You are not logged in.
Mielipiteitä Man In The High Castle sarjasta?
Kiinnostais vähän, mutta ei jaksais taas jotain keskenjäävää aloittaa.
Fear the Walking Dead - kausi 5
Mielipiteitä Man In The High Castle sarjasta?
Kiinnostais vähän, mutta ei jaksais taas jotain keskenjäävää aloittaa.
bernis kirjoitteli tuosta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Hot Zone
Brooklyn Nine-Nine - kausi 5
Hämmästyttävä sarja tuo South Park. 23:s kausi ja taso vaan säilyy
Barry ihan ok huumorsarja.
Tuanoi saatana.
The Walking Dead - kausi 9
Ja tämän jälkeen kausi 10 tuoreeltaan seurantaan Ruutu-palvelusta. Ilo, että Fox luovutti oman paskansa kanssa ja myi noi Ruutuun.
South park S22. Edelleen kova sarja. Ehkä inasen lupsahtanu huippuvuosista mutta en valita.
Tuanoi saatana.
Barry ihan ok huumorsarja.
Tässä on Henry Winkler ja tyyppi joka antaa äänensä king of the hill Billille. Eka kausi katsottu, taidan katsoa toisenkin.
Ja Escape at dannemora vaikuttaa ihan lupaavalta vankiladraamalta.
Tuanoi saatana.
kohuttua mindhunteria tsiigattu nyt jälkijunassa kolme ekaa jaksoa. aikas lupaava
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
taisin jäädä successioniin koukkuun heti orkl
always sunnya kattelen kanssa ja sit tota bajillion dollar propertiesia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
succession kyl seuraavaksi katsomalistalla mulla kanssa. mindhunter pelittää toisellakin kaudella.
Watchmenia ajattelin kattella.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Watchmenia ajattelin kattella.
Itseä kans kiinnostaa, sen verran kova oli Lindelofin edellinen sarja The Leftovers. Taidan kyllä ootella siihen asti, että koko kauden näen yhdellä HBO kuukausimaksulla. The Deucen uusi kausi kiinnostaa myös.
The Wirea aloitin kattomaan uudelleen, mutta jotenkin into loppui kolmoskauden alkupuoliskolla, taitaa jäädä kesken. Ei ollut ihan niin "sielukas" kuin muistelin ja liikaa junnaamista ja sikailua. Toki parhaimmillaan todella hieno ja muistaakseni 4. kausi oli ehkä jopa sarjan kovin, mutta nyt kävi näin
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
succession kyl seuraavaksi katsomalistalla mulla kanssa. mindhunter pelittää toisellakin kaudella.
Successioni menee aika nopeesti. Hirveitä ihmisiä kaikki, mutta kyllä niille pääsee nauramaankin. Mietityttää vaan onko tuntikausia tollasien perseihmisten katteleminen mielenterveydelle hyvästä. Tai no, ei se paljoa neulaa liikuttane.
Toki vituttaa kuinka tää pointti menee kuitenkin jengiltä ohi ja sit mehustellaan näitä hahmoja että onpa leuhkaa meininkiä. Mutta toisaalta kaikki on paskaa joten mitä välii.
Kotikatu - kausi 12
Niinjoo. Tänään tais alkaa Bojack Horsemanin uus kausi. Sen ajattelin kattella.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Niinjoo. Tänään tais alkaa Bojack Horsemanin uus kausi. Sen ajattelin kattella.
samoin
barton_funk wrote:Niinjoo. Tänään tais alkaa Bojack Horsemanin uus kausi. Sen ajattelin kattella.
samoin
ai saatana introspektionauramisen aika taas
Silicon Valleyn neloskausi selkeästi heikoin, varsinkin loppua kohden.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Deutschland 86
Deutschland 86
Aloitin kans. Ekan jakson perusteella vaikuttaa paremmalta kuin 83. kausi
Kominsky Methodistakin tuli uusi kausi, sen aloitin.
Succession oli törkeen hyvä. En tajunnutkaan että tämän creatoreilla oli takanaan myös The Thick of Ittiä, Peep Showta yms, oli aikamoista vittuilua hahmoja kohtaan Ja vitun hyviä läppiä. Greg the egg
leposi wrote:Deutschland 86
Mahtaako näitä olla jossain tarjolla?
bzort glorf bööth
noiseidea wrote:leposi wrote:Deutschland 86
Mahtaako näitä olla jossain tarjolla?
86 juuri käynnissä Yle Areenalla. Ekaa jaksoa päivä jöjellä. 83:sta kannattaa tiedustella vaikka paikallisesta kirjastosta.
tyyppasin successionia yhden jakson. vaikutti hauskalta, taidan katsoa lisää.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ekat pari jaksoa on aika laimeita, joten tykitystä tiedossa