenialaisen musiikin asiantuntijoita kun aina jaksavat kirjoittaa sen vaikutuksesta SOAD:n sointiin.
Armenialainen musiikki on kyllä ollut pahasti paitsiossa, mutta kai siihenkin pitää tutustua. Nyt joudun perustamaan tuon mielipiteeni muiden puheisiin ja omaan mielikuvitukseeni armenialaisesta musiikista.
Vähän ihmettelen, että onko suomalaisissa musiikkitoimittajissa (+Acedia näkköjään) paljonkin armenialaisen musiikin asiantuntijoita kun aina jaksavat kirjoittaa sen vaikutuksesta SOAD:n sointiin.
Samaa minäkin olen vähän miettinyt... Toistaalta tyypillisimmät itämaiset sävelasteikot ovat niin yleisesti tiedossa, että ne tunnistaa kilometrin päähän, eikä asiassa kai ole mitään sen kummempaa kyseessä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Eiköhän silti voida olettaa, että nuo "eksottisemman kuuloiset vaikutteet" SOADin musiikkin on otettu nimenomaan armenialaisesta kansanmusiikista. Olisi aika kieroa, jos bändi hakisikin vaikutteensa esim. georgialaisesta kansanmusiikista (joka siis olisi erilaista kuin armenialainen) ja sitten naureskelisi kriitikoille.
Kävin myös kuuntelemassa näytebiisin ja ei se ainakaan laskenut odotuksiani Hypnotizen suhteen.
<@DBGene> senkin karkki
Armenian navy band on ainaki oikein hyvä. Ja muutama sen pääjehun sooloista, liian vaikea nimi muistettavaksi.
Serart on tankianin soolo, kokeellista kansantanhujatsia jonkun amerikanarmenialaisen folktyypin kanssa. Ja hyvä se on! Melko hulppea.
Tuo uusi single puolestaan jotenkin..lattea. Mutta ei kai tuon perusteella voi itse levystä sanoa juuta tahi jaata, jos kerta samoissa sessioissa tehty kuin tuplan ensimmäinen puolisko. Sieltä voi tulla ihan mitä vaan.
I love you and dream about the Führer
Olisi aika kieroa, jos bändi hakisikin vaikutteensa esim. georgialaisesta kansanmusiikista (joka siis olisi erilaista kuin armenialainen) ja sitten naureskelisi kriitikoille.
No, eikös tämä ole aika kieron bändin maineessa
Hypnotizen nimibiisi kuulostaa hyvältä. Odotan kyllä aika paljon tuolta albumilta, sillä Mezmerize on nyt levyn ostamisen jälkeen noussut ihan tänä vuonna julkaistujen levyjen kärkipäähän - jopa kakkossijassa kiinni tällä hetkellä. On tullut kuunneltua aika paljon kuulokkeilla ja on se kyllä alusta loppuun täyttä rautaa.