You are not logged in.
Mä en ois ikinä arvannut. En ees tiennyt koko sarjan olemassaolosta.
Pilke wrote:Oon kattonu vasta kaks jaksoa Kotilieden lämpö -sarjaa (Home Fires), ja jo tekis mieli sanoa, että tää on kaikkien aikojen epämiellyttävin hahmo:
http://www.visitcheshire.com/dbimgs/Bob%20Simms.png
*
jeah, aika kaamee on.
Jostain syystä tuli mieleen tosta toinen aivan vitun kuumottava hahmo, se Fortituden pakkosyöttäjä-opettaja
Sama tohon opettajaan
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Livia Soprano. Tonyn äiti.
Vaikea löytää sopranosista sympaattisia hahmoja, mutta noi gangsterit on sentään avoimesti rikollisia. Tämä on "siviili". Kiero ja vittumainen.
http://0.media.dorkly.cvcdn.com/85/48/0 … oprano.jpg
Livia Soprano. Tonyn äiti.
Vaikea löytää sopranosista sympaattisia hahmoja, mutta noi gangsterit on sentään avoimesti rikollisia. Tämä on "siviili". Kiero ja vittumainen.
sama
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Livia oli kyl aika vittupää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tässä topsussa en oo vielä tainnutkaan itkeä Game of Thronesin Daenerys "no nyt on eeppistä, nyt on eeppistä" Targaryenista
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Jeannie Berlin The Night Ofissa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Wiren uusintakatselu meneillään ja Marlo varmaan edelleen sarjan epäsymppiksin hahmo.
Wiren uusintakatselu meneillään ja Marlo varmaan edelleen sarjan epäsymppiksin hahmo.
Maurice Levy unohtui mainita
Metsolat menossa jaksossa 10 ja toistaiseksi vituttaa toi vitun Stig enemmän kuin Kari Kaukovaara.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
mitäs perkelettä. marlo on just kovis tähän topikkiin tarjoaisin ozista beecheriä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
ray charlz wrote:tähän topikkiin tarjoaisin ozista beecheriä.
ULOS FOORUMILTA!!!
beecher on kuin fiktiivisten hahmojen cmx
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
KZ wrote:ray charlz wrote:tähän topikkiin tarjoaisin ozista beecheriä.
ULOS FOORUMILTA!!!
forkan legendaarinen beecher-topik nevö foget
ray charlz wrote:KZ wrote:ray charlz wrote:tähän topikkiin tarjoaisin ozista beecheriä.
ULOS FOORUMILTA!!!
forkan legendaarinen beecher-topik nevö foget
missä on kari taalasmaa?
Karin Luotola
Olen suunnitellut uusintakatselua jo tovin. Ekalla kerralla Marlo ärsytti, mutta luulen että Avon olisi epäsymppiksin toisella kertaa.
interuptor bastardo wrote:Wiren uusintakatselu meneillään ja Marlo varmaan edelleen sarjan epäsymppiksin hahmo.
Olen suunnitellut uusintakatselua jo tovin. Ekalla kerralla Marlo ärsytti, mutta luulen että Avon olisi epäsymppiksin toisella kertaa.
kummatkin lukeutuu omiin lempihahmoihin missään
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Firon wrote:interuptor bastardo wrote:Wiren uusintakatselu meneillään ja Marlo varmaan edelleen sarjan epäsymppiksin hahmo.
kummatkin lukeutuu omiin lempihahmoihin missään
Kai lempihahmo, ja luotaantyöntävä hahmo voi olla sama?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ross Geller