You are not logged in.
Santtu Puukalta tuli muistaakseni yksi runoteos joskus viime vuosikymmenellä ja tais sillä olla joku omakin bändi. Sen jälkeen ei ole tyypistä paljoa kuulunut.
Pari kuukautta sitten ilmestyi uusi runokirja, tehnyt myös viime aikoina keikkaa esim Hyväris Laurin ja Viitahuhta Tanelin kanssa triona.
Circlen hämärimpiä levyjä täsä aattelin kuunnella, paitsi että Hukkaamiskieltoa en täsä nyt ehkä jaksa, mutta Guillotine (ei kokonaan hämärä), Golem/Vesiliirto, Empire, Mountain ja General nyt täsä ainaskin listalla.. mitähän muuta niitä olis...
Arkades, Tyrant, Blaze game.
Tuanoi saatana.
Arkades on jääny mulla niin vähälle kuuntelulle, etten kunnolla edes muista millasta se on Samaten toi Telescope, että vois senkin kuunnella täsä.
Telescope on koko 2000-luvun parhaimmistoa!
Circle & Pharaoh Overlörd: Live @ Roadburn 2011
(tämä oli joskus jossain kuunneltavissa, olikohan joku Roadburnin oma sivu)
Biisilista:
1. Mercy And Tuesday
2. Sacrifice
3. Ridin'
4. See Me Evil
5. Earthworm
6. Out Of Darkness
7. I Am The Light
8. God Told Me To
9. End Of Time
10. Demons In The Rising Sun
11. Mad Man
Olin tällä keikalla
Tyrant on mielestäni kuiteski aika selkeää kamaa vaikka tuommosta vapaampaa onkin.
Telescope on koko 2000-luvun parhaimmistoa!
Tätä on vaikea uskoa
kumpiseta wrote:Telescope on koko 2000-luvun parhaimmistoa!
Tätä on vaikea uskoa
Uskottava se on!
Tuanoi saatana.
En usko. Oon uskomaton
hezma wrote:kumpiseta wrote:Telescope on koko 2000-luvun parhaimmistoa!
Tätä on vaikea uskoa
Uskottava se on!
hezma wrote:Circle & Pharaoh Overlörd: Live @ Roadburn 2011
Biisilista:
1. Mercy And Tuesday
2. Sacrifice
3. Ridin'
4. See Me Evil
5. Earthworm
6. Out Of Darkness
7. I Am The Light
8. God Told Me To
9. End Of Time
11. Mad ManOlin tällä keikalla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Triumph on kai myös niitä hämärämpiä levyjä, ja se on aikasta hyvä levy.
Kirkkelin livelevyjä oon tänään pääosin kuunnellu... Raunio on kyllä nerokas keksintö.
Live at Telakka 2000
Tuanoi saatana.
Live at Telakka 2000
Ei tainnu näinä aikoina olla ihan yhtä suuret yleisömäärät ku nykyään.
Tuanoi saatana.
hezma wrote:Circle & Pharaoh Overlörd: Live @ Roadburn 2011
Biisilista:
1. Mercy And Tuesday
2. Sacrifice
3. Ridin'
4. See Me Evil
5. Earthworm
6. Out Of Darkness
7. I Am The Light
8. God Told Me To
9. End Of Time
11. Mad ManOlin tällä keikalla
Tämähän on yksi parhaista circle pätkistä
Tuanoi saatana.
Kirkkelin livelevyjä oon tänään pääosin kuunnellu... Raunio on kyllä nerokas keksintö.
Suosikkilevyjäni yhtyeeltä. Tässä tais olla sellainen ajatus että yrittäis tavoittaa äänitteellä sen kuuntelukokemuksen kun on Circlen keikalla kovassa humalassa.
hezma wrote:Jos oikein tulkitsin niin tän päiväsessä Rollingin kuvassa on Void Star -sinkku, hintaa en erota.
Itsehän sain tämän joskus kauan sitten sen logoskaban yhteydessä
Kävin tarkistaan, 20 örh makso, en raaskinu ostaa.
Julius Jääskeläinen on näköjään blokannut mut twitterissä, oletettavasti liittyen siihen, että peukutin yhtä Husu-gateen liittyvää vastausta, joka oli hänen kanssaan eri mieltä.
Ei sit moikkailla enää Circlen keikoilla, kerta oon hänen kirjoissaan nyt joku natsifasisti.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Julius Jääskeläinen on näköjään blokannut mut twitterissä, oletettavasti liittyen siihen, että peukutin yhtä Husu-gateen liittyvää vastausta, joka oli hänen kanssaan eri mieltä.
Ei sit moikkailla enää Circlen keikoilla, kerta oon hänen kirjoissaan nyt joku natsifasisti.
Ihan tyhmää tämmönen.
Tuanoi saatana.
"mä blokkaan tänään kaikki jotka tulee hurskastelemaan mulle siitä kuinka Valehtelu On Aina Väärin Ja Vahingollista, tervemenoa"
Oon useasti miettinyt, miten noin haudanvakava tosikko pystyy edes kiertämään Circlen kaltaisen sonniköörin kanssa Tosin silloin kun mä Juliusta Soundia varten haastattelin, niin se puolivakavissaan harmitteli, että "niin, eihän Circle mikään intersektionaalinen feministiryhmä ole".
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oon useasti miettinyt, miten noin haudanvakava tosikko pystyy edes kiertämään Circlen kaltaisen sonniköörin kanssa Tosin silloin kun mä Juliusta Soundia varten haastattelin, niin se puolivakavissaan harmitteli, että "niin, eihän Circle mikään intersektionaalinen feministiryhmä ole".
Tarttiskohan Maustetytöt kitaristii?
Tuanoi saatana.
Kalossimies wrote:Oon useasti miettinyt, miten noin haudanvakava tosikko pystyy edes kiertämään Circlen kaltaisen sonniköörin kanssa Tosin silloin kun mä Juliusta Soundia varten haastattelin, niin se puolivakavissaan harmitteli, että "niin, eihän Circle mikään intersektionaalinen feministiryhmä ole".
Tarttiskohan Maustetytöt kitaristii?
Huumoria. Kyllä minä suvaitsen Juliuksen tuollaisena.
Tuanoi saatana.
twitteriä ihan helvetisti käyttävät tuntuvat olevan haudanvakavampia twitterissä kuin tosielämässä ja siihen on syynsä (trolli%) mutta yksittäistapauksista en tiijö
Juu ymmärrän toki että bullshit-tolerance on alhainen sattuneesta syystä, mut aika lol lähteä ihan IRL-tuttuja, joista tietää ettei ne ole mitään natsitrolleja, blokkailemaan. Tai en minä tiedä, koko twitter-skene on niin ankea ja myrkyllinen että ihan sama.
Juu ymmärrän toki että bullshit-tolerance on alhainen sattuneesta syystä, mut aika lol lähteä ihan IRL-tuttuja, joista tietää ettei ne ole mitään natsitrolleja, blokkailemaan. Tai en minä tiedä, koko twitter-skene on niin ankea ja myrkyllinen että ihan sama.
juu totta, yritän vaan promota mahdollisuutta että oli väärinymmärrys ihan vaan ystävyyden ja solidaarisuuden mahdollisuuden takia